معرفی و دانلود کتاب صوتی فانوس لین یی

عکس جلد کتاب صوتی فانوس لین یی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فانوس لین یی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فانوس لین یی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فانوس لین یی

برندا ویلیامز در کتاب صوتی فانوس لین یی داستانی زیبا و آموزنده درباره‌ی پسری کوچک از یک خانواده‌‌ی فقیر چینی را روایت می‌کند. پیام او در این اثر زیبا این است: درستکاری هرگز بی‌پاداش نمی‌ماند.

درباره کتاب صوتی فانوس لین یی:

برندا ویلیامز در داستان صوتی فانوس لین یی (Lin Yi's Lantern: A Moon Festival Tale)، شما را با یک قهرمان کوچک از سرزمین چین آشنا می‌کند: پسرکی به نام لین که به همراه مادرش زندگی‌ای سخت و فقیرانه را پشت سر می‌گذارد.

واقعه‌ی اصلی کتاب حول محور آرزوی لین برای خرید فانوسی زیبا و قرمزرنگ شکل می‌گیرد. قضیه از این قرار است که مادر لین، او را با مقدار کمی پول برای خرید روانه‌ی بازار می‌کند. او به لین می‌گوید که اگر توانست با فروشنده‌ها چانه بزند و ازشان تخفیف بگیرد، اجازه دارد باقیمانده‌ی پول را برای خودش بردارد و با آن فانوسی را که همیشه دلش می‌خواسته بخرد. چانه زدن اما برای لین کاری سخت است. او ضمن گردش در بازار بارها وسوسه می‌شود که با پول مادرش فانوس را بخرد، اما هر بار از این کار منصرف می‌شود، تا اینکه عاقبت، آرزویش از مسیری که هیچ نمی‌توان حدسش را زد محقق می‌شود...

برندا ویلیامز (Brenda Williams) در این داستان صوتی بیش از هر چیز درستکاری و شرافت را به مخاطبین خردسال خود می‌آموزد.

کتاب صوتی فانوس لین یی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای کودکان 5 تا 8 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی فانوس لین یی می‌شنویم:

بعد از چند دقیقه رکاب زدن، به بازار رسید و قبل از هر کاری به ماهی‌فروشیِ عمو هوی سر زد تا باهاش احوال‌­پرسی کنه. لین بهش نزدیک شد و با لبخند گفت: سلام عمو. حالت چطوره؟

عمو هوی که مشغول قرار دادنِ ماهی‌های تازه صید شده روی میز برای فروش بود، آخرین ماهی رو هم از توی کیسه بیرون آورد و روی میز گذاشت. بعد سرش رو بالا آورد، عرق رو از روی پیشونی­ش پاک کرد و گفت: سلام لین. من خوبم. تو چطوری؟ اومدی چیزی بخری؟

لین : "من­ هم خوبم. مامان من­ رو فرستاده تا چندتا خرید براش انجام بدم. اون بهم گفت که اگه بتونم خوب چونه بزنم و تخفیف بگیرم، اجازه دارم با پولی که برام باقی مونده یک فانوسِ خرگوشی قرمز بخرم."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
فانوس لین یی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فانوس لین یی
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمبینا آقاجانی، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فانوس لین یی

عسل رضایی
۱۴۰۱/۱/۱
این خیلی اموزنده بود و قیمت خوبی هم داشت
لیلا فاطمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عناوین کتاب‌های کودک اتان کیفیت بهتری پیدا کردند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فانوس لین یی

برای دریافت کتاب صوتی فانوس لین یی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.