معرفی و دانلود کتاب غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان

عکس جلد کتاب غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان

آیا می‌خواهید تعلل را متوقف کنید؟ دوست دارید برای انجام کارهای روزانه انگیزه داشته باشید؟ به دنبال راهی برای نجات از معضل تنبلی هستید؟ دنیل والتر در کتاب غلبه بر اهمال کاری، تکنیک‌های قدرتمندی برای پیروزی بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان ارائه می‌دهد و شما را با پایه‌های علمی به تعویق انداختن کارها آشنا می‌سازد. این کتاب در یازده فصل درس‌هایی آموزش می‌دهد که شما را به سمت موفقیت و زندگی بهتر هدایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب غلبه بر اهمال کاری:

اگر شما فردی هستید که کارها را به تعویق می‌اندازید، این عادت بد موفقیت شما را با روش‌های مختلف محدود می‌سازد. اگر به این موضوع رسیدگی نکنید، احتمال دستیابی به اهداف اصلی خود را کاهش می‌دهید. به تعویق انداختن کارها می‌تواند منجر به اتفاقات منفی بسیاری مانند نمرات پایین، عملکرد ضعیف شغلی، انتخاب رژیم غذایی ناسالم، مسائل مربوط به سلامت و مشکلات مالی شود. اما چگونه باید بر این مشکلات پیروز شد؟ در چنین شرایطی دنیل والتر (Daniel Walter) با کتاب ارزشمند غلبه بر اهمال کاری (How to Stop Procrastinating) به یاری شما می‌آید و تکنیک‌های مهمی در خصوص شکست تنبلی و سستی در اختیارتان قرار می‌دهد. نویسنده قلم صادقانه‌ای دارد و به نکات جالبی اشاره می‌کند و لحن انگیزشی‌اش باعث می‌شود تا تلاش کنید بهترین خود باشید.

کتاب غلبه بر اهمال کاری ذهن شما را روشن می‌کند و چشمان‌تان را به سوی امکانات بی‌‌پایانی که در دسترس‌تان است باز می‌کند، البته در صورتی‌ که مایل باشید بسیار تلاش کنید. رسیدن به اهداف مهم‌تان، به میزان توانایی شما در پیروزی بر تعلل و سستی بستگی دارد. در مجموع، فراموش نکنید که این کتاب راهنمای شما خواهد بود تا با کمک آن بر اهمال‌کاری خود غلبه کنید.

وقت انجام این کار همین حالا است، نه فردا و نه هفته آینده. روز دیگری را هدر ندهید، اکنون زمان تحول است. زندگی چیزی به شما نمی‌دهد. باید آن را به دست بیاورید و تا زمانی که بلند نشوید و به دنبال آن نروید، هرگز به خواسته خود نخواهید رسید!

در یازده فصل ارزشمند این کتاب غوطه‌ور شوید، دانشی را که به دست می‌آورید به عمل تبدیل کنید، اهمال‌ کاری را متوقف کنید و زندگی هدفمندی را که می‌خواهید به آن برسید پیش بگیرید.

کتاب غلبه بر اهمال‌کاری مناسب چه کسانی‌ست؟

اگر می‌خواهید در زندگی تبدیل به فرد موفقی شوید و به خواسته‌های خود برسید، این کتاب را بخوانید.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم:

دنیل والتر مردی کانادایی است که دارای روحیه بلندپروازانه است و اشتیاق بسیاری برای کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر دارد. دنیل برای کسانی که به دنبال بهبود تمرکز، ایجاد عادت‌های قوی و افزایش ظرفیت حافظه هستند می‌نویسد. او ماموریت خود را به اشتراک گذاشتن تجربیات مادام‌العمر و تحقیقات جامع در مورد بسیاری از مزایا و نعمت‌های مرتبط با کنار گذاشتن و تعویق انداختن کارها و حواس پرتی‌ها می‌داند.

