معرفی و دانلود کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن

عکس جلد کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن

کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن نوشتهٔ یوجین بردلی کوکو درمورد یک ماشین آسفالت صاف کن است که در یک گاراژ بزرگ با بقیه دوستانش زندگی می‌کند و عاشق کارش است، اما با همه دوستانش فرق می‌کند.

موضوع کتاب سمی آسفالت صاف کن (Sammy The Steamroller) چیست؟

دوستان دیگر سمی یعنی «کانی جرثقیل» و «دان دریل»، «بیل بولدوزر» و «چارلی میکسر سیمان»، دوست دارند استراحت کنند و کمتر کار کنند. اما سمی به کارش علاقه زیادی دارد. تا جایی که حتی وقتی در خواب است رؤیاهای مربوط به کارش را می‌بیند. او در خواب می‌بیند که دارد با غلتک بزرگش آسفالت جاده‌ها را صاف می‌کند و از این کار نهایت لذت را می‌برد. سمی دوست دارد تا جایی که توان دارد کار کند و کار کند تا جایی که از خستگی بیهوش شود.

کاری که سمی انجام می‌دهد، مرحله آخر در فرایند جاده‌سازی است. یعنی باید صبر کند تا ماشین‌های دیگر کارشان تمام شود و بعد نوبت او برسد. سمی بابت این مسئله خیلی ناراحت است. اما بالاخره به این نکته پی می‌برد که هر کاری به‌نوبهٔ خودش مهم و باارزش است. حتی اگر آخرین کاری باشد که باید انجام شود.

یوجین بردلی کوکو (Eugene Bradley Coco) در کتاب سمی آسفالت صاف کن، به کودکان می‌آموزد تا هر کاری که به آن‌ها محول می‌شود، هرچقدر هم که کوچک باشد، مهم و باارزش است و درهرصورت باید آن را به بهترین نحو انجام دهند. سمی موضوع «مسئولیت‌پذیری» را به مخاطب کودک آموزش می‌دهد و این‌که کاری را که می‌کنند، دوست داشته باشند و با عشق آن را انجام دهند نه از روی وظیفه و اجبار.

کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای کودکان خود داستان آموزنده تعریف کنند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن می‌شنویم:

سَمی با ناراحتی به ته صف برگشت و به بقیه‌ی ماشین‌ها که جلوتر ازش حرکت می‌کردن و کارشون رو انجام می‌دادن خیره شد. بعد مهندس باب از چارلی که وظیفش قاطی کردنِ سیمان بود بالا رفت و در حالی که بقیه‌ی ماشین‌ها پشت سرش حرکت می‌کردن، به سمت خیابونِ اصلی به راه افتاد. وقتی به مقصد رسیدن، باب با نگرانی به اطرافش که پر از چاله و چوله بود نگاه کرد و گفت: «امروز کلی کار برای انجام دادن داریم. وظیفمونه یک کاری کنیم که خیابونِ اصلی درست مثل اولش جدید و تمیز بشه. پس همه برن سر جاهاشون و کارشون رو شروع کنن.»

ماشین‌ها به حرف رئیسشون گوش کردن و به صف شدن. به غیر از سَمی که هیچ کاری برای انجام دادن نداشت به جز اینکه سر جاش بایسته و به بقیه دوست‌هاش که وظیفشون رو انجام می‌دادن نگاه کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
سمی آسفالت صاف کن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن

شیرین
۱۴۰۱/۹/۲۸
پسر من قصه‌های ماشینهای راه سازی رو خیلی دوست داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن

برای دریافت کتاب صوتی سمی آسفالت صاف کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.