معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق

عکس جلد کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق

کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق نوشته‌ی عبدالحسین حق بین، با تکیه بر قوانین و یافته‌های علمی و همچنین اشعار و سخنان عرفانی از بزرگان، به شما کمک می‌کند تا سلامت جسم و روح‌تان را حفظ کنید و انرژی درونی خود بالاتر ببرید.

درباره کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق:

در شرایط تنش‌زا و اضطراب‌آور مانند دورانی که هم‌اکنون در آن زندگی می‌کنیم و ویروس کرونا بر همه چیز سایه افکنده است، چگونه می‌توان سلامتی و تندرستی خود را نگه داریم؟ راه‌حل افزایش و تقویت انرژی‌ چه می‌تواند باشد؟ کتاب مراقبه بر شعله عشق به عنوان راهنمایی مناسب، با استفاده از یافته‌های علمی و اشعار بزرگان، پاسخ این پرسش‌ها را می‌دهد. همچنین این اثر شما را تشویق می‌کند تا برای پرورش روح و جسم‌تان به مراقبه بپردازید و بر روی احساسات متعالی نظیر عشق تمرکز کنید و در نهایت با شکرگزاری و داشتن افکار مثبت به تقویت سیستم ایمنی و سلامتی خود کمک نمایید.

در فصل اول کتاب به این موضوع اشاره می‌شود که انسان تنها از جنس ماده نیست و انرژی، بخش بیش‌تر جسم را اشغال کرده است و انسان می‌تواند با استفاده از آن کارهای بزرگ مثبت یا منفی انجام دهد. در فصل دوم مراکز انرژی بدن و روش‌های تقویت آن‌ها معرفی می‌شود؛ در نتیجه این تقویت، انسجام و تعادل مغز و بدن را به دنبال دارد.

فصل سوم به اهمیت عشق و مهربانی برای رسیدن به سلامتی و آرامش می‌پردازد و این موضوع بیان می‌شود که هم از نظر علمی و هم از نظر شاعران بزرگ و سایر اندیشمندان، عشق راه شفا و بهبودی همۀ دردهای انسان و کل بشریت از قبیل تخریب محیط زیست، خشونت، طمع، حرص و... است.

در فصل چهارم به شرایط ورود به لحظۀ طلایی حال پرداخته می‌شود. اجرای قوانین هستی به ویژه تسلیم و پذیرش شکر‌گزاری و پذیرش برتری عقل کل یا هشیاری کل بر هشیاری فردی یا عقل جزئی از شرایط اولیه این موضوع محسوب می‌شود. همچنین این‌که هشیاری کل با قانون قضا یا کن فَیکون (بشو و می‌شود) می‌تواند زمینه دسترسی به امکانات بی‌نهایت از جمله سلامتی را فراهم کند، از دیگر عوامل مهم و اولیه به شمار می‌آیند.

در فصل پنجم اینگونه مطرح می‌شود که برای رسیدن به لحظۀ طلایی حال، باید خود را تغییر داد که این تغییر و تبدیل با قرار دادن عدم یا خلأ در مرکز خود امکان‌پذیر است؛ به بیانی ساده‌تر اگر انسان دارای هر نوع وابستگی به پول، ماشین، خانه، افراد و سایر چیزها باشد، امکان رفتن به لحظۀ حال برایش وجود نخواهد داشت.

کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در لحظات سخت و دشوار زندگی‌تان مدام از نظر روحی و جسمی دچار ضعف و ناراحتی هستید و دوست دارید به آرامشی درونی برسید، این کتاب راهنمایی اثرگذار برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق می‌شنویم:

مشرق و مغرب هردو از آن خداست؛ پس شما به هر جانب که رو کنید، روی خدا همانجاست. همانا خداوند را ملکی وسیع و دانشی بی‌کران است. (آیه 115، سوره بقره)

در فصل گذشته درمورد وظایف مراکز انرژی بدن صحبت شد و در این فصل ابتدا اهمیت مرکز انرژی یا چاکرای چهارم یعنی قلب که مرکز احساسات متعالی مثل عشق، شادی و شکرگزاری است، بیان می‌شود. عشق شاید نوعی وحدت هشیاری فردی با هشیاری کل باشد که در قالب واژه‌ها قابل بیان نیست. همانطور که مولانا می‌گوید: در نیاید عشق در گفت و شنید / عشق دریایی‌ست قعرش ناپدید

سپس اثرات متقابل میدان الکترومغناطیسی زمین و خورشید بر میدان الکترومغناطیسی بدن بررسی می‌شود و راه موثر افزایش انرژی هماهنگ شدن با انرژی کل هستی که همانا توجه، تمرکز و مراقبه دائم بر احساسات متعالی به ویژه عشق است، ارائه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

