معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

عکس جلد کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

نیک ووییچیچ در کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز داستان زندگی پرفرازونشیب خود را بازگو کرده است. او مردی بدون دست‌وپا است که خود را از حصار محدودیت‌ها و شرایط رها کرده و این موضوع را ثابت می‌کند که با وجود محدودیت‌های جسمی هم می‌توان به موفقیت‌های بزرگ دست یافت. این کتاب پرفروش در سال 2012 نامزد جایزه بیوگرافی ملی استرالیا شد.

درباره کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز:

کتاب حاضر نحوهٔ مواجهه نیک ووییچیچ با مشکلات را شرح می‌دهد و از موانعی می‌گوید که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو شده است. مشکلاتی که شاید بسیاری از ما در زندگی خود بارها با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم. او با هدف غلبه بر دشواری‌ها و کشف کردن مقصود اصلی زندگی، این کتاب را برای مخاطبان خود نوشت تا آن‌ها را برای داشتن یک زندگی بهتر ترغیب کند.

نویسنده کتاب زندگی بی حد و مرز (Life without limits) به روایت داستان خود و جدالش با محدودیت‌ها پرداخته است. هر فصل از این کتاب درمورد یکی از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود افراد چیزهایی مثل هدف، امیدواری، ایمان به خدا، ارادهٔ دگرگونی و بسیاری خصلت‌های دیگر را برای رسیدن به خوشبختی در خود بیدار کنند.

نیک با بیانی ساده و روان سعی کرده تا اتفاقات تلخ‌وشیرین زندگی‌اش و نبرد عاطفی خود با این معلولیت جسمی را بیان کند. او تعریف می‌کند که چگونه با ایمان به خدا که منبع اصلی قدرت وی بوده، توانسته هدف و انگیزه در زندگی خود پیدا کرده و به دیگران نیز انگیزه دهد تا زندگی بهتر و معنادارتری تجربه کنند. با شنیدن این کتاب الهام‌بخش یاد می‌گیرید که چگونه زندگی جدیدی بدون محدودیت آغاز کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بی حد و مرز:

- جملات و آثار جان مکسول تاکنون به میلیون‌ها نفر - از جمله خودم - الهام بخشیده‌اند. (Elizabeth Dole، سناتور سابق ایالات متحده)
- قابل‌تأمل و تشویق‌کننده... با صدها سؤال طراحی شده برای کمک به خوانندگانی که در جستجوی رشد شخصی و شغلی خود هستند. (Publishers Weekly)
- نگاهی جذاب به موضوع رهبری با راهکارهای عملی که این کتاب را برای همهٔ کسانی که می‌خواهند مهارت‌هایشان را تقویت کنند مفید می‌کند. (Library Journal)

کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای و سرگذشت افراد موفق از شنیدن این کتاب تأثیرگذار لذت خواهند برد.

نیک ووییچیچ را بیشتر بشناسیم:

او در سال 1982 در استرالیا به دنیا آمد. در زمان تولد متوجه شدند که مبتلا به سندروم تترا - آمیلیا است و دست‌وپا ندارد. دوران کودکی‌اش با ناامیدی و افسردگی گذشت. اما با گذشت زمان با کمک مادرش توانست از زائده‌ای که به‌جای پا داشت استفاده کند و آن را حرکت دهد. پس از مدتی روحیه خود را بازیافت و شروع به انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه کرد.

