معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟

دنیل والتر در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت دلایل علمی تمایل‌مان به عادات بد را توضیح می‌دهد و به ما می‌آموزد که چطور با قدرت اراده و نظم آن‌ها را کنار بگذاریم و رفتارهای مثبت را جایگزین‌شان کنیم. والتر در این اثر موفق، با استفاده از دانش عصب‌شناسی، الگوهای مغزی انسان را تشریح می‌کند و ایده‌هایی ارائه می‌دهد تا منظم‌تر باشیم، صاحب استراتژی شویم، قدم‌به‌قدم تنبلی را کنار بگذاریم و به سوی اهدافمان پیش برویم.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های موفقیت

خیلی وقت‌ها هدفی برای خود تعیین می‌کنیم که به آن دست یابیم ولی خیلی زود ناامید می‌شویم و رهایش می‌کنیم. می‌خواهیم وزن کم کنیم ولی دائماً آن را به تعویق می‌اندازیم تا درنهایت، از انجامش منصرف می‌شویم. می‌خواهیم ورزش را شروع کنیم ولی حتی در باشگاه هم ثبت‌نام نمی‌کنیم تا سرانجام فراموش می‌شود. دوست داریم هزینه‌های زندگی‌مان را کنترل کنیم ولی اصلاً موفق نیستیم. این رفتار آشنایی است و احتمالاً برای هرکسی پیش آمده. عده‌ای اعتقاد دارند تنبلی بخشی از طبیعت ماست و از آن گریزی نداریم. به نظر این گروه، موفقیت برای همه نیست و شاید برخی متفاوت‌تر از دیگران هستند که می‌توانند موفق باشند؛ اما این نظریه مخالفان زیادی دارد که یکی از سرسخت‌ترین آن‌ها دنیل والتر (Daniel Walter) است. او این طرز فکر را کاملاً رد می‌کند و معتقد است این شکست‌ها صرفاً ناشی از عاداتی بد همچون اهمال‌کاری و بی‌نظمی‌اند و اگر بتوان بر آن‌ها غلبه کرد، موفقیت حتمی خواهد بود.

والتر در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت (Habits for Success) می‌کوشد ساختار عصبی مغز انسان را توضیح دهید و دلایل تمایل ما به هر نوع عادت بد را بیابد. به نظر او اگر با الگوهای مغزی آشنا شویم، می‌فهمیم الگوهای نادرست ذهنی تغییرپذیرند و می‌توانیم راه‌ِحلی برای تغییر و جایگزینی آن‌ها بیابیم.

چرا به‌جای غذای سالم به غذاهای چرب و شیرین علاقه داریم؟ چرا خواب را به ورزش ترجیح می‌دهیم؟ چرا نمی‌توانیم بین درآمد و هزینه تعادل برقرار کنیم؟ دنیل والتر وقتی ورشکست شد خود بیشتر از هر کسی می‌خواست پاسخ این پرسش‌ها را بداند. او می‌گوید هرچقدر تلاش کرد نتوانست جلوی خرید کردن بی‌رویه‌اش را بگیرد؛ تاحدّی‌که حس می‌کرد کاملاً از کنترل خودش خارج شده است. والتر همیشه افراد موفق را تحسین می‌کرد و سبک زندگی آن‌ها را می‌ستود. وقتی خود در این وضعیت شکست‌خورده قرار گرفت بیش‌ از پیش مشتاق شد تا راز زندگی موفق آن‌ها را بداند و بفهمد آدم‌هایی مثل بیل گیتس و استیو جابز چطور به اوج شهرت و ثروت رسیدند، چطور زندگی‌شان را کنترل می‌کردند و چگونه ایده‌هایشان را به سرانجام می‌رساندند.

دنیل والتر در تحقیقاتش به این نتیجه رسید که بیشتر افراد موفق چند ویژگی مشترک دارند: انضباط فردی، قدرت اراده و عادات خوب. والتر این نتایج را در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت گردآوری کرده و به خواننده توضیح می‌دهد که افراد موفق چطور از این ویژگی‌ها به نفع خود بهره بردند. او اشاره می‌کند که خیلی از آن‌ها ابتدا زندگی سخت و راهی دشوار پیش رو داشتند، اما با اراده و نظم موانع را پشتِ‌سر گذاشتند و به‌ پیش رفتند.

