معرفی و دانلود کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه

عکس جلد کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه

جان سون در کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه، داستان زندگی فرانک سیناترا، خواننده‌ی بزرگ آمریکایی - ایتالیایی را به زبانی کودکانه بازگو کرده است. مخاطبین خردسال با گوش سپردن به اثر حاضر، یاد خواهند گرفت که بلندپرواز باشند و در راه رسیدن به رؤیاهایشان مبارزه کنند...

درباره کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه:

اسم قهرمان داستان ما فرانکیه. اون یه کوچولوی با نمک از اهالی نیوجرسیه. فرانکی داستان ما خیلی شبیه همسن‌وسال‌هاش نیست. اون به جای ماشین‌بازی یا فوتبال، عاشق آواز خوندنه، و باید گفت که تو این کار حسابی بااستعداده و مهارت داره.

گاهی وقت‌ها پیش میاد که فرانکی به خاطر بدن لاغر و لباس‌های عجیب و غریبش، توسط همکلاسی‌ها و دوست‌هاش مسخره بشه. با این حال، به محض اینکه زیر آواز می‌زنه، همه یادشون می‌ره که وزنش چقدره و چه لباسی تنشه. بله، وقتی فرانکی آواز می‌خونه، توجه همه فقط و فقط به صدای گرم اون جلب می‌شه.

فرانکی با خودش عهد کرده که یه روز بهترین خواننده‌ی دنیا بشه. خب، البته که اون صدای محشری داره؛ ولی بهترین خواننده‌ی دنیا شدن اصلاً کار راحتی نیست. به نظر شما، فرانکی موفق می‌شه به عهدی که با خودش بسته عمل کنه...؟

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه:

- شیرین و دوست‌داشتنی. (Booklist)
- اثری در ستایش انگیزه و تفکر مثبت. (School Library Journal)
- نگاهی جذاب به یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای تاریخ موسیقی. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه مناسب چه کسانی است؟

مخاطبین کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه (Frankie Liked to Sing) کودکان 4 تا 8 ساله‌اند. آن‌ها با گوش سپردن به سرگذشت واقعی فرانک سیناترا (Frank Sinatra) که به زیبایی در این داستان صوتی بیان شده، تشویق می‌شوند که استعدادهای خود را کشف کنند و در جهت پرورش‌شان بکوشند.

با جان سون بیشتر آشنا شویم:

جان سون (John Seven) روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی آثاری خوش‌خوان و تحسین‌شده در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. کتاب فرانکی دوست داشت آواز بخونه یکی از بهترین آثار سون است که خوشبختانه به زبان فارسی نیز ترجمه شده.

در بخشی از کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه می‌شنویم:

یک شب فرانکی موفق شد به یکی از اجراهای زنده‌ی بینگ کرازبی بره. توی این کنسرت تماشاچی‌ها به خواننده‌ی محبوبشون زل زده بودن و از برق توی چشم‌هاشون می‌شد تشخیص داد که چقدر لذت می‌بردن. این دقیقاً همون چیزی بود که فرانکی همیشه آرزوش رو داشت. بینگ چطور چنین کاری می‌کرد؟

بعد از اون شب خواننده‌ی جوون ما تصمیم گرفت که بیشتر تلاش کنه تا یک روز توی آمفی‌تئاتری بزرگ‌تر آواز بخونه، سالنی مجلل‌تر از کنسرتی که کرازبی توش برنامه اجرا کرد.

بله بچه‌ها! فرانکی خیلی تمرین کرد و دیگه کسی توی شهر هوبوکن پیدا نمی‌شد که صداش رو نشنیده باشه. اما مرد جوون چیز بیشتری می‌خواست و به این شهرتِ کم راضی نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
فرانکی دوست داشت آواز بخونه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه
نویسنده
مترجمفاطمه زهرا حافظی
راویعارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه

برای دریافت کتاب صوتی فرانکی دوست داشت آواز بخونه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.