معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی یعنی همین

عکس جلد کتاب صوتی زندگی یعنی همین
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی یعنی همین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی یعنی همین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی یعنی همین

اگر کودکی از شما بپرسد: «کار و زندگی چیست؟» به او چه پاسخی می‌دهید؟ این پرسش سخت و پیچیده و چالشی هسته‌ی مرکزی کتاب صوتی زندگی یعنی همین نوشته‌ی فاطمه مشهدی رستم را تشکیل می‌دهد. پرسشی که یک روز دختری به نام مهشید آن را از مادرش می‌پرسد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی یعنی همین

مهشید، دختر کوچک کنجکاوی است که داستان کتاب صوتی زندگی یعنی همین درباره‌ی نوشته شده است. او یک شب پیش از خواب در حال تماشا کردن ماه از پشت پنجره‌ی خانه است و با خود چیزی را زمزمه می‌کند که توجه مادرش را به خود جلب می‌کند. مهشید در ذهن کودکانه‌ی خود در حال کلنجار رفتن با جمله‌ای است که صبح دیروز آن را از زبان مادرش شنیده است. و حالا آن جمله مثل یک علامت سؤال بزرگ در ذهن مهشید کوچولو چشمک می‌زند. جمله‌ای که سؤالی بزرگ را در ذهن مهشید می‌کارد.

در طول داستان این کتاب صوتی به‌تدریج با پاسخ این سؤال آشنا می‌شویم. اما جواب‌هایی که در دنیا برای این پرسش وجود دارند، بی‌نهایتند. مادر مهشید در خانه و بازار و... سعی می‌کند تا برای مهشید توضیح دهد و او را به پاسخ سؤال بزرگش برساند. شما چه فکر می‌کنید؟ کتاب صوتی زندگی یعنی همین را بشنوید و ببینید آیا شما هم پاسخی برای سؤال مهشید دارید؟

کتاب صوتی زندگی یعنی همین را فاطمه مشهدی رستم نوشته و انتشارات قو آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی کتاب نیز با صدای به همت نشر صوتی اساطیر پارسی اکنون در اختیار شما قرار دارد.

کتاب صوتی زندگی یعنی همین برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان سال‌های اول تا پنجم دبستان پیشنهاد می‌کنیم.

با فاطمه مشهدی رستم بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی کودک و نوجوان در سال 1346 متولد شد. فاطمه مشهدی رستم فعالیت حرفه‌ای خود را در نگارش کتاب‌های کودک و نوجوان از سال 1364 آغاز کرد. عناوین برخی از آثار او عبارتند از: «آقا پینه‌دوز! عروسی‌ات مبارک»، «آموزش فصل‌ها»، «افسانه‌ی سه دوست»، «باغبان و فرشته‌ی آه»، «آبجی نیم‌وجبی من و دو داستان دیگر» و «روزه‌ی کله‌گنجشکی».

در بخشی از کتاب صوتی زندگی یعنی همین می‌شنویم

شب بود و قرص ماه در وسط آسمان پرستاره می‌تابید. مهشید در رختخوابش دراز کشیده بود. او از پنجره به ماه نگاه کرد و گفت: «به کار و زندگی برسم. کار... زندگی...» مادر نگاهی به مهشید کرد و گفت: «برای خودت قصه تعریف می‌کنی؟» مهشید خمیازه‌ای کشید، توی جایش نشست و گفت: «نه. داشتم می‌گفتم کار و زندگی... مادر جان! م نمی‌دونم کار به چی می‌گن. دانه دادن به پرنده‌ها، آب دادن به گل‌ها و باغچه‌ها، غذا پختن، نون خریدن، اما... اما زندگی چی؟ آدم چطوری به زندگی می‌رسه؟» مادر که از شنیدن حرف‌های مهشید خیلی تعجب کرده بود گفت: «عجب حرف‌هایی! اینا رو از کجا یاد گرفتی؟» مهشید جواب داد: «امروز صبح توی آشپزخونه خود شما این حرفو زدین.» مادر فکری کرد و گفت: «امروز صبح؟ تو آشپزخونه؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
زندگی یعنی همین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی یعنی همین
نویسنده
راویمریم تفضلی
ناشر چاپیانتشارات قو
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی یعنی همین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی یعنی همین

برای دریافت کتاب صوتی زندگی یعنی همین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.