نیک ووییچیچ (Nick Vujicic) در 21 سالگی مدرک خود را در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی از دانشگاه گریفیت دریافت کرد. نیک هم‌اکنون به‌عنوان یکی از تأثیر‌گذارترین سخنرانان انگیزشی برجسته در زمینه موفقیت و مدیر سازمان غیرانتفاعی «بی حد و مرز» فعالیت می‌کند. او همچنین یکی از سخنرانان تأثیرگذار موفقیت در دنیا به شمار می‌آید که با وجود محدودیت‌های زیاد در زندگی‌اش توانست از بسیاری از افراد سالم دیگر موفقیت‌های بیشتری کسب کند. ازجمله دیگر آثار نیک می‌توان به «فتح قله‌های موفقیت بدون دست‌وپا» و «ایمان بی‌وقفه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز می‌شنویم:

در کودکی از روی تخت، میز، صندلی و جاهای بلند می‌افتادم. از آنجا که دست و پا نداشتم، مجبور بودم با پیشانی، چانه و یا دماغم به جایی بچسبم و یا جلوی ضربه را بگیرم. من هرگز آرام و قرار نداشتم. این تنها کاری بود که از عهده‌اش برنمی‌آمدم. ضرب‌المثلی ژاپنی هست که می‌گوید: «هفت بار زمین بخور و هشت بار از زمین بلند شو.»

تو شکست می‌خوری، من شکست می‌خورم، بهترین‌های ما شکست می‌خورند. آن‌هایی که شکست‌های خود را دستمایه‌ای برای پیروزی‌های آینده خود نمی‌سازند، همواره احساس می‌کنند که به آخر خط رسیده‌اند. باید به یاد داشته باشیم که زندگی فقط شکست تنها نیست. زندگی آزمون و خطا است. هر آدم موفقی را که می‌شناسم به هر حال روزی شکست را تجربه کرده است. آن‌ها می‌گویند که شکست پیشینشان برای پیروزی کنونی‌شان ضروری بوده است. آن‌ها شکست را تجربه کرده‌اند اما تسلیم نشده‌اند. درعوض مشکل خود را بررسی کرده‌اند، سخت‌تر کوشیده‌اند و راه‌حل‌های خلاقانه‌تر را بررسی کرده‌اند. موفقیت از شکستی به شکست دیگر رفتن است بی‌آن که شور و اشتیاق خویش را از دست بدهی. اگر نمی‌توانی بر شکست‌های خود چیره شوی، همین نکته حاکی است که تو شگست‌های خود را شخصی کرده‌ای. تا موقعی که بازی به پایان نرسیده است، هنوز برای بردن وقت هست. اگر بازی را ترک کنی، این تو هستی که مسئله هستی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیشگفتار
26 دقیقه
فصل یک: اگر در زندگی تو معجزه‌ای رخ نمی‌دهد، تو خود معجزه‌ی زندگی خود باش / بخش یک
21 دقیقه
فصل یک / بخش دو
19 دقیقه
فصل یک / بخش سه
14 دقیقه
فصل یک / بخش سه
23 دقیقه
فصل دو: نه دست، نه پا و نه محدودیت / بخش یک
27 دقیقه
فصل دو / بخش دو
24 دقیقه
فصل سه: دلی سرشار از ایمان و اطمینان / بخش یک
23 دقیقه
فصل سه / بخش دو
20 دقیقه
فصل چهار: وجود به طور کامل ناکامل خود را دوست بدار / بخش یک
19 دقیقه
فصل چهار / بخش دو
15 دقیقه
فصل پنج: ما هیچ، ما نگاه! / بخش یک
16 دقیقه
فصل پنج / بخش دو
17 دقیقه
فصل پنج / بخش سه
20 دقیقه
فصل شش: بی‌دست و پا، اما نه بی‌آزار و اذیت / بخش یک
11 دقیقه
فصل شش / بخش دو
20 دقیقه
فصل هفت: بجنب! آیا صبح نزدیک نیست؟
27 دقیقه
فصل هشت: ریشه در خاکی تازه
27 دقیقه
فصل نه: کم و بیش به دیگران اعتماد کن
17 دقیقه
فصل ده: شیفته‌ی فرصت‌های برابر / بخش یک
15 دقیقه
فصل ده / بخش دو
19 دقیقه
فصل یازده: دیوانه‌ی دیوانگی / بخش یک
14 دقیقه
فصل یازده / بخش دو
18 دقیقه
فصل دوازده: رسالت تو بخشش است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
راویامیرمحمد صمصامی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

