معرفی و دانلود کتاب صوتی روش نابغه تنبل: درباره چیزهایى که براى تو مهم نیستند تنبل باش!

عکس جلد کتاب صوتی روش نابغه تنبل: درباره چیزهایى که براى تو مهم نیستند تنبل باش!
قیمت:
73500 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش نابغه تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش نابغه تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روش نابغه تنبل: درباره چیزهایى که براى تو مهم نیستند تنبل باش!

آیا می‌توان از نظر دیگران یک فرد تنبل و بی‌نظم بود اما در عین حال بهترین برنامه‌ریزی و عملکرد را برای انواع کارها داشت؟ کندرا آداچی در کتاب صوتی روش نابغه تنبل، به شما نشان می‌دهد تنها چیزهایی ارزش وقت صرف کردن دارند که برای ما اهمیت دارند. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به شما یادآوری می‌کند که بیشتر یا کمتر کار کردن نشانه خوبی برای داشتن سبک زندگی سالم نیست.

درباره کتاب صوتی روش نابغه تنبل:

کتاب‌ها و سخنرانی‌های بسیاری وجود دارد که درباره سبک زندگی برتر صحبت می‌کنند و به نوعی تمامی مردم با انواع سلیقه‌ها و تیپ‌های شخصیتی را مجبور می‌کنند تا به یک شکل به کارهایشان رسیدگی کنند و حتی تعریفی واحد از منظم بودن، خوشبخت بودن و موفق بودن ارائه می‌دهند.

اما کندرا آداچی نویسنده کتاب روش نابغه تنبل (The Lazy Genius Way) به شما می‌گوید تنها باید برای چیزهایی که جایگاهی مهم و ویژه برایتان دارد، وقت بگذارید و همچون یک نابغه عمل کنید. درواقع درچنین شرایطی اهمال کاری و تنبلی پذیرفته نیست. اما زمانیکه چیزی برایتان اهمیتی ندارد، می‌توانید با خیال راحت استراحت کنید و آن را جزء اولویت‌های زندگی‌تان قرار ندهید.

به بیان دیگر شما آزادید تا با تعریف خاص خود از جهان پیرامون‌تان، «خوب» زندگی کنید. خوبی که ممکن است برای بعضی از مردم چندان مناسب و خوشایند به نظر نرسد اما برای شما کارآمد و جذاب است.

پس با شنیدن کتاب صوتی روش نابغه تنبل یاد می‌گیرید که راه بهتری برای رسیدگی به انبوه کارها و روابط شخصی‌‌تان پیدا کنید و برای همیشه همانی باشید که دوست دارید، به دور از باید و نبایدهای پیچیده دیگران.

نکوداشت‌های کتاب صوتی روش نابغه تنبل:

- اگر به شما گفته‌اند که تنبلی هیچ فایده‌ای ندارد، این کتاب را بخوانید و بگذارید کندرا آداچی فکر و زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهد. (مک‌کلین اسمیت)

- کتاب نابغه تنبل دستورالعملی است برای خلق یک زندگی خانگی سخاوتمندانه و کم‌استرس. (جنیا اسمیت و اس. دی. اسمیت)

- همیشه وقتی پای خانه در میان بود، تنبلی می‌کردم. نتیجه‌اش چندان عجیب نبود؛ سطل‌های زباله پر بودند، لباس‌ها در ماشین‌لباس‌شویی کپک می‌زدند و همه‌چیز درهم‌وبرهم بود. اما کندرا آداچی روش بهتری را به ما نشان می‌دهد. کتاب نابغه تنبل به شما نمی‌گوید که سرآشپزی عالی شوید و قرنیزهای خانه را با مسواک تمیز کنید. کندرا راه میانه‌ای را پیش می‌گیرد. (جیمی گلدن)

کتاب صوتی روش نابغه تنبل برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که خواهان مدیریت زمان خود هستند و به دنبال سبک زندگی سالم و راحت می‌گردند، کتاب روش نابغه تنبل گزینه مناسبی برایشان خواهد بود.

کندرا آداچی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر که قصد داشته معلم زبان انگلیسی شود، حالا راه دیگری را در پیش گرفته و به گفته‌ی خود، نابغه‌ای تنبل است، زیرا فقط بر چیزهایی تمرکز می‌کند که مهم‌اند و سایر چیزها را رها می‌کند.

