معرفی و دانلود کتاب صوتی شعر به انتظار تو

عکس جلد کتاب صوتی شعر به انتظار تو
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شعر به انتظار تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شعر به انتظار تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شعر به انتظار تو

علی مؤذنی در کتاب صوتی شعر به انتظار تو مجموعه‌ی هفت داستان کوتاه خود را گرد هم آورده است. این داستان‌ها عمدتاً با مضامین اجتماعی، دینی و دفاع مقدس به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی شعر به انتظار تو

مجموعه داستان شعر به انتظار تو دربردارنده‌ی هفت داستان کوتاه به قلم علی مؤذنی است. چاپ اول کتاب شعر به انتظار تو برای نخستین بار به کوشش انتشارات نیستان در سال 1386 صورت گرفت. داستان‌های این کتاب صوتی از درون‌مایه‌های متنوعی همچون موضوعات اجتماعی، آیینی و دینی برخوردار هستند. علی مؤذنی همچنین در آثار خود از جمله برخی داستان‌های این کتاب به سراغ مضامین پیرامون دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ایران و عراق نیز رفته است. «حضور»، «مریم‌ها»، «رنگ‌آمیزی»، «صدی»، «کلاهی از گیسوی من»، «زنده در قاب» و «دختری به‌اسم کاوه» عناوین داستان‌های این مجموعه هستند.

همزمان با دوران مشروطه، عوامل گوناگونی سبب رونق گرفتن ادبیات داستانی در ایران شد. گسترش صنعت چاپ و آغاز به کار رسمی ناشران، روزنامه‌ها و مطبوعات، سبب رواج روزافزون ادبیات معاصر شد. در همین حین بود که با نخستین اعزام‌های دانشجویان از ایران به کشورهای مختلف اروپایی و همچنین ترجمه‌ی آثاری از الکساندر دوما و جرج‌ رنولدز، ایرانیان با ادبیات غرب آشنا شدند و این آشنایی سبب شد نویسندگان تکنیک‌های داستان‌نویسی کلاسیک غربی را در نگارش آثار خود به کار بگیرند. مسیری که در ابتدا با کسانی همچون محمدعلی جمالزاده و مشفق کاظمی آغاز شد، در ادامه نویسندگانی همچون ابراهیم گلستان، جلال آل‌احمد، صادق چوبک، صادق هدایت و... را با خود همراه کرد، و امروزه نویسندگان کارنامه‌داری همچون علی مؤذنی آن را ادامه می‌دهند.

کتاب صوتی شعر به انتظار تو به همت نشر صوتی نیستان تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای خود نویسنده، علی مؤذنی می‌شنوید.

کتاب صوتی شعر به انتظار تو برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان کوتاه فارسی با مضامین اجتماعی و دینی و دفاع مقدس، مخاطبان اصلی این اثر به شمار می‌روند.

با علی مؤذنی بیشتر آشنا شویم

علی مؤذنی تحصیلات خود را در رشته‌ی ادبیات نمایشی دانشگاه تهران به پایان رسانده است و فعالیت ادبی‌اش را از اواخر دهه‌ی شصت و همزمان با سال‌های جنگ تحمیلی ایران و عراق شروع کرده است. نمایشنامه‌ی «کیسه بوکس» و مجموعه‌داستان «کلاهی از گیسوی من» جزو نخستین آثار مؤذنی به شمار می‌روند که در سال‌های 1368-1369 منتشر شدند. علی مؤذنی دستی بر آتش فیلم‌نامه‌نویسی نیز دارد و شش تله‌فیلم به نگارش او در دهه‌ی هشتاد شمسی در قاب تلویزیون نمایش داده شده‌اند. «نوشدارو»، «آپارتمان روباز»، «دوازدهم»، «هاقیل» و «خورشید از سمت غروب» از جمله آثار مؤذنی در طول سه دهه فعالیت ادبی او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی شعر به انتظار تو می‌شنویم

اصلاً قلم را دست می‌گیرم و هرچه را که به نظرم آید می‌نویسم. حذف هم نمی‌کنم. دیگر حوصله ندارم. مهم جلال است که به‌هم‌ریختگی کار مرا به پای صبر می‌گذارد. وقتی خسرو گفت: «من کار ندارم. ولی قرار شد داستان بنویسین نه تیکه‌های پراکنده‌ی شعر»، جلال درآمد که: «من دوست دارم. هرکس برای خودش سبکی دارد.» داستان اگر برخاسته از دل باشد به دل می‌نشیند. مطمئنم که هرچه رازها بیشتر برای جلال فاش شود، بیشتر از ضعف خود متنفر می‌شود. به‌تجربه فهمیده‌ام وقتی برای دیگران دست‌ودلباز است که به قدرت خود شک کند. اگر توان کاری را که خود نمی‌تواند در دیگران ببیند، حسادت نمی‌کند؛ حسرت می‌خورد. و آنقدر خود را آزار می‌دهد تا آن حس همیشه‌ی خطاکاری‌اش از انجام جرمی بزرگ آرام شود. برای این می‌گویم جرم، چون فکر می‌کنم ثروتْ قابلیت‌های فردی او را به رخوت کشانده. گاه پدر و مادرش را برای این که هرچه را خواسته در اختیارش گذاشته‌اند، مجرم خطاب می‌کند. حاضرم شرط ببندم خوشحال است که مریم محلش نمی‌گذارد. برای اولین بار در زندگی آرزویی دارد که برآورده نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
27 دقیقه
حضور
27 دقیقه
مریم‌ها
20 دقیقه
رنگ‌آمیزی
24 دقیقه
صدی
29 دقیقه
کلاهی از گیسوی من
14 دقیقه
زنده در قاب
22 دقیقه
دختری به اسم کاوه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شعر به انتظار تو
نویسنده
راویعلی موذنی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شعر به انتظار تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شعر به انتظار تو

برای دریافت کتاب صوتی شعر به انتظار تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.