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ییل در علوم اعصاب شناختی، به نوشتن روی آورد. هم‌اکنون دو پسر دارد و به همراه فرزندان و همسرش در تورنتو زندگی می‌کند. او همواره به فرانسه، ایرلند و استرالیا سفر می‌کند و وقتی نمی‌نویسد، از وقت گذراندن با پسرانش و ماهیگیری لذت می‌برد. از میان آثار این نویسنده می‌توان به مواردی مانند کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای، کتاب قدرت انضباط شخصی و... اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب غلبه بر اهمال کاری:

- اگر دقیقاً ندانید چه می‌خواهید هرگز به آن دست نخواهید یافت.
- عواقب اهمال‌کاری چیزی بیش از انجام نشدن کارها است.
- هرگاه بفهمید که برای ماندن در بازی چه چیزی لازم است می‌توانید مانند حرفه‌ای‌ها از پس اهداف خود برآیید!
- اکثر کارهایی که ما آن‌ها را به تعویق می‌اندازیم نسبتاً ساده هستند. ما مهارت، استعداد و توانایی‌های لازم برای انجام آن‌ها را داریم اما به هر دلیلی مدام از انجام آن‌ها اجتناب می‌کنیم.

در بخشی از کتاب غلبه بر اهمال‌کاری می‌خوانیم:

قبل از این‌که شروع به بررسی راه‌های غلبه بر اهمال‌کاری کنید باید بدانید که غلبه کردن بر آن یک تلاش ذهنی است! هیچ قرص جادویی یا استراتژی ساده‌ای وجود ندارد که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید تا از سد اهمال‌کاری عبور کنید. وقتی توان ادامه دادن راه را ندارید یا موانعی وجود دارند که جلوی پیشرفت شما را می‌گیرند نیاز به یک تلاش شناختی و ذهنی دارید.

ذهنیت شما نوع نگاه‌تان به یک موقعیت را تعیین می‌کند. ذهنیت درست تمام چیزی است که برای یافتن انگیزه و اراده لازم برای پیگیری کردن یک هدف مورد نیاز است.

ریچارد می‌خواست کسب‌وکار شخصی خودش را شروع کند. او این ایده را دوست داشت که روزی به یک کارآفرین خودکفا تبدیل شود و بتواند بهترین‌ها را برای خانواده‌اش فراهم کند. الگوی ریچارد، استیو جابز بود و می‌خواست به اندازه او ثروتمند شود و اگرچه می‌دانست موفقیت به‌راحتی به دست نمی‌آید اما از این نیز آگاهی نداشت که رسیدن به موفقیت درواقع تا چه اندازه دشوار است.

هنگامی‌که ریچارد سفر خود را آغاز کرد با چالش‌های زیادی روبرو شد که او را ترساند. به‌عنوان مثال، او مجبور بود سرمایه‌گذاری کلان مالی انجام دهد و از این می‌ترسید که اگر ریسک کند و تمام پول خود را از دست بدهد دیگر نمی‌تواند زنده بماند. ریچارد نمی‌توانست خیلی راحت با این عدم اطمینان کنار بیاید. او همچنین این واقعیت را دوست نداشت که برای انجام کار مورد نظرش، نیاز به بودجه‌بندی و حذف برخی از کارهای تجملاتی داشت که از آن‌ها لذت می‌برد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: مؤلفه‌های اهمال‌کاری
فصل دوم: چرا اهمال‌کاری می‌کنیم؟
فصل سوم: ذهنیت خود را درست کنید
فصل چهارم: دانش نابود کردن اهمال‌کاری
فصل پنجم: بخورید تا پیروز شوید
فصل ششم: به سوی تصورات ذهنی خود حرکت کنید
فصل هفتم: تصورات خود را یادداشت کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید
فصل هشتم: قدرتمند ماندن را یاد بگیرید
فصل نهم: ایجاد یک مانیفست شخصی
فصل دهم: سامان دادن به ذهن برای مقابله با اهمال‌کاری
فصل یازدهم: برنامه 21 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و افزایش بهره‌وری
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر اهمال کاری: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان
نویسنده
مترجمعلیرضا نظری انامق، سید تیمور سیدی اصل
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-622-98183-1-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر اهمال کاری