کندرا آداچی (Kendra Adachi) تا کنون دو کتاب در این زمینه نوشته است و وبسایت و پادکستی را نیز حول موضوع کتاب روش نابغه تنبل اداره می‌کند. این نخستین کتاب اوست که به فارسی برگردانده شده.

در بخشی از کتاب صوتی روش نابغه تنبل می‌شنویم:

الان چکار می‌توانم بکنم تا بعدا شستن لباس‌ها آسان‌تر شود؟ اوه شستن لباس‌ها! انگار هربار یک دسته لباس سعی می‌کند ما را بکشد. ولی سوال جادویی می‌تواند به ما کمک کند. می‌توانی سبدهای رختی بخری که تقسیم‌بندی شده‌اند. با استفاده از این سبدها دسته‌بندی لباس‌ها بلافاصله انجام می‌شود.

می‌توانی به بچه‌هایت یاد بدهی شلوارشان را صاف دربیاورند، نه اینکه شلوارشان را پشت و رو دربیاورند و تو خودت را توی کوهی از شلوارهای پشت و رو درآورده شده‌ای پیدا کنی که لباس زیر هم بین‌شان گیر کرده است.

یکی از خوانندگان وبلاگ مجموعه نابغه تنبل، یک بار گفت: برای جوراب‌های بچه‌ها از یک کیف توری استفاده می‌کند. این کیف کنار سبد رخت آویزان شده است. بچه‌ها جوراب‌های کثیف‌شان را همانجا درمی‌آورند و جوراب‌ها در همان کیف شسته و خشک می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
10 دقیقه
درباره نویسنده
9 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
چطور مثل یک نابغه‌ی تنبل فکر کنی
17 دقیقه
یک بار تصمیم بگیر - بخش یک
20 دقیقه
یک بار تصمیم بگیر - بخش دو
13 دقیقه
با قدم‌های کوچک شروع کن - بخش یک
13 دقیقه
با قدم‌های کوچک شروع کن - بخش دو
15 دقیقه
سوال جادویی را بپرس - بخش یک
14 دقیقه
سوال جادویی را بپرس - بخش دو
15 دقیقه
در فصل زندگی کن - بخش یک
16 دقیقه
در فصل زندگی کن - بخش دو
16 دقیقه
روتین‌های مناسب بساز - بخش یک
18 دقیقه
روتین‌های مناسب بساز - بخش دو
15 دقیقه
قوانین خانه را تعیین کن - بخش یک
19 دقیقه
قوانین خانه را تعیین کن - بخش دو
26 دقیقه
هر چیز را سر جای خودش بگذار
21 دقیقه
دیگران را راه بده - بخش یک
19 دقیقه
دیگران را راه بده - بخش دو
24 دقیقه
دسته‌بندی کن - بخش یک
19 دقیقه
دسته‌بندی کن - بخش دو
16 دقیقه
بنیادین کن - بخش یک
15 دقیقه
بنیادین کن - بخش دو
19 دقیقه
به ترتیب درست پیش برو - بخش یک
14 دقیقه
به ترتیب درست پیش برو - بخش دو
14 دقیقه
برای استراحت کردن برنامه‌ریزی کن - بخش یک
19 دقیقه
برای استراحت کردن برنامه‌ریزی کن - بخش دو
21 دقیقه
با خودت مهربان باش - بخش یک
16 دقیقه
با خودت مهربان باش - بخش دو
22 دقیقه
نحوه‌ی زندگی کردن مثل یک نابغه‌ی تنبل - بخش یک
11 دقیقه
نحوه‌ی زندگی کردن مثل یک نابغه‌ی تنبل - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روش نابغه تنبل: درباره چیزهایى که براى تو مهم نیستند تنبل باش!
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
73500 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روش نابغه تنبل

شیده بصیری ازاد
۱۴۰۱/۳/۲۶
با سلام ضمن تشکر از کتابراه عزیز و راوی محترم سرکار خانم نسترن نجاران 🙏🙏🙏، این کتاب برای راهنمایی و هدایت عملکرد افرادی که معمولا برای انجام کارهای روزانه و انجام کارهای مفید و مهم مورد علاقه شان، فرصت و زمان، کم می‌اورند و بناچار مجبور به ترک یا نیمه تمام رها کردن کارها و تصمیمات مهم و مورد علاقه شان هستند، میتواند بسیار مفید باشد.
Parva Namiranian
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
روشهای عملی که به خصوص در مورد تربیت و مدیریت فرزندان گفته میشود برای من مفید بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روش نابغه تنبل

برای دریافت کتاب صوتی روش نابغه تنبل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.