دنیل والتر در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت از این می‌گوید که اصولاً عادات بد چطور انسان را تحت سیطره‌ی خود درمی‌آورند و چگونه باید با آن‌ها مواجه شد. او با نگرشی کاربردی و واقع‌گرایانه، ایده‌هایی پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند در وهله‌ی اول الگوهای ذهنی‌مان را تغییر دهیم. با تغییر ذهنیت امکان بیشتری پیدا می‌کنیم و می‌توانیم رفتارها و عاداتمان را هم تغییر دهیم. یعنی عادات خوب و تثبیت‌شده را جایگزین عادت‌های بد و مضر کنیم. نویسنده در این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که چطور منضبط‌تر باشیم، بر اهدافمان تمرکز کنیم و با تعریف استراتژی‌های مؤثر به‌ سوی این اهداف پیش برویم. دنیل والتر ابزارهایی معرفی می‌کند که کمکمان خواهند کرد تاب‌آوری و تحملمان در برابر سختی‌ها بیشتر شود و تمرین‌هایی پیشنهاد می‌دهد که باعث می‌شوند رفتارهای خوب به‌سرعت به عادت تبدیل گردند.

کتاب صوتی عادت‌های موفقیت به شیوه‌ای ساده اصول موفقیت را توضیح می‌دهد و گام‌به‌گام کمک می‌کند از سلطه‌ی تنبلی و عادات ناپسند رها شوید. این کتاب را عسل علی‌حسینی و محیا صفری ترجمه کرده‌اند و مؤسسه‌ی انتشاراتی فلسفه ترجمه‌ی آن‌ها را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب صوتی عادت‌های موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید عادات‌های خوبتان را تقویت کنید و از دست عادات بد رها شوید، کتاب صوتی عادت‌های موفقیت را بشنوید.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم

دنیل والتر، پژوهشگر و مؤلف کانادایی است. او چندین کتاب در زمینه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی نوشته که تعدادی از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار جای گرفته‌اند. کتاب‌های «قدرت انضباط شخصی» و «غلبه بر اهمال‌کاری» ازجمله کتاب‌های معروف والتر محسوب می‌شوند. او بر روی موضوعاتی همچون بهبود تمرکز، تغییر عادت و بهتر کردن حافظه تحقیق می‌کند و در کتاب‌هایش عموماً این مفاهیم را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟ می‌شنویم

در ضمیر ناخودآگاه چیزی به نام تکانه‌های هموستاتیک تعبیه شده است که دمای بدن را طوری تنظیم می‌کند که روی 98/6 درجه‌ی فارنهایت باقی بماند و همچنین ضربان قلب و تنفس‌تان را حفظ می‌کند. سیستم عصبی خودکار و همچنین بسیاری از مواد شیمیایی و سلولی در بدن شما در هماهنگی کامل کار می‌کنند تا شما به همان نحوی که نیاز است عمل کنید. تکانه‌ی هموستاتیک همچنین باعث می‌شود که روش فکر و عمل شما با چیزهایی که در گذشته گفته‌اید یا انجام داده‌اید، سازگار باشد. ضمیر ناخودآگاه شما مناطق امن شما را در خود ثبت کرده و سخت کار می‌کند تا شما را همواره در این منطقه نگه دارد. به همین دلیل است که ادامه دادن یک عادت جدید برای شما بسیار سخت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول - چگونه عادت‌های بد را ایجاد می‌کنیم
45 دقیقه
فصل دوم - چرا نظم فردی مهمترین عادتی‌ست که باید در آن ماهر شویم
36 دقیقه
فصل سوم - طرز تفکر خود را تغییر دهید، زندگی خود را تغییر دهید
16 دقیقه
فصل چهارم - محیط اطراف شما بسیار مهم است
15 دقیقه
فصل پنجم - شاید نیاز باشد در دوستانتان تغییراتی ایجاد کنید
21 دقیقه
فصل ششم - شما به یک شریک مسئولیت‌پذیر نیاز دارید
18 دقیقه
فصل هفتم - خودت را از ذهنیت قربانی نجات بده
33 دقیقه
فصل هشتم - چگونه اهمال‌کاری را شکست دهیم
34 دقیقه
فصل نهم - با داشتن تغذیه مناسب موفق شوید
64 دقیقه
فصل دهم - رازی برای تغییر عادت‌های بد
13 دقیقه
فصل یازدهم - عادت‌های سالم داشتن
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟
نویسنده
مترجمعسل علی حسینی، محیا صفری
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های موفقیت

