معرفی و دانلود کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار: چگونه عملکرد بهتر را هدف بگیریم و به هدف بزنیم

عکس جلد کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار: چگونه عملکرد بهتر را هدف بگیریم و به هدف بزنیم
قیمت:
۵۴۶۰۰ ۳۸,۲۲۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار: چگونه عملکرد بهتر را هدف بگیریم و به هدف بزنیم

کن بلانچارد، دانا رابینسون و جیم رابینسون در کنار شما هستند تا با از میان برداشتن فاصله‌ی بین خودِ کنونی و خودِ ایده‌آلتان، موفقیت‌های رویایی را رقم بزنید. کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار به شما می‌آموزد با بررسی شرایط فعلی، برنامه‌ای گام‌به‌گام را برای رسیدن به وضع مطلوب پیش بگیرید و سازمان و شرکت خود را به بهره‌وری حداکثری و بالاترین بازده برسانید.

درباره‌ی کتاب فاصله‌ها را از میان بردار

فرقی ندارد مهم‌ترین هدفمان در زندگی تربیت فرزندانی سالم باشد، یا اینکه دغدغه‌ی موفقیت کسب‌و‌کارمان را داشته باشیم، سعی کنیم زندگی زناشویی مطلوبی را تجربه کنیم و یا به موفقیت‌های تحصیلی بیندیشیم. در هر صورت، برای رسیدن به وضع ایده‌آل و آرزوهایی که در ذهن می‌پرورانیم، لازم است تنها یک کار را انجام دهیم: فاصله‌ی میان خود و اهدافمان را از میان برداریم. شاید بتوان هر تلاشی برای موفقیت را نوعی از میان برداشتن فاصله دانست. نقطه‌ی آغاز، امروز و نقطه‌ی پایان، شرایط دلخواهمان و همچنین مسافر این مسیر هم خودمان هستیم. کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard)، دانا رابینسون (Dana Gaines Robinson) و جیم رابینسون (James C Robinson) در کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار (!Zap the gaps)، راهنمای شما در این سفر پرفرازونشیب خواهند بود.

طرح کلی این کتاب را یک داستان شنیدنی تشکیل می‌دهد، به طوری که می‌توانید در خلال رویدادها و ماجراهای آن، راهکارهایی را برای مدیریت بهتر حرفه و یا سازمان خود بیاموزید. در این داستان آموزشی با دو مدیر روبه‌رو هستید که هر دو در بحرانی‌ترین دوران حرفه‌ای خود هستند. هر دو به این نتیجه رسیده‌اند که برای حل مشکلات پیش‌آمده راهی ندارند جز اینکه برنامه‌ای را برای از بین بردن فاصله‌ی میان وضع کنونی و شرایط دلخواه خود طراحی کرده و گام‌به‌گام آن را به اجرا دربیاورند. قهرمان اصلی این داستان مردی به نام «بیل» است که کنجکاوی او درمورد علل موفقیت و شکست شرکت‌ها، با یک نگاه ساده به دو نهال درخت آغاز می‌شود. اگرچه هر دو نهال به طور همزمان کاشته شده‌اند اما یکی از آن‌ها رشد خوبی داشته و استوار ایستاده، در حالی که دیگری خمیده شده و چیزی به پایان عمرش نمانده. بیل با دیدن این دو نهال از خود می‌پرسد چه چیزی است که بودن آن موجب کامیابی یک گروه یا سازمان می‌شود و کمبود آن اوضاع یک شرکت را به سراشیبی سقوط می‌رساند؟

اصول کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار هم برای احیای شرکت‌های کوچک و هم برای بازسازی شرکت‌های بزرگ مؤثر خواهد بود. کن بلانچارد، دانا رابینسون و جیم رابینسون در این کتاب گویا، نکات سودمندی را درمورد باید‌ها و نبایدهای مدیریتی به شما می‌آموزند. نویسندگان برای جای‌گیر کردن راهبردهای و راهکارهای رهبری سازمان‌ها در ذهن مخاطب، از زبان تمثیل و قصه استفاده کرده‌اند. به یاد داشته باشید که کشش و پیچ‌و‌خم‌های روایت‌ها و داستان‌ها کمک می‌کنند اطلاعات هم بهتر در ذهنتان بنشینند و هم در مواقع لزوم، بهتر به خاطرتان بیایند.

حسین معارف‌وند اثر حاضر را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش نسخه‌ی چاپی آن را به فارسی‌زبانان ارائه کرده است. نشر صوتی ماه آوا این کتاب شنیدنی را با صدای کمیل سلیمان‌پور منتشر نموده.

