معرفی و دانلود کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا

عکس جلد کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا

کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا نوشتهٔ آدام گیلن و شارلوت گیلن درمورد گروهی از دزدان دریایی است که در جزیره‌ای به نام پلانکتون زندگی می‌کردند. آن‌ها آنقدر کار کرده بودند و طلا جمع کرده بودند که حوصله‌شان سر رفته بود. اما رقبای زیادی داشتند که ترسناک‌ترین آن‌ها ملوان نفرت‌انگیز نام داشت.

موضوع کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا چیست؟

دزدان دریایی که از طریق کار کردن زیاد به طلا و جواهرات فراوانی دست پیدا کرده بودند، از کار خسته شده بودند و دوست داشتند ماجراجویی کنند. سرآشپز کشتی که آن‌ها را ناراحت دید، تصمیم گرفت برای آن‌ها کیکی درست کند تا حالشان را خوب کند. کاپیتان کشتی با خوردن کیک سرآشپز فکری به ذهنش رسید که می‌توانست آن‌ها را به ثروت زیادی برساند.

کاپیتان پیشنهاد داد که کیک‌های خوشمزه سرآشپز را در بندر بفروشند و از این طریق پول زیادی به جیب بزنند. همه از این پیشنهاد خوشحال و راضی بودند و لحظه‌شماری می‌کردند تا ماجراجویی جدید خود را شروع کنند.

آدام گیلن (Adam Guillain) و همسرش شارلوت گیلن (Charlotte Guillain) در کتاب دزدان دریایی و کشتی هشت‌پا (The Pirate Pie Ship) داستانی فانتزی و سرگرم‌کننده تعریف کردند تا کودکان با شنیدن آن به دنیای دزدان دریایی سفر کنند و قوه‌ی تخیل‌شان پرورش یابد.

کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های سرگرم‌کننده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا می‌شنویم:

دزدهای دریایی تمام روز ماهیگیری کردن و دسته ­دسته پیش سرآشپز کاکلز رفتن تا فوت‌وفن کیک‌پزی رو یادبگیرن، بعد هرکدوم گوشه‌ای از کار رو به دست گرفتن. مواد اولیه رو ریز ریز کردن، اون­ها رو با حرارت فراوون جوشوندن و بعد، لای کیک‌های از قبل پخته­ شده رو با جلبک‌های دریایی و تکه‌های هشت‌پا پر کردن.

وقتی اولین سِریِ کیک‌های لایه‌ای آماده فروش شد، کاپیتان به خدمه گفت: «بادبان‌ها رو بکشید. ما با نهایت سرعت به سمت ساحل می‌ریم.»

کانِر پرچم دزدهای دریایی رو پایین آورد و روی بادبان‌ها، با یک قلموی بزرگ، اسم جدید کشتی رو نوشت. هر چی کشتی به ساحل پلانک‌تَون نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌شد، دریانوردهای گرسنه­‌ی بیشتری دیده می‌شدن. بوی شگفت‌­انگیز کیک‌های لایه‌ای توجه همه رو جلب کرد و باعث شد که مردم به سمت کشتی هشت‌پا بدوئن. طولی نکشید که صف طولانی‌ای نزدیک کشتی تشکیل شد و دزدهای دریایی دیگه حتی وقت سر خاروندن هم نداشتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
دزدان دریایی و کشتی هشت‌پا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا
نویسنده،
مترجمفاطمه زهرا حافظی
راویمحمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا

برای دریافت کتاب صوتی دزدان دریایی و کشتی هشت پا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.