معرفی و دانلود کتاب صوتی شمع مایکل فارادی

عکس جلد کتاب صوتی شمع مایکل فارادی
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شمع مایکل فارادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شمع مایکل فارادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شمع مایکل فارادی

کتاب صوتی شمع مایکل فارادی نوشتهٔ دارسی پتیسن، کتابی آموزنده و علمی است که به صورت داستان‌گونه درباره یک دانشمند بریتانیایی و یکی از برترین آزمایشگران و شیمی‌دانان تاریخ توضیح می‌دهد و در خلال آن کودکان به کنجکاو بودن و مشاهده دقیق‌تر پدیده‌های جهان تشویق می‌شوند.

دربارهٔ کتاب صوتی شمع مایکل فارادی:

به نظر شما عامل اصلی سوختن و روشنایی شمع چیست؟ چگونه یک موم جامد می‌تواند باعث ایجاد نور و گرما شود؟

در روز 28 سال 1848 ساکنین شهر لندن در حال آماده شدن برای سال نو میلادی بودند. آقای مایکل فارادی که مدیر آزمایشگاه علوم شهر بود هم سخنرانی هیجان‌انگیزی برای بچه‌ها در آمفی‌تئاتر مؤسسهٔ سلطنتی داشت. در شروع سخنرانی آقای فارادی اعلام کرد که قرار است به آن‌ها توضیح دهد که شمع از چه چیزی ساخته شده و شروع کرد به معرفی انواع مختلف شمع‌ها و روش ساخت آن‌ها.

این دانشمند برجسته بعد از آن هفت سخنرانی تأثیرگذار دیگر درمورد نحوهٔ سوختن شمع داشت که توجه همگان را به خود جلب کرد. حالا دارسی پتیسن، نویسندهٔ برجسته کتاب کودکان در کتاب شمع مایکل فارادی (Burn: Michael Faraday's Candle) مهم‌ترین نکات مربوط به سخنرانی‌های او را جمع‌آوری کرده و با زبانی ساده و قابل‌فهم برای کودکان ارائه کرده است.

کودکان با شنیدن این کتاب با این شیمی‌دان و دانشمند برجسته انگلیسی و دستاوردهای علمی او آشنا می‌شوند. همچنین بسیاری از نکات جذاب و آموزنده درباره شمع‌ها و نحوهٔ سوختن آن‌ها نیز به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شمع مایکل فارادی:

- توضیحی خوب و ساده دربارهٔ یک فرایند شیمیایی پیچیده. (دب ترال، رئیس انجمن معلمان علوم نیومکزیکو)
- هیجان‌انگیز ... با تصاویر بی‌نظیر، رنگارنگ و درخشان. (Midwest Book)

کتاب صوتی شمع مایکل فارادی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب علمی و آموزشی برای کودکان 6 تا 9 سال مناسب است.

با دارسی پتیسن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، وبلاگ‌نویس، معلم نویسندگی و ناشر مستقل آمریکایی در سال 1954 به دنیا آمد. او اگرچه بیشتر به‌خاطر فعالیت‌هایش در زمینه ادبیات کودکان مشهور است، ولی به تدریس نویسندگی در سراسر آمریکا نیز می‌پردازد. ازجمله آثار دیگر دارسی پتیسن (Darcy Pattison) که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «من یک گربه می‌خوام» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات دارسی پتیسن:

- برنده جایزه هنر فرماندار آرکانزاس در سال 2007
- برنده جایزه Irma Black Honor
- منتخب انجمن صنفی کتابخانه‌های جوان

در بخشی از کتاب صوتی شمع مایکل فارادی می‌شنویم:

فارادِی می‌خواست سخنرانی رو به پایان برسونه پس روی صحنه کمی به جلو قدم برداشت و گفت: «با اینکه خیلی دوست داشتم بیشتر راجع به شمع­‌ها باهاتون صحبت کنم، اما متأسفانه وقتمون تموم شده و بیشتر از این نمی­تونم ادامه بدم. ممنونم از این­که با دقت به حرف‌­های من گوش دادین. دفعهٔ بعد که یک شمعِ اِستئارینه یا پارافین رو روشن می­‌کنین، دقیقاً می­‌دونین که از نظر علمی فیتیله چطوری می­سوزه و خاموش نمی­شه».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
شمع مایکل فارادی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شمع مایکل فارادی
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راوینرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شمع مایکل فارادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شمع مایکل فارادی

برای دریافت کتاب صوتی شمع مایکل فارادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.