Sima Gh
۱۴۰۱/۷/۱۹
این کتاب صوتی بسیار زیبا بود و. چقدر ادم لذت میبره از انسانهایی که هیچ محدودیتی بر‌ای خودشون نمیبینن و در زندگیشون تلاش میکنن و عشق می‌ورزند و وجود خداوند مهربان رو به بهترین شکل در زندگیشون احساس میکنن. قطعا هر چه که از جانب خدا اتفاق میفته برای انسان بهترین هست. سپاسگزارم از کتابراه برای کتابهای صوتی
حمید رضا مرادی
۱۴۰۱/۳/۱
کتابی انگیزشی است که شما رو به فکر فرو می‌برد بسیار سپاسگذار باشیم از خداوند به خاطر بدن سالمی که داریم و نهایت تلاش خود را بکنیم هدف‌های ناکام خود را با شنیدن این کتاب دنبال کنیم و به موفقیت برسیم، این کتاب هیچ بهانه ایی را برای شما به جا نمی‌گذارد که از هدف خود باز بمانید
حسین خوش لحن
۱۴۰۱/۲/۱۴
بسیار عالی تبریک میگم به حسن انتخاب کتابراه برای صوتی کردن این کتاب ارزشمند حتماً ارزش یک بار شنیدن رو برای همه اعضای کتابراه خواهد داشت.
مهدی نوروزی
۱۴۰۰/۱۲/۴
من عاشق نیک ووییچیچ شدم برای من یه روز تو شرایط خیلی سخت آنچنان تحولی ایجاد کرد که غیر از اینکه بگم شنیدن داستان این فرشته فقط کار خدا بود
نگین نجفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
سپاسگزارم از همه عواملی که این کتاب ارزشمند رو با ترجمه عالی و دوبله عالی به ما ارائه دادند در پناه نور و عشق خدا باشید
احمد کتافی
۱۴۰۲/۹/۳
کتابی بسیار عالی ازین مرد بی دست وپا
این کتاب ارزش خوندن داره تا نسبت به زندگی خویش تفکری عمیق داشته باشی و زندگی رو از نو دگرگون سازی.
sun shine
۱۴۰۱/۳/۲۸
سلام به کتابراه، این کتاب که دارم گوش میدم واقعا عالیه و اعتماد و عزت نفستو بالا میبره، ممنون کتابراه🌹🌹🌹🌹🌹🙏
mostafa ghanbarpour
۱۴۰۲/۲/۱۷
یک کتاب بسیار عالی در مورد قدرت باور، خود شناسی، احساس عالی در مورد زندگی و هدف خلقت، و بسیار آموزنده است
میلاد ناظریان
۱۴۰۲/۲/۹
این کتاب برای کسانی که میخواهند قدم‌های بی حد و مرز بردارند ولی بهانه‌ای دارند به هر دلیلی بسیار عالی است،
محبوبه همتی نژاد
۱۴۰۱/۹/۱۴
خوب بود یه جوری میخواد انگیزه تلاش برای زندگی ایجاد کنه با هر شرایطی که داریم حتی سختترین شرایط
مجتبی نعمتی نژاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
این کتاب واقعا امید رو به زندگی آدم بر می‌گردونه پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید عالیه
رکسانا رضامند
۱۴۰۲/۷/۱۳
بسیار عالی بود و البته من فکر میکنم خانواده تاثیر بسیار بسیار مهمی در زندگی نیک داشته
رضا اسقانیان
۱۴۰۲/۱/۷
خیلی عالی و بی نظیر...
کاش همه ما سرنوشتی مثل نیک داشته باشیم
نوید عزیزپور
۱۴۰۱/۱۲/۷
خیلی عالی حتما گوش کنید یا اگر وقت دارید بخونید
ابراهیم مرادی
۱۴۰۱/۸/۱۳
خیلی کتاب خوبی است. تحت تاثیر قرار گرفتم
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

برای دریافت کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.