18 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: ماهیت و توانایی‌های شگفت‌انگیز انسان
25 دقیقه
فصل دوم: تقویت سلامتی با استفاده از مراکز انرژی
17 دقیقه
فصل سوم: مراقبه بر شعله عشق
28 دقیقه
فصل چهارم: ایجاد زمینه ورود به لحظه طلایی حال یا فضایی با بی‌نهایت امکانات
20 دقیقه
فصل پنجم: تغییر خود با رفتن به لحظه طلایی حال با قراردادن عدم یا خلا در مرکز خود
4 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق
نویسنده
راویغزاله علوی زاده، عبدالحسین حق بین
ناشر صوتیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق

Ayda Azimi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به نظر بنده این کتاب درس‌های بسیار درون خود داشت اما علی رغم آن‌ها یکسری معایبی را هم درون خود داشت‌. من با این کتاب آموختم که چگونه انرژی‌های درونی خود را حفظ کنم، آن‌ها را افزایش دهم و از آن‌ها برای شکر گزاری، باز کردن چاکراهای اصلی بدن و در نهایت رسیدن به سلامت جسمی و روحی و آرامش استفاده کنم‌. اینکه نویسنده آموزه‌های مراقبه و مدیتیشن را به همراه اشعاری از بزرگان ادبیات و عرفان تلفیق کرده بود خواننده را با مطالب و کتاب مانوس تر می‌گرداند و حس و حال ادبی کتاب را بیشتر می‌کند.
اما نکات منفی این کتاب را هم نمی‌توان نادیده گرفت. نویسنده سعی کرده است که مطالب علم تجربی و پزشکی را هم در نوشته هایش بگنجاند اما متأسفانه خیلی از این مطالب صحیح نیستند و این یعنی انتقال اطلاعات غلط که نکته‌ای منفی برای کتاب به حساب می‌آید. همچنین این که کتاب حالت پرسش و پاسخ دارد هم چندان جالب نیست و اگر اینگونه نبود قطعاً کتاب بهتر از الان بود. سومین مسئله منفی هم این است که نویسنده در برخی اشعار معنا و تفسیر غلطی از آن‌ها ارائه می‌کند البته که این مشکل زیاد اتفاق نیفتاده و می‌توان از آن چشم پوشی کرد. اما دانستن آن‌ها برای آینده می‌تواند کمک کننده باشد تا عیوب رفع شوند.
و در آخر سپاس از زحمات نویسنده، تیم سازنده کتاب صوتی و اپلیکیشن خوب کتابراه. ✌🏻🙏🏻🌈
shahrooz bagheri
۱۴۰۱/۱۱/۹
با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمام عوامل کتابراه عزیز و نویسنده محترم کتاب. کتاب خوبیه واقعاً جای تقدیر داره اما ایراداتی نیز از نظر بنده وجود داره و درصورتی که رفع بشه و یا انشاالله در کتابهای بعدیشان رعایت کنند بسیار سازنده تر و اثر گذار تر خواهد بود این است یک خوانش کتاب به نظر بنده اینقدر اهمیت که داره کمتر از نویسندگی کتاب نیست و باید برای خوانش کتاب و گویندگی اشخاصی که صرفاً صدا و لحن این کار را دارند انتخاب و انجام دهند چونکه گویندگ کتابهای صوتی باید با ظرافت و خیلی دقیق انتخاب گردند چون باعث میشود که کسی که کتاب را گوش میدهد بتواند با میل و رقبت و همچنین شوق تا آخر کتاب را با لذت گوش داده و مطالب را درک کند و مورد دوم اینکه این کتاب در اوج عمیق بودن بسیار در آن مثال زده شده اینکه کتابی را با اشعار گوناگون هماهنگ کنیم عالیست اما وقتی که این کار از تعادل خارج شود از حوصله فرد گوش دهنده یا خواننده آن خارج است بهر حال باز هم جای تقدیر دارد اینکه نویسند کتاب ایرانی است و زحمت جمع آوری مطالب با این هماهنگی خود هنری قابل ستایش است. در هر صورت با شرایطی که گفتم این کتاب صد درصد ارزش خواندن دارد. باتشکر از نویسنده عزیز و همچنین عوامل عزیز و زحمتکش کتابراه
ناهید سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
