معرفی و دانلود کتاب صوتی سرگذشت کندوها

عکس جلد کتاب صوتی سرگذشت کندوها
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرگذشت کندوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرگذشت کندوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرگذشت کندوها

کتاب صوتی سرگذشت کندوها اثر جلال آل احمد سرگذشت چند کندوی عسل را روایت می‌کند. زنبورهایی که با تمام نیرو کار می‌کنند تا انبارهای شهرشان را از عسل پر کنند؛ اما آخر هر پاییز که می‌شود بلا می‌آید و تمام زحمت یک ساله‌شان را می‌برد. بلا همان کمندعلی‌بک، صاحب کندو‌هاست.

داستان از سه بخش تشکیل شده، بخش نخست درباره صاحب کندوها، بخش دوم درباره زنبورها، کار، دشواری‌هایشان و کوچ‌شان، بخش سوم در مورد صاحب زنبورهاست که با رفتن زنبورها خانه خراب شده است.

در بخشی از کتاب صوتی سرگذشت کندوها می‌‌شنویم:

«راستش من از دیروز تا حالا ازین خونه و ازین زندگی بیزاریم گرفته... بایس خونه زندگی‌مون رو جایی ببریم که نه بلا بتونه سراغش بیاد و نه مورچه بتونه توش رخنه کنه. همین. من همه‌ی فکرامو کردم. چاره‌ای نداریم غیر از اینکه کوچ کنیم و بریم. تا وقتی ما توی این سولدونی‌ها دست روی دست بذاریم و بشینیم، هم بلا هست، هم گشنگی، هم نکبت مورچه‌ها. تو این سولدونی‌ها ما چوب هنرمون رو می‌خوریم. چاره‌ی کارمون اینه که راه بیفتیم و هنرمون رو ببریم جایی که نه دست بلا بهش برسه و نه دست مورچه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
104 دقیقه
سرگذشت کندوها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرگذشت کندوها
نویسنده
راویمریم علیدادی
ناشر صوتینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرگذشت کندوها

Ali Fattahi
۱۳۹۹/۵/۱۳
تمامی زنبور‌ها در کمند کمند علی بک محبوس بودند، نه جسمشان، بلکه ذهنشان، آری آن‌ها گمان می‌کردند چونکه بلا یک شانه را همیشه برای آن‌ها می‌گذارد، همین برایشان کافیست، اما وقتی که آن یک شانه راهم برداشت، چخماق رهایی از بند در ذهن‌شان جرقه زد. این همان روایت چندین هزار ساله بشر است...
عباس اکبری
۱۳۹۸/۶/۲۱
من اصلا به اسم گوینده ش دقت نکردم ولی از این به بعد میره توی لیست سیاهم، چون گویندگی ایشون پر از اشتباه و خیلی ضعیف بود. لهجه‌هایی که برای شخصیت‌های مختلف به کار برده بود ثبات نداشت و برای بقیه هم استفاده میکرد.
موزیک متن هم افتضاح بود.
مهسا شکرنژاد
۱۴۰۱/۲/۷
بسیار بسیار گویا و روان به زبان ساده نوشته شده، همان طور که از نویسنده میتوان انتظار داشت، و کلی نکته و سخن به شکل استعاره از دل داستان میشه بیرون کشید، کاش نویسنده الان زنده بود. و نظرش رو درباره روزگار الان میدونستم.
Reza yoosef doost
۱۳۹۷/۶/۱۵
کتابی است که به شدت با نگاه سطحی و چپ زده‌ی یک نویسنده در زمان خودش نوشته شده است. تصوری که از جلال به عنوان یک نویسنده‌ی چپ می‌رود بیش ازین است که داستان را به این سطح تقلیل دهد.
Mohammadreza
۱۳۹۸/۱/۱۱
فوق العاده ضعیف
از جمله اشتباهات بیان شده که مدام تکرار میشدند:
صَمْغ👈🏻صَمَغ 😐
رَتْق و فَتْق👈🏻رَتَق و فَتَق 😐
چاقْ سلامتی👈🏻چاقِ سلامتی 😐
بنّا👈🏻بنْا 😐
شوُر👈🏻شوور 😐
مهدی ناصری
۱۴۰۲/۱/۲۶
کتابی است که اگر تجربه کرده باشی درسی بزرگ در زندگی می‌باشد. فکر کنم هر ساله باید خوانده شود تا فراموش نشود که از این قسمت از زندگی لطمه نخوری
iman rahimi
۱۴۰۲/۳/۲۹
با سلام وعرض ادب خدمت گوینده محترم.
اگر در حین خوندن اون اهنگو قطع میکردین خیلی بهتر بود.
رامين اكرمي
۱۳۹۷/۳/۱۳
خوانش بسیار سریع، بد و کیفیت پایین
مرتضی مخبری
۱۳۹۹/۶/۴
کتاب عالی گوینده ضعیف
مهسا صدیق
۱۳۹۷/۴/۲۴
خیلی خوب بود. داستانی روان و زیبا داشت
مهسا صدیق
۱۳۹۷/۴/۱۱
قشنگ بود. خیلی عامیانه و روان بود
عادل قاسمی
۱۳۹۷/۳/۳۱
بسیار عالیست!
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرگذشت کندوها

برای دریافت کتاب صوتی سرگذشت کندوها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.