معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

عکس جلد کتاب صوتی اثر مرکب
قیمت:
۸۰۰۰۰ 56000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی، به شما می‌آموزد که چگونه استعدادهای درونی خود را شکوفا سازید و از آن‌ها در جهت رسیدن به موفقیت‌‌ استفاده نمایید.

شاید در نگاه اول با خود بگویید که کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) نیز مثل دیگر کتاب‌های موفقیت است، اما این کتاب تفاوت‌های عمده‌ای با کتاب‌های دسته‌های روانشناسی و موفقیت دارد. تفاوت اصلی این اثر و در واقع نقطه قوت آن در این است که اثرگذاری بسیاری در شما ایجاد می‌کند و در تمام مسیر رسیدن به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با نمونه‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی شما را در رسیدن به هدف یاری می‌کند. نقطه مشترک این کتاب با دیگر کتاب‎های موجود در این حوزه مباحثی لز قبیل امید، تلاش، نیروی درون و... است.

موفق شدن در زندگی آسوده نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی شما نمی‌تواند موجب کم شدن وزن‌تان شود، موفقیت راحت نیست. هیچ‌گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

در کتاب صوتی اثر مرکب، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن، ادامه داشتن آن را یاد می‌گیرید. در واقع این کتاب برای شما شرح می‌دهد که چگونه تصمیمات کوچک و به ظاهر بی‌ارزش اشخاص در طول سالیان با انباشته شدن بر روی هم زندگی‌شان را دگرگون می‌کند.

در مقدمه کتاب چنین آمده است:

«اثر مرکب، کتابی قدرتمند و علمی است که طبق سال‌ها تجربه‌های شخصی و درخشان دارن هاردی نوشته شده است و به شما می‌آموزد که چگونه از استعدادهایتان استفاده کنید تا از فرصت‌هایی که شما را فرا گرفته‌اند در بیشترین حد ممکن بهره بگیرید. اثر مرکب گنجینه‌ای از ایده‌ها برای رسیدن به موفقیتی است که تاکنون فکر می‌کرده‌اید عملی کردن آن امکان‌پذیر نیست.» با شنیدن و عملی کردن راهکارهای این کتاب گام‌های رسیدن به موفقیت را آسان‌تر بردارید.»

دارن هاردی (Darren Hardy) مشاور و سخنران آمریکایی در حوزه موفقیت و بهبود فردی و نویسنده کتاب‌های پرفروش نیورک تایمز است. او تا سال 2015 ناشر یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا به نام مجله موفقیت بوده است. مجله موفقیت این امکان را برای او فراهم کرد تا با مدیران مشهور، کارآفرینان برجسته و قهرمانان برتر مصاحبه داشته باشد و همین امر موجب شد تا پرده از راز موفقیت آن‌ها بردارد. دارن هاردی کسی است که در سن 18 سالگی تجارت خود را شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر مبدل شد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ شخصی خود راهکارها و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش تجربه کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها کتاب اثر مرکب است.

در قسمتی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم:

بدون تردید، این اصطلاح را شنیده‌اید: «کسی که آهسته و پیوسته حرکت می‌کند، همیشه برنده می‌شود.» آیا داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید؟ آقایان و خانم‌ها، من مثل آن لاک‌پشت هستم! اگر به من زمان کافی بدهید هر کسی را در هر زمان و مسابقه‌ای شکست خواهم داد، چرا؟ نه به خاطر این‌که از همه بهتر، باهوش‌تر یا سریع‌تر هستم. من برنده خواهم بود، چون عادت‌های مثبتی دارم که آن‌ها را ایجاد کرده‌ام و در به‌کارگیری‌شان ثابت‌قدم هستم. این باور را دارم که در دنیا معتقدترین فرد به ثبات قدم هستم. نمونه آشکاری هستم که نشان می‌دهد ثبات ‌قدم، تنها کلید موفقیت است.