قبل از این که نظرمو راجع به کتاب بگم خواستم از کتابراه تشکر کنم بابت کتاب‌های خوبی که در اختیار ما قرار میده. و اما راجع به کتاب باید بگم واقعا کتابیه که درجهت خودآگاهی و شناخت خود برتر بسیار کمک میکنه. مخصوصا شیوه نگارش کتاب که به صورت پرسش و پاسخ و تلفیقی از تجربیات علمی و عرفان و ادبیات را راجع به شناخت خوداگاهی و بالابردن ارتعاشمون درون‌مایه خود قرار داده. بنظر من کتابیه که بسیار مفیده و تمام قوانین جهان و کائنات رو در اختیار خواننده به صورت مفید و مختصر قرار میده. ضمن اینکه پرسش و پاسخها بسیار عمیق هستند و نیاز به چندین بار گوش دادن و تفکر داره. اما آمیخته شدنش با اشعار عرفانی کمک شایانی به فهم مطالب کرده ضمن اینکه سنگینی مطالب هم در ورای گنجاندن این اشعار کاهش یافته. یه جورایی چکیده کتاب نیروی حال و قوانین جذبه. کتاب خیلی عمیق و کاملیه مخصوصا با صدای خانم علوی زاده دلنشینن تر نیز شده. حتما گوش کنین و به افزایش خودآگاهی و تبدیل شدن به خود برترتون کمک کنین.
محمد ابوالقاسمی
۱۴۰۱/۶/۵
سلام. به نظر من که کتاب مفیدی نبود. بیشتر شبیه جلسه‌های مشاعره و شب شعر بود تا آموزش عملی مراقبه. اونم چه مراقبه ای؟ آدم به نیت مراقبه کسانی مثل آیت الله قاضی میاد میبینه اینجا منظور از مراقبه مدیتیشن و یوگا و سبک نفس کشیدنه. همه موارد مدنظر خودتونو به شعرهای عرفا ربط دادین، آیا حضرت حافظ سحر و و و پامیشده چهارزانو مینشسته انگشتاشو حلقه میکرده نفس عمیق میکشیده که میگه در آن وقت سحر آب حیاتم دادن؟ نخیر منظور آن‌ها از عرفان مراقبه و تقوا و تهذیب نفس چیز دیگه‌ای هست که شما مدیتیشن هندوها را دارین ربط میدین به اشعار این عرفای بزرگ.
در ضمن گوینده متن آقا هم متاسفانه خیلی تپق میزنه و هنوز از روی یه متن ساده نمیتونه بخونه.
چونکه زیاد حرف از عشق زده شد منم با عشق یه ستاره دادم بهتون اونم فقط بخاطر زحمتی که برای گویش کتاب گذاشتید.
باز خدارو شکر رایگان بود زیاد نسوختم.
ممنون.
v g
۱۴۰۰/۱۱/۹
عالیه اشعار مهم و عالیه صوفی هارو که درمورد خودشناسی و الله درون رو نقل میکنن
مراقبه یعنی فکر کردن به روح درون که همون قطره‌ای از اقیانوس بیکران و بی پایانه الله هست و انسانی که روحشو بشناسه الله رو میبینه درون خودش. اول تو خوابهاش میبینه معشوق واقعی یعنی الله رو بعد اگه درخودشناسیش هیچ وقت سیر و
نشه هرروز ادامه بده تفکر به درونش رو واضح خواهد دید مثل شعرای صوفی
روزها فکرمن این است و همه شب سخنم
که چراغافل از احوال دل خویشتنم
ازکجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود
به کجا میبری آخر ننمایی وطنم. مولوی
انشاالله که حضرت دوست به ماهم نظر کنه چشم دلمون به دیدنش روشن بشه الهی آمین
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتابی با ارزش، با تشکر از پدیدآورندگان این کتاب شنیداری ارزشمند و کتابراه عزیز مهندس عبدالحسین حق بین با شیوه خاص خود گفتارهایی از فیزیک دانهایی چون بوهر، شرودینگر، اینشتین و یافته‌هایی از علومی چون زیست شناسی را با دانسته‌های غنی خود از اشعار بزرگانی چون مولوی، سعدی، نظامی، ابوشکور بلخی می‌آمیزند و راهکارهایی برای زندگی سالم توام با آرامش می‌دهند. در طول مطالعه کتابهای ایشان از قابلیت نشان گذاری کتابراه خیلی استفاده می‌کنم و بعدا این اشعار ناب را در دفتر روزانه یاداشت می‌کنم.
حسین صادقی
۱۴۰۱/۳/۱۷
کتاب مفیدی بود.
اوج مطلب کتاب در آنجاست که اگر خودتو بزرگ ببینی خاصیت ذره‌ای از خود نشون میدی و کمتر خاصیت موجی و همان نتایج معمولی در زندگی خواهی گرفت در حالیکه اگر خودتو یک ذره از کل بدونی انگاه خاصیت موجی به خود میگیری و کمتر خاصیت ذره‌ای و مثل موج قادر خواهی بود از همه موانع عبور کنی به گذشته
و آینده حرکت کنی.
خاصیت ذره‌ای - موجی یک نظریه در کوانتم هست که تمام اجسام هرچه کوچکتر شوند خاصیت موجی بیشتری از خود نشان میدهند و مانند امواج نور حرکت میکنند.
تی بانو ص دق
