معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی

عکس جلد کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی

کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی نوشته‌ی عبدالحسین حق بین، با تکیه بر اشعار بزرگانی همچون مولوی و حافظ به دنبال کشف شادی حقیقی و آرامش درونی است و در این مسیر از آیات قرآن و نظریات علمی نیز بهره می‌گیرد.

درباره کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی

انسان توانایی و قدرت فراوانی دارد. شاید به خاطر مشکلات زندگی روزمره این عبارت به ظاهر ساده را فراموش کنیم اما کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی به شما یادآوری می‌کند که انسان‌ها می‌توانند با کمک این نیروی خارق‌العاده خود به شادی و خوشبختی‌ای که می‌خواهند دست یابند. درواقع چیزی که همیشه بشر در پی آن بوده و در آینده نیز خواهد بود و به خاطر آن نیز جنگ‌ها و رویدادهای تاریخی زیادی رخ داده است.

از سوی دیگر، بروز مشکلات گوناگون در جوامع که منجر به وارد شدن انواع تنش‌ها به انسان می‌شود، او را ناگزیر می‌سازد که برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامتی خود از روش‌هایی گوناگون استفاده کند.

امید است این کتاب همچون دارویی شفابخش برای درمان مشکلات انسان‌ها و بالا بردن آستانه تحمل آن‌ها عمل کند تا بتوانند مسیر دنیا را با سلامتی، آرامش و شادی طی کنند و در زندگی خود و دیگران خلاقیت و ابتکار ایجاد کنند.

در کتاب طلوع ماه با هفت قانون طلایی تلاش شده ‌است تا از سه دیدگاه به این موضوع نگریسته شود. به این صورت که در ابتدای هر فصل از دیدگاه علمی به شرح موضوع با ذکر شماره منبع علمی پرداخته می‌شود و سپس دیدگاه بزرگان ایرانی به صورت اشعار با توضیحات مختصر و در آخر شواهدی از آیات قرآن با ترجمه‌ مهدی الهی قمشه‌ای آمده است.

کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به اشعار کهن پارسی و مباحث عرفانی و قرآنی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی می‌شنویم

انسان از زمان پیدایش بر روی کره خاکی موفق به کشف و شناخت تعداد کمی از قوانینی که نظام هستی بر پایه آن بنا شده گردیده است. هفت قانون طلایی درواقع قوانین اصلی هستند و بقیه قوانین به نوعی می‌توانند زیرمجموعه آن‌ها باشند که با استنباط از قوانین و نظریات علمی پایه‌ای به صورت مدون درآمده‌اند. و درک آن با دلایل ذهنیِ تنها امکان‌پذیر نیست. گفتنی‌ست هم‌خوانی بین قوانین طلایی و قوانین پایه‌ای برداشت شخصی می‌باشد. همانگونه که بیشتر بنیانگذاران علم فیزیک جدید باور داشته‌اند که بین مفاهیم علم فیزیک جدید و دستورات و تعالیم عرفانی بزرگان هند و چین هم‌خوانی وجود دارد و کتاب‌های گوناگونی به وسیله متفکران غربی در این باره نوشته شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

28 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
24 دقیقه
فصل نخست: توانایی‌های شگفت‌انگیز انسان
38 دقیقه
فصل دوم: کشف توانایی‌های خود با استفاده از هفت قانون طلایی هستی - بخش یک
44 دقیقه
فصل دوم: کشف توانایی‌های خود با استفاده از هفت قانون طلایی هستی - بخش دو
48 دقیقه
فصل سوم: طلوع ماه
14 دقیقه
نیایش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی
نویسنده
راویزهرا سلمانی، راحله قلعه بردار
ناشر صوتیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی

