معرفی و دانلود کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز

عکس جلد کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز

کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز نوشته جنیفر شاند، قصه غنچه کوچکی است که در خانه تاریک و کوچکش در زیر زمین به تنهایی زندگی می‌کند؛ جایی که علاقه بسیاری به آن دارد و دوست ندارد آنجا را ترک کند.

موضوع کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز چیست؟

این غنچه گل کوچک از هر گونه تغییری هراس دارد و شیفته آرامش، سکوت و استراحت بر روی مبل خانه‌اش است. روزی زمانی که غنچه رز مطابق معمول روی مبلش خوابیده و مشغول استراحت است، شخصی در خانه‌اش را به صدا درمی‌آورد. او می‌پرسد چه کسی پشت در است و می‌فهمد که باران نزدش آمده و می‌خواهد وارد خانه شود، اما غنچه در را باز نمی‌کند و او را از خانه‌اش می‌راند.

با این حال باران منصرف نمی‌شود و چندین بار دیگر هم در را به صدا درمی‌آورد، ولی هر بار غنچه گل با بداخلاقی جوابش را می‌دهد و در را باز نمی‌کند. چند دقیقه بعد، بار دیگر صدای در خانه بلند می‌شود و این بار خورشید می‌خواهد مهمان خانه او باشد. اما غنچه با بداخلاقی خورشید را هم رد می‌کند و به داخل راه نمی‌دهد، ولی خورشید هم بار دیگر در می‌زند.

مدتی بعد باران و خورشید، هر دو در می‌زنند تا وارد خانه غنچه شوند. غنچه صورتی که حالا دیگر چاره‌ای نمی‌بیند و استراحش به‌هم خورده است، سرانجام در را برایشان باز می‌کند. وارد شدن خورشید و باران به خانه، دوستی زیبایی را میان آن دو و غنچه ایجاد می‌کند که در نهایت به پیوستن غنچه به یک باغچه پر از گل و یافتن دوستان تازه ختم می‌شود.

کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز (The Little Pink Rosebud) برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دلنشین به کودکان 3 تا 7 ساله شما چگونگی روبه‌رو شدن با تغییرات و تحولات زندگی را آموزش می‌دهد و از اهمیت یافتن دوستان تازه سخن می‌گوید. همچنین جنیفر شاند (Jennifer Shand) در داستانش، زندگی یک گیاه و نحوه پرورش و رشد آن‌ها را به بچه‌ها نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز می‌شنویم:

سروصداشون اونقدر بلند بود که از پشت پنجره و در بسته هم صدای شر شر بارون و پچ‌پچ خورشید شنیده می‌شد. حتی نوری که از سوراخ کلید می‌اومد هم خیلی بیشتر شده بود. جوری که تقریباً کل خونه رو روشن کرده بود.

غنچه کوچولو که از سروصدای زیاد کلافه شده بود، از جاش بلند شد، در رو باز کرد و به بیرون نگاه کرد.

غنچه: "کیه؟ کیه که این همه سروصدا می‌کنه؟ دیگه دارین ناراحتم می‌کنینا."
خورشید: "ماییم. بارون و خورشید."
بارون: "ماییم خورشید و بارون."
بارون و خورشید: "و ما می‌خوایم بیایم تو، بزار بیایم تو."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
غنچه‌ی صورتی گل رز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویپرستو دهقان، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز

برای دریافت کتاب صوتی غنچه‌ی صورتی گل رز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.