معرفی و دانلود کتاب صوتی خوبی‌های خوبان

عکس جلد کتاب صوتی خوبی‌های خوبان
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوبی‌های خوبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوبی‌های خوبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خوبی‌های خوبان

داستانی از دلدادگی و دل‌شکستگی... کتاب صوتی خوبی‌های خوبان از علی موذنی درباره‌ی روابط پیچیده‌ی میان یک گروه تئاتر است. این قصه‌ی متاثرکننده توسط سه راوی نقل می‌شود که بعد از استعفای دستیار توانای کارگردان سردرگمی بزرگی را تجربه می‌کنند... .

درباره‌ی کتاب صوتی خوبی‌های خوبان

علی موذنی کتاب صوتی خوبی‌های خوبان را با یک تماس تلفنی از سمت ترانه آغاز می‌کند؛ دخترِ بیست‌وچهار ساله‌ای که در تئاتری هم‌نام کتاب، دستیار کارگردان است. او که صدایش به شکل غریبی گرفته و ناراحت به‌نظر می‌آید به کارگردان اطلاع می‌دهد دیگر امکان همکاری با او را ندارد. شنیدن چنین حرفی از ترانه‌ی بااستعداد، سخت‌کوش و عاشق تئاتر، برای کارگردان باورنکردنی است. او تصمیم می‌گیرد دلیل واقعه را کشف کند و در این راه به اسرار عجیبی پی می‌برد... .

داستان پیش‌روی شما، روایتی شنیدنی و صمیمی از روابط پیچیده‌ی انسانی است که غرور، عشق، فریبکاری و خیانت را در خود جای داده. ترانه، دختر جوانی که قهرمان داستان به‌شمار می‌رود، شخصیتی چندبعدی و ماجراجوست. او با وجود سن کم، توانایی بالایی در مدیریت صحنه‌ی تئاتر دارد و زیرکی‌اش برای انتخاب بازیگران خیلی زود نظر کارگردان را جلب می‌کند. با این حال رازی در زندگی ترانه وجود دارد که همکاری با او را دشوار می‌سازد و ممکن است به ضررش تمام شود.

نویسنده و کارگردان دو راوی دیگر رمان هستند. اولی متن نمایش را نوشته و دومی آن را روی صحنه می‌برد، با این حال آنچه در کتاب صوتی خوبی‌های خوبان می‌شنوید تنها در سالن تئاتر یا جلسه‌های انتخاب بازیگر نمی‌گذرد. این دو هر یک با مسائلی در زندگی شخصی مواجه‌اند که اگر شخصا روایت روزگارشان را در دست نگیرند حتی قابل تصور نیستند! اما چرا علی موذنی مانند یک روانکاو صبور، ما را به شناخت این سه نفر دعوت کرده و لایه‌های شخصیتی‌شان را مانند کتابی قدیمی به آرامی ورق می‌زند؟

فهم جان کلام نویسنده بدون این کنکاش محتاطانه در شخصیت سه راوی ممکن نیست. تردید، مهمان همیشگی جان آن‌هاست و تضاد عواطف شخصی و عرف اجتماعی سرنوشت هر یک را مانند کلافی سردرگم در زندگی دیگری گره زده. عاقبت آن‌ها چه خواهد شد؟ آیا دلیل استعفای ترانه به نویسنده و کارگردان ارتباطی دارد؟ دختر جوان چه رازی را از همکارانش پنهان می‌کند؟ برای فهمیدن جواب این سوالات شما را به شنیدن کتاب صوتی خوبی‌های خوبان از نشر صوتی نیستان دعوت می‌کنیم.

کتاب صوتی خوبی‌های خوبان مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به رمان‌های فارسی علاقه دارند از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

با علی موذنی بیشتر آشنا شویم

علی مؤذنی تحصیلات خود را در رشته‌ی ادبیات نمایشی دانشگاه تهران به پایان رسانده است و فعالیت ادبی‌اش را از اواخر دهه‌ی شصت و همزمان با سال‌های جنگ تحمیلی ایران و عراق شروع کرده است. نمایشنامه‌ی «کیسه بوکس» و مجموعه داستان «کلاهی از گیسوی من» جزو نخستین آثار مؤذنی به شمار می‌روند که در سال‌های 1368 و 1369 منتشر شدند. فیلمنامه‌نویسی نیز از فعالیت‌های فرهنگی این نویسنده است. شش تله‌فیلم با نویسندگی او در تلویزیون منتشر شد که «نوشدارو»، «هاقیل» و «آپارتمان روباز» نمونه‌هایی از آن‌ها هستند.

در بخشی از کتاب صوتی خوبی‌های خوبان می‌شنویم

کارگردان و نویسنده بغض را در صدای ترانه تشخیص داده بودند و هرچه هم بیشتر حرف می‌زد، مطمئن‌تر می‌شدند. کارگردان گفت: «خواهش می‌کنم علتش را بگو. اصرار دارم. برایم مهم است بدانم، ‌چون تو به‌عنوان یک همکار برای من عالی بودی و کنارت احساس خیلی خوبی داشتم.» جمله‌ها تاثیر خودشان را گذاشتند. بغض ترانه شکست و افتاد به گریه، آن هم چه گریه‌ای! طفلک! معلوم بود گوشی را از خودش دور نگه داشته. هق‌هقش جانسوز بود. صدایی که آن‌طور به قهقهه‌ی خنده هوا می‌رفت و کارگردان هربار که می‌شنید، فکر می‌کرد آیا در دل این دختر غمی هم می‌تواند خانه کند، ‌حالا چنان گریه می‌کرد انگار بزرگترین غم عالم توی دلش لانه کرده.

دستپاچه شده بود. چندبار گفت: «الو... الو...»

حتما نمی‌شنود. همچنان زار می‌زد. منتظر ماند تا ترانه خودش حرف بزند. بعد از یکی دو دقیقه‌ی حجیم، درازگوشِ پَهن چشم، هق‌هق‌کنان گفت: «ببخشید... من یکی دو ساعت دیگر زنگ می‌زنم.» و قطع کرد. قطع کرد و دیواری را که کارگردان به آن تکیه داده بود، ‌ فرو ریزاند. به‌نظرش آمد در کشوری بیگانه بدون حضور مترجم رها شده....

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
43 دقیقه
بخش اول
39 دقیقه
بخش دوم
52 دقیقه
بخش سوم
38 دقیقه
بخش چهارم
20 دقیقه
بخش پنجم
40 دقیقه
بخش ششم
35 دقیقه
بخش هفتم
35 دقیقه
بخش هشتم
35 دقیقه
بخش نهم
40 دقیقه
بخش دهم
49 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خوبی‌های خوبان
نویسنده
راویعلی موذنی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوبی‌های خوبان

Hamidreza.barzegari
۱۴۰۱/۱۰/۳
جالب بود از اینکه گوش دادم بهش پشیمون نیستم ولی خب نمیشه جز تاپ ترین‌ها بزارمش
فاطمه حسینی مقدم
۱۴۰۲/۳/۲۶
بد نبود زیاد با روحیات من همخوانی نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خوبی‌های خوبان

برای دریافت کتاب صوتی خوبی‌های خوبان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.