احمد
۱۴۰۳/۱/۱۹
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کتابراهی‌های عزیز کتاب طلوع ماه با هفت قانون طلایی نوشته عبدالحسین حق‌بین است. این کتاب راه رسیدن به شادی، آرامش و خلاقیت از منظر مولوی و... همراه با نظریات علمی و آیات قرآن را بررسی می‌کند. در دنیای صنعتی و شلوغ مدرن آرامش گمشده‌ی زندگی انسان‌ها است. این کتاب سعی را دارد این گمشده به انسان معاصر برگرداند. احساسی که می‌شود آن را با کمی تلاش پیدا کرد. کتاب طلوع ماه با هفت قانون طلایی چراغ راهنمایی است برای رسیدن به آرامش درونی. خواندن کتاب طلوع ماه با هفت قانون طلایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم حتما مطاطله کنید من مطالعه کردم بسیار لذت بردم و مفید بود خیلی لتاب ارامش بخشی بود و حتما یکبار مطالعه کنید من که خیلی خوشم اومد و راضی بودم به شماهم که دنبال ارامش هستی توصیه دوستانه میکنم حتما تایم و زمات و وقت گذاشته و بگذارید حتما و گوش دهید کتاب‌ مفیدی هست از همه نظر و دوستانی که دنبال ارامش هستند حتما پیشنهاد و توصیه میکنم‌ این کتاب را به تمام کسانی که در جستجوی آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم‌ موفق باشید و با سپاس و تشکر‌ فراوان از برنامه بسیار‌خوب و عالی کتابراه که این امکان را فراهم کرده تا ما از این کتاب‌های خوب و عاالی استفاده کنیم و بخوابیم تشکر
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۲/۱۴
کتاب الکترونیکی اول خواندم بعد کتابراه صوتی‌اش را هدیه داد. و این شنیدنش فال نیکی برای شنیدن اشعار زیبا دوباره فراهم شد.
طلوع ماه با هفت قانون طلایی، از، عبدالحسین حق بین، با جمع آوری و گردآوری اطلاعات از کتاب‌های بزرگان، کاری ستودنی و بزرگ است و حوصله و وقت و دقت بسیار می‌طلبد و عبدالحسین حق بین
این روش نگارش را دوست دارد و این را در آثار دیگر خودش نیز اثبات کرده است.
البته پرداخت از نظر ادبی و مرجعیت کتاب، قابل استناد نیست و نگاه عمیقی به هر موضوع نشده است. اما، برای پردازش همین تیترها نیز زمان و توجه بسیاری باید گذاشت.
صوتی کتاب طلوع ماه با هفت قانون طلایی، با صدای خوب گوینده بیشتر دلنشین شده است.
در مباحثی که در کتاب تیترشده است، بیشتر معنویات به چشم می‌خورد و عرفان شعرا. با این حال گریزی نیز از مضامین و محتویات مسائل دیگر بشری از نگاه نویسنده گذشته است. سپاس از کتابراه 🙏
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
این یک کتاب عالی برای خوانندگانی که دنبال ارامش روحی و ذهنی میباشند است و با الهام از قران کریم و اشعار شاعران و عرفا و نظریه و جملات قصار اندیشمندان و بزرگان ایران از جمله مولانا و حافظ زندگی معنادار را مورد بررسی قرار داده و هفت قانون طلایی جهان هستی در راستای توانایی شگفت انگیز انسان یاداور شده و به خوانندگان میاموزد که در سایه این قوانین و شناسایی این نیروی درون خود میتواند به خوشبختی حقیقی برسد و قوانین حاکم بر جهان قانون نظم و قانون عمل و عکس العمل و قانون صبر و قانون جذب خوبی‌ها و شکرگزار و سپاسگزاری از نعمت و الطاف خداوندو قانون قضا و قدر و قانون تسلیم خواست خداوند شدن را در کنار قدرت بی پایان وشگفت انگیز ادمی میتواند ادمی را به موفقیت رسانده و زندگی معنی دار وخوشبختی را نصیب ادمی میکند
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
به چنین کتابی واقعا نیاز داشتم که به اشعار و عرفان در معنای زندگی پرداخته شده است.
همه آدم‌ها باید راهی برای رسیدن به خود حقیقی و در نهایت خدای خود پیدا کنند ودر این بین کتابهای زیادی وجود دارد و یکی از آن‌ها همین کتاب است که گلچین اشعار بزرگان در این راستاست.
اما نکته منفی این است که این کتاب
و کتاب "مراقبه بر شعله عشق " و کتاب "دریای بی پایان " دقیقا یکی هستن و فقط برای متعدد شدن این دسته کتاب‌ها سه عنوان مختلف برایشان در نظر گرفته شده و یا هر علت دیگر و این اصلا کار درستی نیست.
Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۳۱
این کتاب راه رسیدن به شادی، آرامش و خلاقیت از منظر مولوی و... همراه با نظریات علمی و آیات قرآن را بررسی می‌کند. در دنیای صنعتی و شلوغ مدرن آرامش گمشده‌ی زندگی انسان‌ها است. این کتاب سعی دارد این گمشده را به انسان معاصر برگرداند. احساسی که می‌شود آن را با کمی تلاش پیدا کرد. کتاب طلوع ماه با هفت چراغ قانون طلایی راهنمایی است برای رسیدن به آرامش درونی.
این کتاب را به تمام کسانی که در جستجوی آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم🌹🌹🌹🌹🌹
Shima Gh
