معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست

عکس جلد کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست

اثری کلاسیک در زمینه‌ی مثبت‌اندیشی و خودسازی؛ ریچارد کارلسون فقید در کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست، با لحنی تأثیرگذار و برانگیزاننده، برای شما از راهکارهایی کاربردی در جهت ساختن یک زندگی‌ سرشار از موفقیت و شادی سخن گفته است. گفتنی است که این کتاب تا امروز به حدود سی زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست:

واقعیت این است که آنچه بیشتر از همه آدم‌ها را در طول زندگی آزار می‌دهد، مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده‌شان است؛ تراژدی‌های به راستی بزرگ به ندرت در زندگی یک فرد رخ می‌دهند و هنگامی که رخ می‌دهند، افراد معمولاً با عزمی راسخ در برابر آنها می‌ایستند و از پسشان برمی‌آیند، زیرا پیشاپیش ذهن خود را برای فرا رسیدنشان آماده کرده بوده‌اند. اما همین افراد، ممکن است به وسیله‌ی ساده‌ترین مشکلات در زندگی روزمره از پا بیفتند. چرا؟ چون غالباً یا این مشکلات را نادیده می‌گیرند، یا آنکه بیش از اندازه بزرگشان می‌کنند.

ریچارد کارلسون (Richard Carlson) در کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست، به ما می‌گوید که یگانه شرط برخورداری از احساس آرامش این است که به مسائل به اندازه‌ای بها بدهیم که واقعاً درخورش هستند. عنوان انگلیسی کتاب او، «Don't Sweat the Small Stuff and It's All Small Stuff»، یادآور ضرب‌المثلی فارسی است که به شنونده می‌گوید: از کاه کوه نساز!

حال، کارلسون با کتاب الهام‌بخش خود اینجاست تا به شما نشان دهد که چگونه به این توصیه‌ی ظاهراً ساده اما به واقع دشوار عمل کنید. کتاب او پر است از تمرینات کاربردی و نکات کلیدی که یادگیری‌شان می‌تواند تأثیر خارق‌العاده‌ی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما نشان دهد.

در پایان بد نیست کمی درباره‌ی حسن شهرت این اثر نیز بگوییم: کتاب زندگی یک فوریت نیست، بلافاصله پس از انتشار در سال 1997، در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت، و همان سال به عنوان پرفروش‌ترین اثر انگلیسی زبان در تمام جهان معرفی شد. به علاوه، این کتاب تاکنون به حدود سی زبان ترجمه شده و در بیش از صد کشور به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست:

- بینش کارلسون درباره‌ی زندگی همتا ندارد. (Deepak Chopra)
- بیش از یک دهه تحقیقات، امروز روانشناسی مثبت‌گرا آنچه را که ریچارد کارلسون سال‌ها پیش گفته است، تأیید می‌کند. (Shawn Achor)
- ریچارد کارلسون با کتاب‌های خود تفکر ما را دستخوش تحول نمود. (Marianne Williamson)

کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست مناسب چه کسانی است؟

اگر عزم خود را برای ایجاد تغییراتی مثبت در زندگی جزم کرده‌اید، فرصت بهره‌گیری از آموزه‌های ریچارد کارلسون را از دست ندهید.

با ریچارد کارلسون بیشتر آشنا شویم:

وی درمانگر و سخنران انگیزشیِ اهل آمریکا بود که در سال 1961 به دنیا آمد. او فعالیت خویش به عنوان درمانگر را در یک مرکز کنترل استرس آغاز کرد. کارلسون بیش از بیست کتاب نوشت که مهم‌ترین آنها همین کتاب زندگی یک فوریت نیست می‌باشد؛ اثری پرفروش که نام نویسنده‌اش را در سراسر جهان بر سر زبان‌ها انداخت.

ریچارد کارلسون در سال 2006 و در سن 45 سالگی، بر اثر مشکلات ریوی از دنیا رفت. از آثار او در زبان فارسی، علاوه بر کتاب حاضر، می‌توان به کتاب «ساعتی برای زندگی، ساعتی برای عشق» نیز اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست می‌شنویم:

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که می‌توانید از خودتان بپرسید این است که آیا من می‌خواهم محق باشم، یا می‌خواهم خوشحال باشم؟ اکثر اوقات این دو به طور طبیعی در کنار هم جمع نمی‌شوند و یک‌جا حاصل نمی‌گردند. محق بودن مستلزم آن است که از موقعیت خود دفاع کنیم، و این باعث می‌شود که مقدار عظیمی از نیروی ما به مصرف برسد و از مردمی که در زندگی ما هستند، جدا و بیگانه شویم.

احتیاج به اینکه حق با ما باشد، یا نیاز به اینکه حق با کس دیگری نباشد، دیگران را تشویق می‌کند که حالت دفاعی به خود بگیرند. با این همه بسیاری از ما خیلی وقت‌ها، حتی خود من، وقت و نیروی زیادی را صرف این می‌کنیم که به مردم ثابت کنیم یا بفهمانیم که حق با ماست و ما درست می‌گوییم؛ و یا حق با دیگران نیست و درست نمی‌گویند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
قسمت اول
21 دقیقه
قسمت دوم
31 دقیقه
قسمت سوم
32 دقیقه
قسمت چهارم
29 دقیقه
قسمت پنجم
30 دقیقه
قسمت ششم
31 دقیقه
قسمت هفتم
32 دقیقه
قسمت هشتم
27 دقیقه
قسمت نهم
32 دقیقه
قسمت دهم
30 دقیقه
قسمت یازدهم
21 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست
نویسنده
مترجمفاطمه معتمدی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات روزنه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست

زهرا قیاسی
۱۴۰۱/۶/۱۸
سلام و سپاس. به مانتد سایر کتابهای کارلسون ساده، کاربردی و دلنشین است. راه آرامش و خوب زندگی کردن را بدون تنش به شما یاد می‌دهد اینکه چه چیزی واقعا در زندگی مهم است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست

برای دریافت کتاب صوتی زندگی یک فوریت نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.