در نکوداشت کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار

  • یک گنجینه‌ی ارزشمند در زمینه‌ی مدیریت که موجب بهبود عملکرد شرکت شما خواهد شد؛ صرف نظر از اینکه در چه حوزه‌ای به تجارت مشغولید. (هاروی مکی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب فاصله‌ها را از میان بردار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از طرفداران آثار حوزه‌ی مدیریت، رهبری و همچنین کارآمدی سازمان‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم یک‌بار شنیدن کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار را تجربه کنید.

با نویسندگان کتاب صوتی فاصله‌‌ها را از میان بردار بیشتر آشنا شویم

کن بلانچارد (کنت هارتلی بلانچارد)، زاده‌ی 6 مه‌ی 1939، نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی در زمینه‌ی کتاب‌های مدیریت به شمار می‌رود. او که تحصیلات آکادمیک خود را در رشته‌ی فلسفه، در دانشگاه کرنل آغاز کرده بود، در مقطع کارشناسی ارشد به سراغ گرایش جامعه‌شناسی و مشاوره رفت، سپس در دوره‌ی دکتری از دانشگاه کرنل، مدرک مدیریت آموزشی و رهبری را اخذ کرد. این نویسنده در سال 1991 جایگاه بالاترین مقام افتخاری انجمن ملی سخنرانان را به دست آورد و همچنین در سال 1992 نیز مجله‌ی آموزش نام او را به تالار مشاهیر توسعه‌ی منابع انسانی افزود.

از کتاب‌های اوست: «مدیر یک دقیقه‌ای»، «رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای» و «رهبری در سطح برتر».

دانا گینز رابینسون، نویسنده، استادیار رشته‌ی حقوق در دانشگاه سن‌دیه‌گو و همچنین از بنیان‌گذاران شرکت TechLow است. او همچنین به‌عنوان سردبیر برای مجله‌ی دانشکده‌ی حقوق نیز قلم می‌زده. دانا رابینسون اکنون غالباً در حوزه‌ی مالکیت معنوی و حقوق کسب‌و‌کارها در زمینه‌ی نام تجاری ایشان و تلاش برای منع کپی‌رایت فعالیت دارد. کتاب فاصله‌ها را از میان بردار، نخستین اثر ترجمه‌شده‌ی اوست.

جیم رابینسون نیز از نویسندگانی‌ست که تاکنون چندین کتاب در حوزه‌ی منابع انسانی و یادگیری نگاشته. او با همسرش، دانا رابینسون، به سازمان‌های فراوانی در سراسر جهان مشاوره می‌دهند. جیم رابینسون بیش از همه، به‌عنوان طراح مدل‌های رفتار و مشاور برای سازمان‌های دولتی یا غیردولتی شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار می‌شنویم

بیل و سارا به برگه‌ها خیره شدند. مایک صبر نکرد تا آن دو سؤالی بکنند. او خیلی ساده شروع به توضیح دادن کرد. «فاصله‌های عملکرد به سه دلیل ایجاد می‌شن: عوامل فردی، عوامل درون‌سازمانی و عوامل برون‌سازمانی. یکی از اونا در اختیار شما نیست اما دوتای دیگه هستن.»

سارا گفت: «اجازه بده حدس بزنم. اونکه تحت اختیار ما نیست، همون محتوای عوامل برون‌سازمانیه؟»

«درست گفتی! دلیلش اینه که اینا مسائلی‌اند که هیچ کدوم از اعضای شرکت شما قدرت تغییرشون رو ندارن. شرایط اقتصادی، رقیبای فعلی و در حال ظهور، مسائل جمعیت‌شناختی، مالیات و قوانین حکومتی از این عوامل‌اند.»

بیل گفت: «به نظم بتونیم سهم رقیبامون رو بخریم یا با استفاده از گروه‌های صاحب‌نفوذ، میزان مالیات رو پایین بیاریم یا قوانین رو دور بزنیم.»

«درسته! اما توی خیلی از بخش‌ها، بهتره به مسائلی توجه کنید که به راحتی می‌تونید اون‌ها رو مهار کنید. حالا بیاین یه نگاهی به عامل دوم بندازیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
بخش اول
32 دقیقه
بخش دوم
45 دقیقه
بخش سوم
25 دقیقه
بخش چهارم
26 دقیقه
بخش پنجم
27 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار: چگونه عملکرد بهتر را هدف بگیریم و به هدف بزنیم
نویسنده، ،
مترجمحسین معارف وند
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۵۴۶۰۰ ۳۸,۲۲۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار

برای دریافت کتاب صوتی فاصله‌ها را از میان بردار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.