معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

عکس جلد کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه نوشته آذردخت مفیدی، به بررسی عشق، رابطه‌های عاشقانه و جنسی و موضوعات پیرامون آن از دیدگاه‌های گوناگون روانشناسی و روانکاوی می‌پردازد و ابعاد مختلف آن‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین عناصر مشخص کننده‌ی سلامت روحی و روانی هر شخصی وجود عشق در زندگی اوست، هر فردی باید در پی وجود درونی خود باشد و با آن روبه‌رو شود، وضعیت درونی خود را مورد بررسی قرار دهد و مشکلاتش را رفع کند.

کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه نتیجه‌ی تلاش و تجربه‌های 13 ساله‌ی دکتر آذردخت مفیدی در شغل روان‌درمانی است که به بررسی موضوعات گوناگونی مانند عشق، رابطه‌های جنسی، ناکامی در عشق و هرزه‌گری جنسی در مرد و زن و... می‌پردازد.

انسان‌هایی به یک شخصیت موفق تبدیل شده‌اند که در سه حوزه‌ی کار، روابط اجتماعی و روابط عاطفی به موفقیت دست یافته‌اند. این سه موضوع از ویژگی‌های اصلی یک انسان موفق است که شاید عشق و وجود روابط عاطفی مهم‌ترین آن باشد. هر چه انسان‌ها در این زمینه‌ها رابطه‌ی گرم و صمیمی‌تری داشته باشند و از آگاهی بیشتری برخوردار باشند، روابط عاطفی در جامعه بیشتر رشد می‌کند.

دکتر ‌آذردخت ‌مفیدی نویسنده‌ای درخشان و پزشکی برجسته است که در سال 1340 در تهران متولد شد. او مدرک دکترای عمومی خود را در سال 1370 کسب کرد و تخصص روانپزشکی‌اش را سه سال بعد یعنی سال 1373 از دانشگاه تهران دریافت کرد. او یکی از دانشجویان برتر در رشته‌ی پزشکی بوده است و به همین دلیل تخصص روانپزشکی یکی از سخت‌ترین علوم‌ها را برای ادامه تحصیل برگزید. او با بیماران و مراجعه کنندگان زیادی برخورد کرده و تجارب زیادی در زمینه‌ی روان‌شناسی و روان‌پزشکی کسب کرده و آن‌ها را درمان کرده است. سرانجام او در سن 53 سالگی و در سال 1393 درگذشت.

از دیگر آثار ارزنده‌ی او در زمینه‌های روان‌درمانی و روان‌پزشکی عبارت‌اند از: «حکمت بالغانه زیستن»، «یک چکه خورشید»، «بلوغ دوم بلوغ روانی»، «من در معنای روانشناختی» و «مطلق در ذهن ایرانی».

در قسمتی از کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه می‌شنویم:

عشق رمانتیک یک نیاز عاطفی روان انسان سالم است که از آرزوی وصل به والد غیر هم‌جنس در دوران اودیپال رشدی سرچشمه می‌گیرد و همانگونه که گفته شد، ارتباط در واقعیت با ابجه‌ی عشقی تجربه‌ی مرزهای روانی تعالی یافته‌ی خویش است، یک تجریه‌ی پرجذبه و تجربه‌ی اوج در یک تقابل با جهان روزمرگی که معنای تازه‌ای به زندگی می‌دهد. زمانی که فرد شریک عشقی خود را ایده‌آلیزه می‌کند، انگار خود آن ایده‌آل است و این مسئله اعتماد به نفس او را بالا می‌برد، علاوه بر این احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن، خود به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کمک می‌کند. همه‌ی این ره‌آوردهای نیکو که در عشق به کام یافته به وجود می‌آید، باعث رشد و شادی انسان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
مقدمه
45 دقیقه
عشق و رابطه‌ی جنسی در مردان
34 دقیقه
ناکامی در عشق
34 دقیقه
دنژوآنیزم و هرزه‌گری جنسی در مرد و زن
36 دقیقه
هم‌جنس‌خواهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه
نویسنده
راویکاوه یانقی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

نگین خرم
۱۴۰۰/۵/۱۷
کتاب بسیار پر و قوی و لازمه هرررر انسانیه که این کتاب و مطالعه کنه و از درون و شکل‌گیری وجود نطفه تا تربیت و بزرگسالیش با خبر باشه حتی زمانی که با ادمایی روبرو‌میشیم که در عین خوب بودن تناقض رفتاری دارن با خوندن این کتاب میشه بدون برچسب زدن درکشون کرد فقط حیف که در شکل گیریشون دیر شده و‌نیاز به روان کاو دارن
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
اطلاعات خیلی خوب و جدیدی برا من بود علت خیلی از رفتارها را ادم میتونه تشخیص بده. راوی هم خوبه. بینش ما را نسبت به بسیاری از افراد باز میکنه. برا کسیکه سوال درباره این موضوعات تو ذهنشه ارزشمنده که بخونه
صمد گرامی
۱۴۰۰/۸/۱۳
به نظرم هر فردی چه مرد چه زن چه متاهل چه مجرد برای ارتباط بهتر با زندگی فردی و اجتماعی خود نیازه این کتابو بخونه برای تربیت فرزند برای برقراری ارتباط و درک جنس مخالف خیلی کمک کنندس.
علی
۱۴۰۲/۷/۸
این کتاب باید توی دبیرستان به صورت اجباری ارائه بشه. اگر خوانده و درک بشه بیشتر مشکلات اجتماعی و فرهنگی حل میشه. راوی هم عالی بود. روح نویسنده شاد.
نرگس بهزادی
۱۳۹۹/۶/۷
دلیل نظرات اندک چیه؟ واقعا کتاب خوبی نیست؟ یا خوب روی اون تبلیغ نشده؟ و یا چون تالیف یک ایرانی هست استقبال نشده؟
عرفان مزرعی
۱۳۹۸/۸/۳۰
عالیههههههه این کتاب، البته احتمالا با یکبار خوندن، متوجه نمیشید و کتاب ساده‌ای نیست ولی واقعا‌ای کاش همه بخونن....
فاطمه جلیلی
۱۳۹۸/۸/۳۰
من کتابشو خوندم، خییلییی کمک کنندس. خییلییی خوبه و راهگشاست.
علی اله یاری
۱۳۹۹/۵/۱۳
فوق العاده اس یه تحلیل کامل عالی، چند بار گوش کنید تا مطالب رو با تمام وجود بفهمید
منوچهر دیانت
۱۳۹۹/۵/۲
اطلاعات مفیدی در این کتاب راجع به منشا رفتارهای انسان بیان شده
ملیحه مرادی
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب جالبی بود واقعا یک باسواد این کتاب رو نوشته.....
mahbubeh shayesteh
۱۴۰۲/۳/۷
کتاب عالی و قابل فهم
سارا سلیمی
۱۳۹۹/۷/۲۵
خیلی کتاب خوبیه... حتما گوش بدیدش
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

برای دریافت کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.