تینا
۱۴۰۲/۳/۱
سلام، اگه هرروز ساعتهای طولانی پای اینستا و یوتیوب نشستین و آخر روز با یه کوه کار تلنبار شده و از همه بدتر، عذاب وجدان روبرو هستید، این کتاب یه تکون اساسی و اصولی به شما وارد می‌کنه. و یه برنامه‌ی واضح و دقیق برای کنار گذاشتن تنبلی و بی انگیزگی در اختیارتون قرار میده.
با خوندن کتاب متوجه شدم دوره
هزاران و پیج آموزشی پر فروش و پر بازدید از این منبع استفاده کرده‌اند و کاربران زیادی در حال عملی کردن راهنمایی هاش، در زندگیشون هستند و طعم جنبش، موفقیت و شکوفاشدن رو چشیده‌اند. پس بیاین با خوندن این کتاب ارزشمند، عقب نمونیم.
Formika Eshtion
۱۴۰۱/۷/۱۹
با سلام به نظر من کتاب مناسبی برای کساییه که اهمال کاری یا همون جمله‌ی (از شنبه) خودمون رو تو زندگیشون زیاد استفاده میکنن البته فقط منظور کارهای بزرگ نیست که عقب انداخته میشه کوچیکترین کارها مثل تا کردن چندتا تیکه لباس هم اگه عقب بندازیم اونم اهمال کاریه و در کل راه حل‌های مناسبی داخل کتاب هست که و اگه بخوایم انجام بدیم واقعا موثره مخصوصا روش دو دقیقه کوچیک کردن کارهااز نظر من که کتاب‌های زیادی تو این حوزه خوندم این جز خوب‌ها بود حتما پیشنهاد میکنم بخونین و مهم تر از اون راه کارهاش رو تو زندگی به کار ببرین.
یاسیلا
۱۴۰۲/۲/۳۰
اگر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و موبایل دارید
اگر برای انجام هر کاری میگی بعدا
اگر میخوای کاری شروع کنی منتظر فرصت مناسب هستی
اگر میخوای کاری شروع کنی کلی تحقیق و مشورت میکنی اما هنو سر جای خودت هستی
اگر و اگرهای دیگه این کتاب بهتون پیشنهاد میدم بخونید پشیمون نمیشید
از اون خانمی که قسمت صوتی و
این کتاب نظر گذاشتند شخصی فعال بودن بعد بچه دار شدن دچار اهمال کاری شدن خیلی ممنونم نظر ایشون باعث شد کتاب رو تهیه کنم و بخونم
محمد
۱۴۰۲/۶/۱۶
درود.
میشه گفت که یه کتاب علمیه تقریباً و ریشه‌ای اهمال کاری رو بررسی میکنه؛ در ادامه مهارت‌ها و چیزایی که نیازه تا اهمال کاری رو شکست بدین رو با راه رسیدن بهش براتون میگه؛ توی فصل آخر هم ۱۵ نکته که روی اهمال کاری موثره رو با روش‌های جدایی از اونا رو بیان می‌کنه و در کل یه کتاب کامله که صفر تا صد رو میگه براتون.
اگه درگیر اهمال کاری هستین بخونینش حتماً👌
Mobina
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب مفیدیه و بهم خیلی برای غلبه بر اهمال کاری و امروز و فردا کردن در انجام کارهای مهم‌ام کمک کرد در کنار این کتاب، کتاب انضباط شخصی و خرده عادت‌ها هم خیلی مفید بودن، راهکار‌های خوبی ارائه میده ولی بنظرم من بیشترین چیزی ک باعث اهمال کاری و به تعویق افتادن کار‌ها میشه کماگراییه و اینکه اون کار رو اونقدر بزرگ و سختش میکنیم تا آخر کلا میذاریمش کنار
مریم حسینی
۱۴۰۲/۳/۳
من این کتاب رو به طور کامل تموم نکردم دوستان عزیز اما لازم دونستم نظر کلیم رو بگم،
مطالب کتاب کاملا علمی هست، این کتاب برای خیلی از افراد موثره، اما در مورد برخی از افراد مثل خودم که اهمال کاریشون ریشه‌ی قوی داره و دلیلش ممکنه به کودکی برگرده کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید رو توصیه میکنم که خیلی جامع هست.
