معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

عکس جلد کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

آیا ما محکوم هستیم که همواره قربانی خودسرزنش‌گری‌های بی‌مورد، احساسات غیرقابل کنترل و سلامت روانی ناپایدار باشیم؟ نیک سالوپو در کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها یاد بگیرید چطور با دوست داشتن خود و تکنیک‌های خودمراقبتی، کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

عشق‌ورزی به خود آنطور که روانشناسی عامه‌پسند می‌گوید کار نمی‌کند. این که خودتان را ماساژ دهید، با غذای محبوبتان از خود پذیرایی کنید، در غروب‌های دلگیر جمعه خود را به فنجانی قهوه دعوت کنید یا برای خودتان در مناسبت‌های مختلف هدیه بگیرید، جز شادی‌های مختصر و گذرا چیزی عایدتان نمی‌کند. این قبیل فعالیت‌ها راهکارهای چندان اساسی و پایداری به شمار نمی‌آیند. نیک سالوپو (Nic Saluppo) نویسنده‌ی کتاب عشق‌ورزی به خود را دوباره بیاموزیم (Learn to Love Yourself Again) معتقد است دوست داشتن خود و مراقبت کردن از خویش مقوله‌ای پیچیده‌تر از آن است که کتاب‌های روانشناسی زرد می‌گویند.

سالوپو معتقد است عشق به خود برآیند دو بردار مهم در شخصیت ماست: افکار و احساسات. نحوه مدیریت این دو وجه است که سبب می‌شود به خود نگرشی مثبت یا منفی پیدا کنیم. داشتن اعتماد به نفسی که با آن بتوانید از عهده‌ی فکرها و احساسات منفی‌تان بربیایید، کلید دوست داشتن خودتان است. مهم نیست که آن افکار و احساسات چقدر منفی، هولناک یا طاقت‌فرسا باشند؛ شما از پسشان برخواهید آمد. و این درست همان چیزی است که سالوپو از ان تحت عنوان عشق ورزیدن به خود نام می‌برد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

- چه‌قدر عالی بود! من عاشق کتاب عشق‌ورزی به خود را دوباره بیاموزیم هستم! قیاس‌ها و تجربیات واقعی زندگی که سالوپو از آن‌ها حرف می‌زند، به درک و به‌کارگیری ابزارهای لازم برای مثبت‌اندیشی کمک می‌کند. (M. L، معلم بهداشت)

- من امروز این کتاب را خواندم و واقعاً از نویسنده‌ی آن قدردانی می‌کنم. من نیز یک درمانگر هستم و مطمئناً وقتی زمانش برسد، مراجعانم را به این کتاب ارجاع خواهم داد و در جلسات به آن اشاره خواهم کرد. نیک سالوپو در کتاب عشق‌ورزی به خود را دوباره بیاموزیم به یا یاد می‌دهد که چرا و چگونه باید از احساسات منفی دوری کنیم و خود را دوست داشته باشیم. من به‌خصوص بحث جداسازی افکار از هویت و ضمیمه‌ی جداسازی هویت از زندگی معنادار را دوست داشتم. (C. B، مشاور حرفه‌ای دارای مجوز)

با نیک سالوپو بیشتر آشنا شویم

نیک سالوپو، روان‌درمانگر و نویسنده، بیشتر به‌سبب نوشتن کتاب‌هایی با رویکرد ساده‌سازانه درباره‌ی موضوعات پیچیده‌ی مربوط به خودیاری، سلامت عاطفی و روابط شناخته می‌شود. سبک نوشتن او به دور از هر گونه لفافه‌گویی است و در کتاب‌هایش یکراست و مستقیم به سراغ اصل مطلب می‌رود.

نیک با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در سلامت روان و لیسانس در فیزیولوژی ورزشی، یک متخصص واقعی در زمینه‌ی «ذهن و بدن» است. به این ترتیب، او دیدگاهی یکپارچه درمورد سلامتی عاطفی ارائه می‌دهد که سایر متخصصان دانش و توانایی لازم برای ارائه‌ی آن را ندارند.

