معرفی و دانلود کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد

عکس جلد کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد

کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد نوشتۀ الیسا باکسر، قصه‌ی مبارزۀ زنان آمریکایی برای گرفتن حق رأی در انتخابات را به تصویر می‌کشد و از پشتکار و ناامید نشدن آن‌ها برای به دست آوردن حق طبیعی‌شان سخن می‌گوید.

موضوع کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد چیست؟

در ماه آگوست سال 1920، پس از سال‌ها تلاش و ایستادگی زنان آمریکایی، سرانجام حق رأی برای آنان در ایالت تنسی این کشور به رأی‌گیری گذاشته شد و به قانون‌گذار این ایالت رسید. اگر قانون‌گذار تنسی این حق را قانونی اعلام و آن را تصویب می‌کرد، زنان آمریکایی از آن پس می‌توانستند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی بدهند.

تا قبل از این اتفاق، حق رأی برای زنان وجهه قانونی نداشت. آن‌ها سال‌ها در پی به دست آوردن این حق بودند و برای آن بسیار تلاش کردند. نزدیک به 75 سال زنان با پوشیدن لباس‌های زرد و دست گرفتن اعلامیه‌های بزرگ در خیابان، برای دستیابی به حق طبیعی‌شان به تظاهرات پرداختند.

سرانجام در آگوست سال 1920، قانون‌گذار تنسی نامه‌ای از مادرش دریافت کرد که باعث این رویداد تاریخی شد. الیسا باکسر (Elisa Boxer) در کتاب صوتی صدایی که پیروز شد (The Voice that Won) به روایت این رخداد مهم و اثرگذار برای کودکان می‌پردازد.

کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان تأثیرگذار به کودکان 7 تا 10 سالۀ شما می‌آموزد که برای گرفتن حق و حقوق خود بجنگند و از هیچ تلاشی دست نکشند. آنان با شنیدن این داستان می‌فهمند که در هیچ کشوری هیچ قانونی کامل و بدون ایراد نیست و شاید قانون‌گذاران مانع بهره‌مندی آن‌ها از حق طبیعی‌شان شوند.

این داستان صوتی به‌خصوص به دختربچه‌ها این پیام را می‌دهد که در گذشته زنان از بسیاری از حقوق خود که امروزه عادی است، بهره‌مند نبودند، بنابراین باید برای حق و حقوق خود بیشتر تلاش کنند.

در بخشی از کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد می‌شنویم:

صدای زمزمۀ حیرت‌زده‌ای بلند شد. مقامات ارشد کشوری با تعجب به هم نگاه می‌کردن. مشخصاً هری برن اشتباهی کرده بود. همچین چیزی غیرممکن بود. حتماً گیج شده بود.

ولی اشتباهی در کار نبود. هری برن با دادن حق رأی به زنان موافق بود.

هیچ‌کس باورش نمی‌شد. خیلی از زنانی که مدت‌ها فعالیت کرده بودن، راهپیمایی رفته بودن و با خودشون پلاکارد حمل کرده بودن، حالا با لباس‌های زردرنگ توی جمعیت بودن و از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختن. بعضی‌ها جیغ می‌زدن، بعضی‌ها می‌خندیدن و بعضی‌ها همدیگه رو بغل کرده بودن و از خوشحالی گریه می‌کردن.

اما چطور شد که هری برن رأیش رو تغییر داد؟

اون برای جمعیت توضیح داد: "من می‌دونم که مادرها همیشه خیر و صلاح فرزندشون رو می‌خوان و گوش دادن به نصیحت مادرها، بهترین کاریه که هر بچه‌ای می‌تونه بکنه."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
صدایی که پیروز انتخابات شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهدی صفری، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد

برای دریافت کتاب صوتی صدایی که پیروز انتخابات شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.