همچنان این موضوع، بزرگترین تله برای افرادی است که در راه رسیدن به اهداف‌شان تلاش می‌کنند. بیشتر مردم نمی‌دانند چگونه ثبات قدم‌شان را حفظ کنند. من این را می‌دانم و از پدرم بابت این موضوع سپاسگزار هستم. او اولین مربی من برای به‌کارگیری قدرت اثر مرکب بود. وقتی 8 ساله بودم والدینم از هم جدا شدند. پدرم مرا به تنهایی بزرگ کرد. او مردی نرم و منعطف نبود. پدرم آن زمان هدایت تیم فوتبال دانشگاه را برعهده داشت. او برای کسب موفقیت خیلی بهز من سخت می‌گرفت.

به خاطر پدرم، هر روز ساعت 6 صبح زنگ ساعت به صدا در می‌آمد؛ نه با نواختن ضربه‌ای به شانه‌ام یا حتی صدای رادیو. هر روز صبح با صدای برخورد مکرر وزنه آهنی به کف سیمانی گاراژ مجاور اتاقم از خواب بیدار می‌شدم. این همچون بیدار شدن در محلی است که چهار متر از یک منطقه در حال ساخت‌وساز فاصله دارد. او بر روی دیوار گاراژ، با حروف درشت نوشته بود: «نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود». او هر گاه ورزش می‌کرد، به آن خیره می‌شد. چه هوا بارانی بود، چه آفتابی؛ پدرم همیشه با شلوارک و گرمکن ورزشی پوسیده‌اش آن‌جا بود. او حتی یک روز را هم از دست نداده است. می‌توانستید ساعت خود را طبق رویه روزانه او تنظیم کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
10 دقیقه
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
10 دقیقه
مقدمه
38 دقیقه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
29 دقیقه
فصل دوم: انتخاب‌ها - بخش اول
39 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل سوم: عادت‌ها - بخش اول
31 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
21 دقیقه
فصل چهارم: تکانش - بخش اول
29 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل پنجم: تاثیرات - بخش اول
30 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل ششم: شتاب بخشیدن - بخش اول
18 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
9 دقیقه
فصل هفتم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر مرکب
نویسنده
مترجماکبر عباسی، شاهین بیات
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ 56000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب