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۱۱
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتاب فوق العاده ست از همه لحاظ. در اینجا نویسنده که خودش از بی برنامه بودن و اهمال کاری رنج برده با اندیشه‌های صاف و قلمی قدرتمند این چنین راهکارهای ساده و عملی را در قالب یک کتاب خوب در اختیار خوانندگان قرار داده که بسیار کاربردی می‌تونه باشه برای اگر و خیلی‌ها عمل کنند. اینکه در این دوران زندگی که مشکلات استرس بیشتر از پیش احساس میشه و اضطراب و بی برنامگی در زندگی‌ها بیشتر به چشم می‌خوره داشتن یک هدف مشخص حتی کوچک می‌تونه کمک بزرگی بکنه به در مسیر درست قرار گرفتن که بتونیم قدمهای بزرگ تری در زندگی برداریم. این کتاب بر پایه‌ی تجربیات شخص نویسنده نگارش شده و بسیار روان و قابل فهم و انجام هست همین تمارین ذکر شده. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش فوق العاده. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Hadi Ahmadi
۱۴۰۲/۵/۱۹
طبق عادت کتاب رو با سرعت یک ونیم گوش دادم
اصلا سرعت بالا رو حس نمیکنید و راحت مطالب رو میشنوید و متوجه میشید
مطالب کتاب مشابه تمام کتابهایی هست که درباره خود انضباطی خوندید یا گوش دادید
نوع چینش مطالب و طرح مراحل و راه حلهای ارائه شده به شما انگیزه میده و احتمالا باعث حرکت شما میشه
این کتاب از
جمله کتابهایی هست که اگر دقیق بهش عمل کنید به تنهایی کافیه و به کتاب دیگه‌ای نیاز ندارید
احتمالا بخواید چند بار گوش کنید و احتمالا نیاز باشه که بعضی بخشها رو برای خودتون یادداشت کنید تا بهتر درک کنید یا فراموش نکنید
در کل پیشنهاد میکنم گوش بدید و بنویسید و عمل کنید
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۵/۲۰
هدف اصلی این کتاب ایجاد انگیزه‌ی کافی برای قدم گذاشتن در مسیری پر از دستاوردهای درخشان است.
کتاب عادت‌های موفقیت عادت‌های موفق‌ترین افراد را ارائه کرده است. در این کتاب صوتی می‌شنویم که ترک عادت‌های بد چقدر دشوار است، زیرا آن‌ها چنان در وجود ما ریشه دوانده‌اند که در واقع بخشی از وجود ما شده‌اند.
اما خبر خوب این است که اگر مایل هستید این کار را شروع کنید می‌توانید همان عادات افراد موفقی که آن‌ها را مورد تحسین قرار دادید، اتخاذ کنید و همان سطح از نظم و انضباط را در خود ایجاد نمایید تا اطمینان حاصل کنید که رؤیاهای شما هم تبدیل به واقعیت می‌شوند.
سهیل قهرمانی
۱۴۰۲/۹/۲
نقد کتاب، عادت‌های موفقیت از دنیل والتر، انتشارات مشهور بریتیش بوک استور، یک راهنمای قدرتمند در راستای دستیابی به موفقیت است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودتان را شکل دهید و عادت‌های موثر برای دستیابی به اهدافتان را در نظر بگیرید. والتر با استفاده از مثال‌ها و تحلیل‌های عملی، به و شما یاد می‌دهد چگونه عواملی مانند ترکیب جسمانی ذهنی، برنامه ریزی موفق و تغییر عادات نامطلوب، شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهند. این کتاب برای هر فردی که به دنبال رسیدن به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود می‌باشد توصیه می‌شود.
اسماعیل خدامرادی
۱۴۰۲/۸/۳۰
سلام
