معرفی و دانلود کتاب صوتی ضربه فنی

عکس جلد کتاب صوتی ضربه فنی
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ضربه فنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ضربه فنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ضربه فنی

جنیس لوی در کتاب صوتی ضربه فنی با تعریف کردن ماجرایی شنیدنی، به مخاطبین خردسال خود گوشزد می‌کند که قلدری کردن برای بچه‌های دیگر تا چه اندازه کار زشتی‌ست و چه عواقب ناگواری برایشان به دنبال دارد.

درباره کتاب صوتی ضربه فنی:

جنیس لوی (Janice Levy) در کتاب صوتی ضربه فنی داستان پسربچه‌ای به نام جاناتان را برایمان تعریف می‌کند که مدتی می‌شود سربه‌سر یکی از همکلاسی‌هایش به اسم پاتریک می‌گذارد. ماجرا از این قرار است که پاتریک کمی اضافه وزن دارد. همین هم بهانه‌ای شده برای اینکه جاناتان مدام مسخره‌اش کند و رویش لقب‌های زشت بگذارد.

حتماً پیش خودتان می‌گویید «چه کار بدی!» خب، حق هم با شماست. واقعاً کار جاناتان جای دفاع کردن ندارد. ولی موضوع این است که او فقط یک بچه‌ی کوچک است و بس. بنابراین بهتر است به جای سرزنش کردنش، با او حرف بزنیم؛ درست عین کاری که پدرش می‌کند. او یک روز جاناتان را کنار می‌کشد و شروع می‌کند به تعریف کردن یکی از آن داستان‌هایی که هر پدری یکی یک‌ دانه‌اش را از حفظ است: «جوون‌تر که بودم...»

اگر می‌خواهید ببینید داستانی که پدر جاناتان برای پسرش تعریف می‌کند چیست و چه تأثیری روی او دارد، همین حالا کتاب صوتی ضربه فنی (Alley Oops) را تهیه کنید و به آن گوش بدهید. اینطوری علاوه بر اینکه حسابی سرتان گرم می‌شود، چند نکته‌ی مفید اخلاقی هم یاد می‌گیرید.

کتاب صوتی ضربه فنی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای کودکان 3 تا 7 ساله جذاب و شنیدنی خواهد بود.

با جنیس لوی بیشتر آشنا شویم:

او استاد دانشکده ارتباطات در کالج ایتاکای نیویورک است و به عنوان عکاس و نویسنده چهره‌ای نسبتاً سرشناس محسوب می‌شود. جالب است بدانید که او تصویرگری بیشتر کارهایی را که نوشته، خودش شخصاً انجام می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی ضربه فنی می‌شنویم:

"اون روی صورت، گردن و بازو­هاش کک و مک داشت و من صورت‌قورباغه‌ای صداش می‌­کردم. هر روز کارمون این بود که روی ناهارش بشینیم و ژاکتش رو به بالای درخت پرت کنیم. حتی یک روز به همه گفتم اونقدر مجبورش کنن لِی ­لِی راه بره تا بالاخره اشکش دراومد. داستانش به نظرت آشنا میاد؟"

جاناتان به انگشت­‌های پاش نگاه کرد و چیزی نگفت.

"اون پسربچه هیچوقت بلایی سر من نیاورده و یا اذیتم نکرده بود. حتی اصلا نمی­‌شناختمش! شاید اون موقع نمی‌­دونستم که دارم چی­ کار می­‌کنم. یا شاید هم می­‌دونستم اما اهمیتی نمی‌­دادم."

"بعدش چی شد؟"

"از اونجا رفت. شنیده بودم توی یک مدرسه‌­ی جدید ثبت ­نام کرده. هیچوقت فکر نمی­‌کردم که دوباره ببینمش."

"مگه دیدیش؟"

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
ضربه فنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ضربه فنی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ضربه فنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ضربه فنی

برای دریافت کتاب صوتی ضربه فنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.