معرفی و دانلود کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

عکس جلد کتاب صوتی کریسمس مانولیتو
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو نوشتهٔ الویرا لیندو، درمورد نمایش جذاب و خنده‌داری است که مانولیتو و دوستانش قرار است برای شهردار مادرید اجرا کنند. این کتاب یکی از داستان‌های مجموعه «ماجراهای مانولیتو» است و الویرا لیندو به‌خاطر خلق این شخصیت، جایزهٔ ملی ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرد.

درباره کتاب صوتی کریسمس مانولیتو:

مانولیتو پسربچه‌ای اسپانیولی هشت سال و نیمه است که در مادرید زندگی می‌کند. او عادت دارد همیشه درباره همه چیز اظهارنظر کند و هر چیزی را که می‌بیند، تحلیل و بررسی کند. این پسربچه بازیگوش گاهی اوقات به خودش این اجازه را می‌دهد که از خانواده‌اش هم متنفر باشد بدون اینکه نگران قضاوت شدن از سوی دیگران باشد.

داستان‌های مانولیتو ماجراهای کاملاً واقعی هستند و این پیام مهم را به همه کودکان در سراسر جهان می‌رسانند که انسان‌ها حتی اگر بچه باشند، موجوداتی خطاپذیر هستند و هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی اوقات کارهای اشتباه کنند یا فکرهای خوبی در سر نداشته باشند. کتاب کریسمس مانولیتو (LE NOEL DE MANOLITO) درمورد روزی در کریسمس است که مانولیتو قرار است به همراه دوستانش نمایش معرکه‌ای را برای شهردار مادرید اجرا کند. اما همه چیز آن‌طور که او فکر می‌کرد پیش نمی‌رود و اتفاقات عجیب و خنده‌داری برایشان می‌افتد...

الویرا لیندو با روایت این داستان هم کودکان را می‌خنداند و آن‌ها را سرگرم می‌کند و هم چیزهایی به آن‌ها آموزش می‌دهد.

درباره مجموعه مانولیتو:

این مجموعه به کودکان یاد می‌دهد که به اخلاق و رفتار خود بیشتر از درس‌خواندن و نمره بالاگرفتن اهمیت بدهند. بچه‌ها با شنیدن این داستان‌ها یاد می‌گیرند که درس زندگی و اخلاق مهم‌تر از درس‌خواندن و انجام تکالیف مدرسه است و باید به آن توجه کنند؛ دقیقاً چیزهایی که زیاد در مدرسه‌ها آموزش داده نمی‌شوند. مجموعه مانولیتو به‌خوبی دغدغه انسان معاصر را به تصویر می‌کشد و فضا را برای هر کودکی در هر کشوری باورپذیر و جهانی می‌کند. این داستان‌ها برخلاف آثار دیگر کودک و نوجوان هیچ‌گونه پند و اندرز یا نصیحت‌های خسته‌کننده ندارد و صرفاً قصد دارد پیام نهفته‌ای در داستانی سرگرم‌کننده داشته باشند.

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 9 تا 12 سال که به داستان‌های خنده‌دار، آموزنده و سرگرم‌کننده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

الویرا لیندو را بیشتر بشناسیم:

این نویسندهٔ خوش‌قلم و روزنامه‌نگار مشهور اسپانیایی در سال 1962 به دنیا آمد. او در رشتهٔ خبرنگاری در دانشگاه یو سی‌ام به تحصیلات خود ادامه داد و بعد از مدتی آن را رها کرد. الویرا لیندو (Elvira Lindo) بعد از ترک تحصیل به‌عنوان گوینده و بازیگر در تلویزیون و رادیو به کار مشغول شد. لیندو پس از اتمام فعالیت خود در رادیو، نوشتن داستان‌های مانولیتو را شروع کرد و از آن زمان این مجموعه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

وی برای یکی از جلدهای مجموعه مانولیتو جایزهٔ ملی ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرد. الویرا لیندو همچنین به جز مجموعه مانولیتو چند نمایشنامه و فیلم‌نامه دیگر به انتشار رسانده است.

در بخشی از کتاب صوتی کریسمس مانولیتو می‌شنویم:

همونطور که براتون گفتم، همهٔ بره‌ها چاق و چله و پشمالو پایین پله‌ها رو هم دیگه افتاده بودن. نتونستم جونورو پیدا کنم. چون خودت امتحان کن. وسط پنجاه‌تا بره بری. چیکار میتونی بکنی؟ یه لحظه احساس کردم صدای گریه کردنشو می‌شنوم. ولی بلافاصله گریش با گریهٔ چهل و نه برهٔ دیگه قاطی می‌شد.

یکی از خانم معلم‌های مهد کودک، همون خانم معلم برادرم که در این جا از فرصت استفاده می‌کنم تا جلوی همه اعلام کنم که ازش خیلی خوشم میاد گفت در وضعیت کاملا اضطراری قرار داریم. چون هر لحظه ممکنه آقای شهردار از راه برسه و ما پنجاه بچه کودکستانی داریم که بع بع می‌کنن. پس باید از روشی کاملا غیرآموزشی استفاده کنیم. یه بار که صد بار نمیشه. اینارو گفت و ناپدید شد.

ما بچه‌های چوپان دور تودهٔ بره‌ها غرق در فکر ایستاده بودیم. لحظهٔ بعد خانم معلم جونور با شکردان رستوران مدرسه برگشت و شروع کرد به درآوردن پستونک‌ها از دهان بره‌ها. کار آسونی نبود. چون اونارو محکم به دندوناشون گرفته بودن. چه بره‌های هاری بودن!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مایهٔ ننگ مادرید
14 دقیقه
گوش گنده بلد است شعر بخواند
13 دقیقه
بره و بچه چوپان
13 دقیقه
گلهٔ جونور
10 دقیقه
بره‌های یکسان
11 دقیقه
اضطراب
10 دقیقه
مرد شنل‌پوش
10 دقیقه
لحظهٔ مواجهه با حقیقت
11 دقیقه
کودکی مقدس و شهرداری متعصب
11 دقیقه
جونور استعدادی ذاتی دارد
21 دقیقه
سوپر تجربه‌های جونور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کریسمس مانولیتو
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

مهبد واحدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من۸ساله هستم و خیلی خوشم اومد داستان بسیار زیبایی بود من تا فصل آخر گوش دادم ۵ ستاره براش کم است
hadiseh rasouli
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتابی دوست داشتنی با اتفاقای جالب حول یک پسر بچه
امیرسام علی پور
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
این کتاب کتابی است که اگر نخوانی 50% کتابراه را از دست دادی
سیدسینا علوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
من خیلی از این داستان باحال خوشم امد شما هم بخرید.
Tgsg Tgsg
۱۴۰۱/۸/۲۲
عالی بود
کتاب شاد و دوست داشتنی من
کیان نیکنام
۱۴۰۱/۲/۵
بسیار جذاب و سرگرم کننده است
مرجان خسروی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خیلی برای خواب بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

برای دریافت کتاب صوتی کریسمس مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.