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب خودشناسی، هستی شناسی خوبی است. منتها در اجرای مقدمه تضاد ریتم موسیقی و صدای گوینده حس می‌شود. ولی از فصل یک پرسش پاسخ‌ها عمیق، جذاب و جالب بود، بخصوص اینکه با استناد به شعر و ادب فارسی جنبه عرفانی موضوع حالت علمی بخود می‌گرفت. تهیه کننده می‌توانست از هر دو گوینده در فصول استفاده کند. فردی را و سوالات می‌خواند فردی پاسخ می‌داد. به این نحو، هم جذابیت بیشتری ایجاد میشد هم از تکرار مکرر واژه سوال و پاسخ جلوگیری میشد.
زینب سیاحی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
پاکسازی کردن چاکرای قلب عالیه
خیلی به بهبود رابطه هامون کمک میکنه
چاکرای قلب مرکز سیستم کل چاکراهاست. هدف چاکرای قلب رسیدن به وحدت کامل از راه عشق است. تمام آرزوهایی که برای ارتباط صمیمی و عمیق، هماهنگی و عشق داریم حتی زمانی که احساس غم به سراغ مان می‌آید، درد یا ترس جدا شدن و از دست دادن عشق و و
علاقه، منشأ تمام اینها چاکرای آناهاتا (قلب) است.
نام سانسکریت این چاکرا آناهاتا است به نامهای چاکرای قلب یا مرکز قلب نیزنامیده می‌شود.
Kimia Omidvar
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
من زیاد به شعر و ادبیات علاقه ندارم ولی وقتی این کتابو گوش کردم احساس کردم دیدگاهم نسبت به شعر وشاعر عوض شده ویه جورایی دوست داشتم زودتر تموم بشه وبه کلام آخر برسه ببینم چی میشه🥰🥰از اینکه وقت گذاشتم واین کتابو گوش کردم نه تنها پشیمون نیستم بلکه احساس خوبی هم دارم.... اگر مثل من به شعر و ادبیات علاقه ندارین حتما گوش کنین شاید نظرتون عوض شد😉😉
میترا ن
۱۴۰۰/۵/۱۱
کتاب بسیار عالی و آموزنده‌ای بود و صدای گوینده‌ها بسیار دلنشین بود.. مطالب کتاب تکمیل کننده و خلاصه کل کتابهایی بود که توی این زمینه مطالعه کرده بودم. همراه با اشعاری عالی که انسان رو به وجد میاره...
خیلی لذت بردم، تشکر فراوان از نویسنده‌ی محترم و روایان عزیز.. 🙏🌹🌹🌹
نفیسه فلاحی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب خیلی خیلی عالیه من این کتاب رو خیلی وقته از کتابراه گرفتم و چون بر مبنای آیات قرآن تست خیلی برام دلنشینه
یکی از مزیتهای این کتاب صوتی نسبت به بقیه کتابهای مشابه اینه که چون گوینده کتاب، در واقع پژوهشگر و نویسنده کتاب هستن، به خوبی ادات و اصوات ادا میشن و‌حق مطلب گفته میشه و‌خیلی راحت به منظور نویسنده میشه پی برد.
M Ta
۱۴۰۰/۱۱/۱
چون زبان حق نگشتی گوش باش بسیار این کتاب کار ارزنده‌ای است که مراقبه را یادآوری می‌نماید و این مهم‌ترین گام در راه خودسازی است و سکوت و مراقبه و نگاه به درون را به شیوه‌ای نیکو آموزش و ارایه می‌دهد و این موضوع اثر فکر را از طریق مراقبه برای رسیدن به آرامش و شادی و زندگی جاودانه انتقال می‌دهد. که از این بابت از نویسنده و راویان سپاسگزارم.
ی بدلی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
باسلام و تقدیم احترام؛
بیان و صدای گوینده آقا را دوست نداشتم و حتی گاهی شیوه خوانش صحیح نیست!
هر دو گوینده بسیار آروم می‌خونن طوری که خسته کننده میشه، آهنگ پس زمینه هم خیلی بلند و آزاردهنده است.
بعد از شنیدن محتوا، ترجیح دادم خودم می‌خوندم کتاب را، که امکان بازبینی و تمرکز روی برخی جملات و اشعار داشته باشم.
رضا جولائی
۱۴۰۰/۱۱/۱
نظریات رو خوندم عزیزانی نظر مخالف دارن، ولی یه موضوعی هست که باید توجه کنید، کسانی مطالب این کتاب رو خوب متوجه میشن که مطالعاتی در مورد کوانتوم، عالم معنا، مثنوی، ایگو و خودشناسی داشته باشن، وگرنه مطالب شاید کمی ناآشنا باشه براشون، نظر بنده در مورد کتاب مثبت هست و حداقل هفته‌ای دو بار باید گوش کرد
مشاهده همه نظرات 383

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق

برای دریافت کتاب صوتی مراقبه بر شعله عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.