سید محمد احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
شاید اهمال کاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باعث می‌شود، رسیدن به اهداف زندگی مدام به تاخیر بیفتد. بنابراین اگر متوجه شویم که اهمال کاری چیست و در قدم بعدی بپذیریم که اهمال کار هستیم قطعا نتایج ما تغییر خواهد کرد. برای شناخت اهمال کاری و راه‌های مقابله با ان کتاب دنیل والتر می‌تونه کمک کنده باشه
پرنیا فاضل زاده
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب بسیاری خوبی برای غلبه بر اهمال کاریه و با راه حل‌ها و زبانِ صمیمیش واقعا مثل توصیه‌های یه دوستِ خوب می‌مونه. حتما توصیه میکنم. طبق گفته‌ی نویسنده بعد از خوندن کتاب و یا در حین خوندن تمرین‌هاش رو انجام بدید و بهش پایبند باشید. عمل کنید تا نتیجه بگیرید!
محمدرضا سمیعی
۱۴۰۱/۶/۲۰
کتاب فوق العاده‌ای هست. من مدت خیلی زیادی دنبال همچین کتابی بودم ک خوشبختانه پیدا کردم.
اهمال کاری بیماری بسیار فراگیر خصوصا در کشور ما می‌باشد. و این موضوع در قشر کارمند بیشتر از همه می‌باشد.
اهمال کاری سبب از بین رفتن فرصت‌ها و نعمات کمی باشد.
محمد فیحانیان
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب رو نتونستم کامل کنم چون چیزی بهم اضافه نمیکنه تقریبا نصیحت کردن هست وادامه نمیده مدلیل دیگه هم اینه که قبل از این کتاب، کتاب خرده عادت رو خوندم وبنظرم با خواندن اون کتاب دیگه نیازی به این نیست، کتاب خرده عادت بیشتر آموزش داد که چگونه بر اهمال کاری پیروز شویم
علی صالحی
۱۴۰۲/۷/۳۰
این کتاب هم از لحاظ روانی و هم از جنبه‌های رفتاری و فیزیکی مشکل اهمال کاری را مورد بررسی قرار میدهد و با ارائه راهکار‌های موثر در این قضیه کمک بسیار زیادی به افزایش بهره وری بنده کرده است با تشکر از مترجم بابت ترجمه بی نقص و با تشکر از کتابراه بابت افزودن چنین کتاب‌های پرمفهوم
bahar
۱۴۰۱/۶/۹
اگه با اهمال کاری اصلا آشنایی ندارید و فکر میکنید آدم تنبلی هستید، برای شروع میتونه کتاب مفیدی باشه
اما یکی از ایرادات این کتاب دسته بندی نبودن مطالبش هست، به طور کلی دسته بندیش مشکلی نداره اما تو دسته بندی جزیئات بی توجهی شده
Farzin Shahmoradi
۱۴۰۰/۹/۲۲
کتاب راهکارها خوبی در مورد اهمال کاری ارائه می‌دهد، از نکات خیلی جالب کتاب بررسی ابعاد مختلف این موضوع از نظر شخصیت درونی ما، استقلال عاطفی و خیلی نکات دیگر است که تا حالا برخورد نکرده بودم
علی یوسفی
۱۴۰۱/۸/۷
کتاب زیبایی برای کسانی که اهداف بزرگشان در پیچ اهمال کاری گیر کرده است اگر نمی‌دانید وقتتان چطور هدر میرود و یا حتی با وجود کار طولانی نمیتوانید به آنچه می‌خواهید برسید این کتاب کمک بزرگی به شما خواهد بود
شیده صبری
۱۴۰۱/۲/۷
کتابهای دنیل والتر همه عالی و بی‌نظیر هستن
تمام نظم و انضباطی که همیشه در کارهاشون هست کاملا مشهوده و عمل به اونها براستی میتونه زندگی همه آدمارو متحول کنه
سپاس از کتابراه عزیز🌹🌹
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر اهمال کاری

برای دریافت کتاب غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.