۱۴۰۱/۵/۱۲
سلام‌
با تشکر از انتخاب این کتاب برای نشر‌. از تیم کتابراه خواهش میکنم بیشتر بر چگونگی انتشار آثار نظارت داشته باشد‌. روایت این کتاب بگونه‌ای بود که انگار به گوینده گفته بودند تاجایی که میتونی کش بده. اونقدر آهسته و بی روح روایت شد که سرعت کتاب را بالا بردم تا بتوانم تا آخر کتاب را گوش بدهم. و تا
جایی که توانسته بودید جاهای خالی رابا موسیقی پر کرده بودید‌.
حیف این کتاب که با موسیقی بیش از اندازه و باروایت کند و خسته کننده گوینده خرابش کردید.
محمدحسین عابدی
۱۴۰۲/۱/۳
سلام
متاسفانه من نتونستم راحت با این کتاب و مطالب و اشعار کنار بیام.
ای کاش بعد از هر بیت شعر و یا آیات قرآنی کامل معنی و مفهوم رو بیان میکرد و تا بیشتر به مقصود کتاب برسیم.
این کتاب بیشتر شبیه مشاعره بود.
متاسفانه نتونستم استفاده ببرم و شاید قدرت درک و تحلیل من از محتوای کتاب و اشعار و آیات
قرآن پایین بوده.
به هرحال با توجه به تلاش فراوانی که جهت گردآوری این مطالب و کتاب شده هست من راضی نبودم
سمانه فیاضی
۱۴۰۱/۸/۲۵
با سلام و احترام
این کار رو خیلی دوست داشتم. روش انجام پژوهش رو دوست داشتم. اینکه از منظر علمی به موضوع پرداخته شده بود، از منظر شاعران و عرفا و از منظر قرآن مطلوبیت کار رو بالا برده بود و هم سویی این مناظر رو به خوبی نشان داده بود. کارهای پژوهشی از این دست در فرهنگ و ادب ایران ارزشمند هست. ان از
شاالله بیشتر این کار‌ها بخونیم. ولی خوانش کتاب دارای نقایصی بود که ان شاالله در کارهای بعدی مرتفع بشه
linda moohamadi
۱۴۰۱/۶/۱۱
این کتاب خیلی عالیست برای رسیدن به آرامش، چون حقایق وجود را در اشعار مولانا و حافظ و خیام و شعرایی بیان میکند که در دنیا نمودی از عرفان و حقیقت وجودی هستند و بزرگترین روانشناسان و روانکاوان از این اشعار یا معنای وجودی این اشعار در کتب خود استفاده میکنند، اما تنها ایرادی که میتوان به این کتاب وارد کرد درباره کند خوانی این کتاب است، بهتر است کمی تند خوانی کتاب را بیشتر کرد چون بسیار آهسته کلمات تلاوت میشود.
زهرا
۱۴۰۲/۳/۲۰
باسلام و احترام. کتاب بسیار بسیارعالی بود و ممنونم از همه‌ی دست اندرکاران از نویسنده محترم تا سرکار خانم قلعه بردار که با صدای زیبا و با آرامششون کتاب رو به زیبایی خواندن. من کتابهای زیادی در رابطه با این اصول مطالعه کرده بودم اما این کتاب با استناد به اشعار و آیات قرآن یک اطمینان خاطر نسبت به این اصول ایجاد میکرد. سپاس فراوان
KaMaL Ebrahimi
۱۴۰۱/۸/۲۳
کار و پژوهشی بسیار زیبا که توانسته با ترتیب خاصی هفت قانون زندگانی با استناد به اشعار شاعران و آیات قرآن این قوانین ارزشمند و نکات مهم رو به برساند. نکته‌ی دیگر گلچین زیبا از اشعار بود که چه بسا بسیاری از این شعرها ما به راحتی از کنار آن میگذریم، اما کنار هم گذاشتن شعرها به ما به درک و دقت بیشتر در این مورد و حتی موارد دیگه کمک کرد.
میترا اعظمی
۱۴۰۱/۷/۷
بسیار بسیار کتاب خوب و عااااالی بود این هفت قانون بسیار ارزشمند هستند برای به دست آوردن هر کدام از این قانونها عمری تجربه میخواهد که در اینجا در اختیار ما قرار داده شده مخصوصا که از کلام قران و شعرای بزرگ بود توصیه میکنم به دوستان که حتما استفاده کنند فقط سرعت گفتار گوینده بسیار کند و ارام بود که من با سرعت ۱. ۵ گوش دادم
ولی غضنفری
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
مکمل کتاب دریای بی پایان که نظر خود را آن جا ثبت کردم و گفتم که دیدگاهم را نسبت به هستی و جهان وخداونمازو بهشت وجهنم تغییر داد البته برای فهم این کتابها باید ازکتاب‌های دیگر‌ی چون فیلسوف هندی اشو کمک گرفت امیدوارم کتابهاش درکتابراه بصورت رایگان دراختیار عمو م قرار بگیرد
امیر اشکان قاسمی
۱۴۰۱/۹/۳۰
این کتاب بیشتر به درد کسانی میخوره که به دنبال عرفان حلقه هستن بسیار پیشنهاد میکنم برای اینکه خسته کننده نشه براتون گوش دادن سرعت پخش رو بالا ببرید خودم با سرعت ۱. ۳ گوش دادم اما زیاد مورد پسند من نبود امیدوارم دوستانی که علاقه دارن لذت ببرن
عادل زیرک آیلار
۱۴۰۱/۹/۷
شعرهای منتخب و انصافا خوبی را برگزیدن اما توضیح بیشتر در مورد هدف شاعر از شعر ندادن وفقط جزئی گفتن البته مقصر هم نیستن واقعا هر غزل یا حتی بیتی که خوانده شده توی این کتاب هرکدام یک کتاب در موردش میتوان نوشت اما تو این کتاب یه جورایی خلاصه شده...
مشاهده همه نظرات 208

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی

برای دریافت کتاب صوتی طلوع ماه با هفت قانون طلایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.