سید جواد همایونی
۱۳۹۸/۵/۹
کتاب اثر مرکب یکی از بهترین کتابهای نوشته شده در زمینه موفقیت هست و کتابیه که هر انسانی باید حتما اون را بخونه. اگه هم وقت کتاب خوندن ندارید حالا فرصت خوبیه که صوتی اون را بخرید و گوش کنید. این کتاب به طرز شگفت انگیزی توی تمام زمینه‌های زندگی میتونه کمک بزرگی باشه. چه زندگی شخصی و چه زندگی شغلی. به حتی شما کمک میکنه که چگونه همسر دلخواه خودتون را بدست بیارین. من شدیدا به دوستان سفارش میکنم این کتاب را خریداری کنند و مطمئنم هیچکس از این خرید پشیمان نخواهد شد.
ایمان رحمانی
۱۳۹۸/۸/۶
این کتاب بسیار فوق العادس من طی این ده سال حدود۵۰ کتاب انگیزشی مطالعه کردم ولی هیچکدام به این شکل من را با واقعیت رو برو نکرده و حقیقت را بصورت قابل درک و با مفهومی درست و دادن راهکارهای واقعی و کاملا منطقی وتشویق برای کار و تلاش و تمرین و حرکت در مسیرهای آزموده شده و درست وچندین نکته مثبت و مفید ک دیگه میشه از این کتاب بی‌نظیر شمردو به جرات میگم تمام نقشه راه و چراغ راه در زمانه تاریک در این کتاب نهفته است ک هرکسی با هر توانایی در هر جایی و هر شغل و هر رشته ایی و یا هر نقطه‌ای از زندگیش میتونه با تمرین عملی و امید، به چشمگیرترین موفقیتها برسه. نابرده رنج‌گنج میسر نمیشود.
Hoda nasiri
۱۳۹۸/۹/۲۸
حتما ماجرای لاک پشت و خرگوش را شنیده اید این کتاب در مورد زندگی همان لاک پشت معروف است که در زندگی ثبات قدم داشت و با داشتن هدف شفاف قدمهای کوتاه ولی پیوسته بر می‌داشت. در ضمن من این نسخه را که انتشارات نسل نواندیش چاپ کرده برگزیده ام. به دلیل آنکه چهار ماه تنها ۴ ماه از عرضه آن می‌گذرد تعداد نظرات (استقبال) مسلماً هنوز به پای نسخه دیگر نمی‌رسد ولی بعد از بررسی و مقایسه این دو اثر صدای همین نسخه را از آوا نامه انتخاب کردم. اثر مرکب راز موفقیت نویسنده را فاش میکند!!
Shin Obi
۱۴۰۰/۱/۴
بعد از حدود یک سال استفاده از کتابره به یک نتیجه رسیدم که با دوستان می‌خوام درمیون بگذارم:
با احترام, نظرات دوستان در مورد کتابها تقریبا هیچ سودی ندارند آنقدر که سلایق متفاوتند (نظراتی مثل کتاب عالیه ممکنه شما بخونین و به نظرتون خیلیم ضعیف باشه) درواقع در مورد کیفیت کتاب، نمره کتاب در گود ریدز یا
و... میزان فروشش راهنمای خیلی بهتریه. فقط در مورد کتب صوتی نمونه‌ای که از صدای گوینده در اپلیکیشن گذاشتین خیلی در انتخابامون تأثیرگذار هست.
ممنون از کتابراه
منیره هاشمی
۱۳۹۹/۸/۲۸
این کتاب در زمینه پیشرفت شخصی عالیه و به من خیلی کمک کرد.
فقط حیف و هزار حیف از این ترجمه ناپخته و سردستی. البته آقایون مترجم قطعا زحمتشونو کشبدن و دستشون هم درد نکنه ولی متاسفانه نتیجه شده ترجمه‌ای غیر دقیق، مکانیکی و پر از سکته. نه تنها سبک نوشتار نویسنده منتقل نشده بلکه معنای واقعی برخی از هم
جملات یا جا افتاده یا غلط داره.
صدا و بیان آقای سلطان زاده مثل همیشه آرام، شمرده، دلپذیر، دوست داشتنی و متناسب با متنه. سایه شون مستدام.
mahdi Tahamtan
۱۳۹۹/۱۱/۶
این کتاب به شما یاد میده چطور با انجام تغییرات خیلی ریز که شاید اصلا به چشم بقیه نیاد میتونید زندگیتون رو متحول کنید. یه مثال ساده: اگه شما فقط روزی ۱۵۰ کالری کمتر مصرف کنید بعد از یک سال کلی وزن کم میکنید و بد سالمتری خواهید داشت. یا مثلا اگه روزی یه نیم کتاب تو ماشین گوش کنید بعد از یه سال شما به حدود ۲۰۰ ساعت کتاب گوش کردید جای اهنگ. شدیدا این کتاب رو توصیه میکنم به دوستان، مخصوصا اگه فکر میکنید عمرتون داره غیر مفید میگذره.
Mohsen Jalili
۱۳۹۸/۹/۲۹
