معرفی و دانلود کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه

عکس جلد کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه

کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه نوشته‌ی آنا اوبیولز، از مجموعه کتاب‌های در راه مدرسه، فرهنگ و آداب و رسوم کشور آفریقا را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه (Senegal, On the Way to School) چیست؟

این کتاب صوتی درباره‌ی دختر کوچکی به اسم آمیناتا است که در یک کشور آفریقایی به اسم سنگال زندگی می‌کند. او هر روز در حال رفتن به مدرسه درخت‌های بائوباب را نگاه می‌کند، درخت‌هایی که انگار سر و ته آن‌ها برعکس است و ریشه‌هایشان در هواست. آمیناتا در یک خانه بسیار بزرگ و در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کند، زیرا خود دختر، پدر و مادرش، خواهر و برادرهایش، عمه و بچه­‌هایش و پدربزرگ و مادربزرگش؛ همه با هم در یک خانه بودند، یک خانواده‌ی خیلی بزرگ با اعضای زیاد.

کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب و بسیار آموزنده خواهد بود و فرهنگ کشور آفریقا را برای کودکان به تصویر می‌کشد.

در قسمتی از کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه می‌شنویم:

بعد از اینکه مسافرها به کارهاشون رسیدن، راننده‌ی اتوبوس بهشون گفت که زودتر سوار بشن تا به‌موقع به مقصد برسن. ماشین دوباره راه افتاد. آمیناتا کنار خیابون، زن‌هایی رو دید که سبدهایی پر از موز، انبه و بادوم‌زمینی رو روی سرشون حمل می‌کردن.

دخترکِ کنجکاو مثل همیشه با تعجب از پنجره به بیرون نگاه می‌کرد که یک‌هو صدای بلندی مثل ترکیدن چیزی اومد و اتوبوس شروع به لرزیدن کرد. راننده خیلی سریع اتوبوس رو نگه‌داشت تا بفهمه صدا از کجا اومده. وقتی پیاده شد فهمید که یکی از چرخ‌ها پنچر شده و باید تعویض بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
سنگال، در راه مدرسه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمولود اعتبار زاده
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه

اعظم شهبازی
۱۴۰۱/۱/۳
این کتاب به معرفی کشور سنگال از نگاه یک دختر بچه می‌پردازد. او هر روز به مدرسه و به درخت‌های بائوباب نگاه می‌کند، درخت‌هایی که انگار سر و ته آن‌ها برعکس است و ریشه‌هایشان در هواست. او در یک خانه بسیار بزرگ و در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کند، زیرا خود دختر، پدر و مادرش، خواهر و برادرهایش، عمه و و بچه‌هایش پدربزرگ و مادربزرگش؛ همه با هم در یک خانه بودند، یک خانواده‌ی خیلی بزرگ با اعضای زیاد داره که با هم صبحونه و غذا می‌خورن. در مجموع کتاب خوبیه که کشور سنگال به بچه‌ها معرفی می‌کنه. دارای خیالپردازیه خوبیه و صدای گوینده هم خیلی دلنشینه ولی از کلمات انتزاعی در ترجمه استفاده شده که بچه‌ها معانیشونو نمی‌دونن. در ضمن راوی خیلی رسمی می‌خونه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه

برای دریافت کتاب صوتی سنگال، در راه مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.