این کتاب صوتی می‌تواند در مسیر موفقیت شخصی و کاری هم مهم است و می‌توان به عنوان یک روش در برخورد با خود و دیگران بکار برد از چگونگی تفکر خوردن وتغذیه گرفته تا نفس کشیدن ورزش کردن را در بر گرفته و بطور واضح وبسیارقابل فهم توضیح داده شده اما باید این نکته را در نظر گرفت برای بهترین سود وبهره با
باید صبروحوصله و همچنین با تمرین میشود از این کتاب استفاده کرد چون تنها با گوش دادن نمیتوان تغییر کرد وحتما باید اقدام کرد اقدامی با برنامه وهدفمند وشروع از اقدامات کوچک میتواند منجر به موفقیت و نتیجه قابل تحسین گردد
ارکین هورن
۱۴۰۲/۵/۲۸
این کتاب همه چیز تمامه هم انگیزشی هم آموزشی و درمورد اصلاح عادت‌هایی هست که نظم را در زندگی شخصی از بین می‌برند و باعث فروپاشی عواطف و روابط هستن این کتاب پیشنهاد‌هایی برای از بین بردن این عادات سمی داره و چند راهکار مفید و جدید در مورد به وجود آوردن عادات مفید و نظم شخصی هست
درک مفهومیی که از این
کتاب داشتم اگر کسی می‌خواهد موفق و ثروتمند شود باید خود و اعمال موثر بر زندگی خودرا باید اصلاح کنه اگرم کسی خواهان پیشرفت و ثروت بیشتر نیست بهتره در همون وضعیتش بمونه
Saeed bagheban
۱۴۰۲/۸/۹
با سلام خدمت تمامی دوستان کاربران برنامه بسیار عالی کتابراه کتاب عادت‌های موفقیت اثر نویسنده بسیار عالی دنیل والتر این کتاب به تنهایی مسیر موفقیت و شادکامی در رسیدن به اهداف زندگی هر انسانی را بصورت آسان و همراه با نکات کلیدی نشون میده من از تمامی دوستان عزیزم تقاضا میکنم این کتاب حتما گوش کنید
یلدا
۱۴۰۲/۶/۷
کتاب خوانش خیلی روانی داره. در رابطه با متن این کتاب باید بگم که مفید و تاثیر گذاره ولی یک مقداری توضیح و مثال‌های گوناگونی زده میشه این باعث پرش فکر میشه کمی وگرنه راهکار‌های ارائه شده خیلی مفید بودن
احمد کتافی
۱۴۰۲/۶/۲
این کتاب خیلی خیلی عالیه و ارزش چندین بار گوش دادن رو داره و توصیه میکنم در سریعترین زمان ممکن این کتاب رو گوش بدین و برای دوستانتان هم معرفی کنید... با تشکر از نرم افزار خوب کتابراه
دانیال خبوشانی
۱۴۰۲/۸/۱۶
یک کتاب فوق العاده انگیزشی و دلچسب، همراه با هرآتچه که نیاز دارید برای زندگی صحیح و درست داشته باشید. در کنار بقیه‌ی کتاب‌های انگیزشی این کتاب رو هم به شدت پیشنهاد میکنم
Marjan
۱۴۰۲/۶/۱۰
کتاب بسیار عالی هست من هرسری یه کتاب میخونم واقعا بوعود جدیدی وارد میشم این کتاب هم هشدار عادتهای بد میگه که از خواب بلند شیم قبل از بلند شدن چه کارای کنیم عالی هست
عباس روزبه
۱۴۰۲/۵/۲۳
نکاتی که این کتاب به ما آموزش میده انگیزه. عمل کردن. پافشاری روی نکات مثبت خودمون. نظم و انضباط. هر چیزی که نیاز به رشد یه آدم هست تو این کتاب مختصر و مفید اشاره شد.
مریم داودی
۱۴۰۲/۵/۲۲
کتاب خیلی مفید در جهت تغییر ات مثبت در زندگی و با راه حل‌های بسیار ارزشمند برای موفقیت بیشتر در زندگی هر شخصی می‌باشد.
و گوینده که خیلی خوب با بیان عالی مطالب را مطرح می‌کند.
محمد منصوری
۱۴۰۲/۸/۴
این کتاب رو کامل گوش کردم گاهی قبل خواب میزارم، تا یکم برای روز بعد اماده بشم، هر کتابی یه نکته ریز خاص خودشو داره، اینم شامل همون دسته کتاب ها برای بهتر شدنه!
مربی نگین
۱۴۰۲/۶/۱۶
اگر کتاب خوبی رو بارها و بارها گوش کنید و خط به خط آن را سرلوحه خود کنید بسیار نتیجه می‌بینید و این کتاب این گونه است پس حتما بخوانید و عمل کنید
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.