معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق

قدرت الله نیک بخت در کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق مجموعه‌ای شنیدنی از ده داستان کوتاه را برای نوجوانان گردآوری کرده است که دربرگیرنده‌ی موضوعات متنوعی هستند. داستان‌هایی که شنیدنشان تجربه‌ای منحصر به ‌فرد برایتان رقم خواهد زد.

درباره‌ی کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق

ادبیات نوجوانان دربرگیرنده‌ی رمان‌ها، داستان‌ها و شعرهایی است که عموماً برای مخاطبان 12 تا 18 سال نوشته می‌شوند. با این حال گفته می‌شود که نیمی از مخاطبان این ژانر ادبی را بزرگسالان تشکیل می‌دهند. آثار ادبی نوجوان که عموماً بر چالش‌های خاص دوران بلوغ و چالش‌های نوجوانی تمرکز دارند، موضوعاتی همچون دوستی، عشق اول، روابط و یافتن هویت را در بر می‌گیرند. قدرت‌الله نیکبخت در کتاب پسری با چشم‌های آبی براق که نخستین جلد مجموعه‌ی قصه‌ی قو به شمار می‌رود، ده داستان نوجوان از ده نویسنده‌ی ایرانی را گرد هم آورده است.

«درخت توت»، «جهاز دده عبدو»، «پسری با چشم‌های آبی براق»، «چولوغ»، «برای تو خوب شد و برای من بد»، «سلام آقا»، «خانه‌ی رنگی»، «پسرکی در سایه»، «آسفالت» و «مس قراضه، روحی شکسته» عناوین داستان‌های این کتاب صوتی هستند. این داستان‌ها هم از میان آثار نویسندگان کارکشته و هم از میان آثار نویسندگان تازه‌کار انتخاب شده‌اند. اسماعیل الله‌دادی، نوری ایجادی، فاطمه ابطحی، رفیع افتخار، عبدالرحمن اونق، قربان‌بخت راهبی، زهره مسکنی، مجتبی نظری‌پور، فاطمه ظهیری و فریبا کریمی هرکدام یک داستان کوتاه در مجموعه‌ی پسری با چشم‌های آبی براق دارند.

مطالعه‌ی این آثار علاوه بر رقم زدن تجربه‌ای لذت‌بخش برای نوجوانان، نگرشی تازه در زمینه‌ی مسائل و چالش‌هایی که با آن‌ها دست به گریبانند، برایشان به ارمغان می‌آورد. پدیدآورندگان آثار ادبیات نوجوان از خلال تجربیات و بحران‌های زندگی واقعی این گروه آسیب‌پذیر از افراد اجتماع، دست به آفرینش آثاری می‌زنند که مطالعه‌ی آن‌ها می‌تواند افق‌های گسترده و روشنی در مسیر دید نوجوانان قرار دهد.

کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر نوجوان کتابخوانی هستید که به دنبال یک مجموعه داستان کوتاه شنیدنی می‌گردید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر خواندن آثار نوجوانان از سن و سالتان گذشته اما هنوز هم به این ژانر ادبی علاقه دارید، می‌توانید این کتاب را قایمکی گوش کنید!

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق می‌شنویم

هوا سرد شده بود. دهمین روز زمستون بود. کنار بخاری نشسته بودم و داشتم مشق‌هامو می‌نوشتم و توی این فکر بودم که اگر فردا برف می‌اومد، خیلی خوب می‌شد. مدرسه‌ها تعطیل می‌شه و یه دل سیر می‌خوابم و بعد می‌رم تو کوچه برف‌بازی. تو همین فکرها بودم و به شعله‌های بخاری نگاه می‌کردم که یهو صدای باز شدن در خونه به گوشم خورد. دویدم تو حیاط دیدم مادرمه. یه سبد پر از ملافه‌های سفید تو دستش بود. گذاشت تو حیاط، بهم گفت: «مهران جان، پسرم! بیا کمک کن.» رفتم دم در دیدم یه وانت دم در وایساده. پشتش چندتا سبد ملافه‌ی سفید بود. به مامان کمک کردم. همه رو گذاشتیم تو حیاط. راننده تو ماشین نشسته بود و دستش از شیشه بیرون بود. تو دستش یه نخ سیگار بود. وقتی راننده رفت، اومدیم خونه. از مامان پرسیدم: «اینا چیه؟» مادرم گفت: «کار پیدا کرده‌ام!» با تعجب گفتم: «کار؟» گفت: «آره، کار. این ملافه‌ها رو باید بشورم و تا سه روز دیگه تحویل بدم. پول خوبی می‌دن. توران خانم بهم معرفی کرد. خودشم چند وقتی می‌شه داره این کارو می‌کنه. می‌گه پولش خوبه.» بهم گفت: «بیا بریم که کلی کار داریم. برو تو انباری. دوتا تشک بزرگ هست. بیار.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
درخت توت
5 دقیقه
جهاز دده عبدو
9 دقیقه
پسری با چشم‌های آبی براق
22 دقیقه
چولوغ
15 دقیقه
برای تو خوب شد و برای من بد
34 دقیقه
سلام آقا
18 دقیقه
خانه‌ی رنگی
24 دقیقه
پسرکی در سایه
10 دقیقه
آسفالت
3 دقیقه
مس قراضه، روحی شکسته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق
نویسنده
راویهدیه جعفری
ناشر چاپیانتشارات قو
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌ قو: پسری با چشم‌های آبی براق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.