در بخشی از کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم می‌شنویم

افکار منفی به خودی خود مشکل‌ساز نیستند. بلکه باور به آن‌ها دردسرساز است. (بایرون کتی)

همدل شدن با افکارتان شما را با مشکل مواجه می‌کند. راه حل این مشکل نظارت بر آن‌هاست که ما آن را چاره‌اندیشی مشاهده‌ای می‌نامیم. به‌خاطر اختلالی که در تارهای صوتی من پیش آمده بود، خود را فرد عجیب و غریبی می‌پنداشتم. البته نه از آن نوع عجیب و غریب‌های جالبی که مردم بگویند: «چه آدم عجیب و جالبی!» بلکه بیشتر بدین شکل بودم که مردم از دورم پراکنده می‌شدند. وقتی صدایم در حین مکالمه به آن شکلی که می‌خواستم بیرون نمی‌آمد، همواره بدترین سناریو در ذهنم هشدار می‌داد که: «تو یه آدم عجیب و غریبی.» به خودم می‌گفتم عجب زندگی نکبتی داری. این افکار پریشان‌کننده را باور می‌کردم و فکر می‌کردم: «اوه! نه! این وضعیت وحشتناکه. واقعاً وحشتناکه.» سپس به بدترین شکل ممکن دچار اضطراب، ترس و ناامیدی می‌شدم. به هر حال ذهنم به من می‌گفت که آدم عجیب و غریبی هستم. اگر ذهن من چنین می‌گوید، پس حتماً این‌گونه است؛ مگر نه؟ چاره‌اندیشی مشاهده‌ای در این مرحله وارد عمل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
25 دقیقه
سخن نخست
21 دقیقه
من کیستم؟
16 دقیقه
گام اول، موازنۀ منفی
4 دقیقه
تمرین اول عشق‌ورزی به خود
24 دقیقه
گام دوم، عاداتی برای داشتن بدنی سالم
11 دقیقه
چگونگی پیاده‌سازی ارکان چهارگانه در زندگی
4 دقیقه
مقدمه‌ای بر تحولات درون
18 دقیقه
گام سوم، چاره‌اندیشی مشاهده‌ای
5 دقیقه
سازوکار روانشناختی نهفته در چاره‌اندیشی مشاهده‌ای
3 دقیقه
تمرین دوم عشق‌ورزی به خود
19 دقیقه
گام چهارم، فرمول گلولۀ معجزه‌آسا
5 دقیقه
سازوکار روانشناختی نهفته در تفکیک افکار و احساسات
5 دقیقه
تمرین سوم عشق‌ورزی به خود
14 دقیقه
گام پنجم، شلیک گلولۀ معجزه‌آسا
12 دقیقه
بدن خود را به ظرفی برای گذار احساسات تبدیل کنید
5 دقیقه
سازوکار روانشاختی نهفته در رها کردن احساسات برای گذار
10 دقیقه
گام ششم، انطباق آموخته‌ها
4 دقیقه
تمرین چهارم عشق‌ورزی به خود
6 دقیقه
پیوست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم
نویسنده
مترجممسیح رحیمی نژاد، نگین یزدانی مطلق
راوینوید پدرام
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

مهدیه نصری
۱۴۰۱/۸/۲
موارد بدیهی نوشته شده بود و خیلی کلی گویی شده بود، انگار چیزی گفته بود که همه می‌دانند، ولی یک نکته عالی داشت و آن هم تفکیک افکار از احساسات که خیلی بدردم خورد، آن را به کرات شنیده بودم ولی اینجا برایم واضح شد. سپاسگزارم
Hoori
۱۴۰۲/۵/۳۱
اگر کتاب‌های در حوزه عشق به خود و اعتماد به نفس و از این دست خونده باشید، این کتاب براتون تکراری میشه. کلی‌گویی هم زیاد داره، اواسطش حوصله‌ام رو سر برد. دیگه مجبوری تا آخر گوش کردم که بگم تمومش کردم!
حسین غیاثی
۱۴۰۲/۷/۲۵
کتاب خوبیه فرق بین ذهن و احساسیا فکرو احساسرو بخوبی نشون میده ممنونم از نویسنده و مترجم و سایر عزیزان
monire esmaili
۱۴۰۲/۲/۳۱
همچیز از اونجایی شروع میشه که اولویت زندگی خودمون باشیم و این کتاب راه و روشش نشون میده
فرنوش واعظی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب بسیار خوبی است و‌روشهای کاربردی برای دوست داشتن خودمان ارائه میدهد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

برای دریافت کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.