گوینده یه کمی شورشو درآورده بیشتر جاها الکی هیجان میده در حالی که اصلا مطلب خاصی رو بیان نمی‌کنه... یه کمی رو مخ بود این حرکتش... آدم کتاب میخونه دوست داره آرامش داشته باشه که بتونه تجزی و تحلیل کنه و قشنگ موضوع رو برداشت کنه ولی این یه حوری میخوند انگار صحنه مسابقه رو داشت گزارش میکرد😳
به نظر اصل
موضوع یعنی اثر مرکب و استمرار یا همون ثابت قدمی خیلی خوبه تو فرهنگ خودمونم خیلی ابراز شده اما خب این چیزای دیگه هم بهش اضافه کرده مثل متفاوت بودن، خود بزرگ نمایی و...
HamidRez Ra
۱۳۹۹/۱/۱۹
۲تا نسخه صوتی ازین کتاب دیدم. ولی بخاطر گویندش ک قبلاً امتحانشو پس داده بود، این یکی رو انتخاب کردم. خود کتاب فوق العاده مفید و کاربردی و ارزشمنده ولی فصل و‌ها بخش‌ها اصلا درست تقسیم نشدن، مثلا یه بخش ۳۸دقیقه و یه بخش دگ ۱۹دقیقه. توی نسخه صوتی دگ خیلی خوب همه بخش‌ها تقریبا توی یه تایم مشخص ضبط شده بود. ولی بازم به خاطر گویندش ک کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو توی کارنامش داشت من اینو انتخاب کردم.
طاهره درانی
۱۴۰۰/۷/۱۹
هیچ کلمه ایی در وصفش نمیبینم قبل از اینکه اینکه کتاب را بخوانم معجزه سحر خیزی را خواندم بسیاررررر زیبا بود و کمکم کرد در هدفمند کردن عادتهای خوب اما مقطعی بود ولی با خواندن این کتاب تقریبا جامه عمل پوشاندم به خواسته‌های خوب که یکی از ان پیاده روی و جان بخشیدن به روح خسته‌ام بود که سالهاست باافسردگی اینچنین زنده نیافتم وخداوند را شکر میگویم بخاطر نعماهای زیادش از جمله اشنایی بااین کتاب
اریانا عارفی
۱۳۹۸/۵/۲۹
این کتاب یکی از اولین قدم‌های رفتن به سمت موفقیته... من فایل صوتی این کتابو داشتم منتهی با گوینده غیر حرفه ای... ولی خرید این کتاب اینجا صددر صد خارج از کیفیت محتوای اون به خاطر گوینده عالی‌اش بود که ادم به شنیدن جملات بعدی و بعدی مشتاق تر میشه. انگار ینفر برات حرف میزنه نه یه رفع تکلیف!از داشتن این کتاب تو کتابخانه کتابراهتون لذت ببرید
محمد واحدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
سلام. واقعا نکاتی که تو کتاب میگه دقیقا دروست و کاربردیه ذهن ما رو عادت دادن به این که وقتی چیزی رو میخوایم باید سریع به دستش بیاریم اگر به دست نیاریم نا امید میشیم و دست میکشیم. این کتاب بهم یاد داد که هرچیزی رو میخوام پله پله و به صورت مدام به سمتش حرکت کنم تا به دستش بیارم. کار‌های کوچیک اگر به صورت مداوم انجام بشه در طول زمان میتونه تغییرات بزرگی رو ایجاد کنه
SAJAD SALAHSHOOR
۱۳۹۸/۹/۱
کتاب اثر مرکب کتابی که اگر بکار برده شود نتایج بسیار خوبی خواهد داشت
این کتاب با بهره گیری از تلاش و پشتکار و بکار بردن پشت سرهم کارها تا هدف نهایی تدوین شده است و پیشنهادم به خوانندگان این کتاب این است ک هرهدفی دارید فقط کافیه پشتکار و بی‌وقفه به دنبال هدفتون برید
فاطمه بانو
۱۳۹۸/۸/۸
محتوا فوق العاده بهترین کتاب انگیزه دهنده عمرم و بیان گوینده عااااالى 👌🏻
پوریا امیری
۱۳۹۸/۵/۸
اول تشکر از گوینده که مشخص کامل داره با کلامات بازى میکنه
دوم، کتاب خوبى هستش به شرط فهمیدن اون
ببیند فقط به این کتاب نباید اکتفا کرد
باىد سطح مطالعه تون به قدرى وسیع باشه که بتونید خوب رو از بد تشخیص بدین
برنامه خیلی مفیدى هستش کتابراه
براى کسانى که وقت و حوصله کتاب خوندن ندارن
تشکر💎🌹
nazanin ghadimi
۱۴۰۱/۳/۱۲
در حالیکه خود کتاب به نظر خوب میرسد گویندگی آن فاقد جذابیت است. هیجان راوی در خواندن این کتاب بسیار زیاد است بطوریکه کتابخوانی شبیه تبلیغات تلویزیونی شده و دارای فرکانس بساوایی خیلی متناوب است که باعث خستگی ذهن از گوش دادن به این کتاب میشود. به همین دلیل نتوانستم این کتاب را گوش بدهم
مشاهده همه نظرات 300

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.