معرفی و دانلود کتاب صوتی فروش با جادوی داستان: چطور توجه و اعتماد را جلب کنیم و فروش را انجام دهیم

عکس جلد کتاب صوتی فروش با جادوی داستان: چطور توجه و اعتماد را جلب کنیم و فروش را انجام دهیم
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروش با جادوی داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروش با جادوی داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فروش با جادوی داستان: چطور توجه و اعتماد را جلب کنیم و فروش را انجام دهیم

پشت هر محصول پرطرفدار و محبوبی داستانی وجود دارد که می‌تواند مشتریان را نسبت به تهیه‌ی کالا یا خدماتی خاص مشتاق کند. پاول اسمیت در کتاب صوتی فروش با جادوی داستان بر اهمیت داستان‌گوئی در توسعه و درآمدزایی برند تاکید می‌کند. او مهم‌ترین تکنیک‌ها و ترفندهای معرفی محصول را با ما در میان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی فروش با جادوی داستان

مهمترین مرحله‌ی برندینگ روایت‌محور، طراحی یک داستان خوب برای محصول است. پاول اسمیت (Paul Smith) در کتاب صوتی فروش با جادوی داستان (Sell with a Story) شما را با مهم‌ترین معیارهای یک داستان برند جذاب و استاندارد آشنا می‌کند و به شما خواهد گفت اصلاً چرا باید در این راه هزینه کنید و داشتن چه مهارت‌هایی می‌تواند در انجام هرچه بهتر مسئولیتتان مفید باشد.

پیش از هر توضیح دیگری ابتدا لازم است بدانید داستان برند چیست. داستان برند (Brand Story) درحقیقت یک تاریخچه‌ی مختصر و مفید از شکل‌گیری محصول شما از نخستین روزها تا کنون است. این اطلاعات به خواننده کمک می‌کند دورنمایی از تلاش دست‌اندرکاران شرکت شما را در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکارتان ببیند و از شایستگی‌هایی که در این راه از خود نشان داده‌اید و هدف اصلی‌تان از تولید یک کالا یا خدمات باخبر شود.

بیان یک داستان الهام‌بخش و تأثیرگذار نیازمند ظرافتی خلاقانه است. پاول اسمیت در کتاب صوتی فروش با جادوی داستان نشان می‌دهد که بهتر است هنگام تنظیم داستان برند علاوه بر آوردن دلایل منطقی از عواطف و احساسات هم کمک بگیرید و با توضیح افراطی اعداد و ارقام مخاطب خود را خسته نکنید. چرا که درنهایت توضیحات آماری چندان در ذهن مشتریان نمی‌مانند و تنها حس خوبی که هنگام آشنایی با محصول شما به افراد دست می‌دهد، می‌تواند باعث شود به خرید آن مشتاق شوند.

از نظر پاول اسمیت مهم‌ترین مسئله در جذب مشتری ایجاد اعتماد است. مثلاً تصور کنید از طرف یک شرکت محصولات آرایشی با شما تماس گرفته‌اند و فروشنده سعی دارد با تعریف و تمجید زیاد از کیفیت محصولات خود شما را وادار به خرید تلفنی و پرداخت آنی پول بابت آن کالا کنند. در چنین شرایطی به احتمال زیاد واکنش شما اعلام عدم تمایل و قطع مکالمه‌ی تلفنی خواهد بود؛ چرا که نسبت به آن برند خاص هیچ اعتماد و شناختی ندارید و نمی‌خواهید با یک تصمیم عجله‌ای که معلوم نیست چه پیامدهایی دارد، ریسک کنید.

اگر مایلید مخاطب خود را به شکل نامحسوس و تدریجی با برندتان آشنا نمایید، بهترین راه تولید محتوای متنی، تصویری و توضیح صادقانه و شفاف ویژگی‌های محصولتان است. البته قطعاً نوشتن یک متن خام و بدون خلاقیت نمی‌تواند ذهن تنوع‌طلب مشتریانتان را اقناع کند. باید توجه داشت که مردم هر روز در خیابان، رسانه‌ها و فضای مجازی با انواع روش‌های تبلیغاتی مواجه می‌شوند؛ بنابراین اگر محصول و کار شما با دیگران متفاوت باشد و بتوانید نیازهای جزئی مخاطبانتان را در ویژگی‌های برند خود انعکاس دهید، این شانس را دارید که مورد استقبال و کنجکاوی مشتری قرار بگیرید.

پاول اسمیت در کتاب صوتی فروش با جادوی داستان برای نوشتن یک داستان حرفه‌ای توجه به شاخص‌هایی چون زمان، مکان، شخصیت اصلی، مسئله، هدف و اتفاق را حائز اهمیت می‌داند. او معتقد است اگر بتوانید این معیارها را در داستانتان به خوبی مد نظر قرار دهید، مردم با شنیدن آن احساس صمیمیت خواهند کرد. این حس درست مثل پیدا کردن یک چهره‌ی آشنا در میان بی‌شمار افراد غریبه است.

داستان‌گویی به مشتریان کمک می‌کند با شما ارتباط عاطفی برقرار کنند و برندتان را به منزله‌ی محصولی ببینند که تلاش و احساسات انسانی در پس آن وجود دارد. کسانی که داستان برند شما را دوست داشته‌اند و آن را به خاطر سپرده‌اند بهترین معرف و تبلیغ برای شما هستند. ارزشی که این شیوه‌ی برندینگ در ایجاد ارتباط بین مشتری و محصول ایجاد می‌کند، تا سال‌ها در ذهن مشتری‌ها و اطرافیان آن‌ها باقی می‌ماند.

کتاب صوتی فروش با جادوی داستان ترجمه‌ی نسرین صدقی گویا است که نشر صوتی رادیو مثبت آن را منتشر کرده. این کتاب صوتی با صدای حجت یوسفی و سمانه مبلغ حسینی در اختیار دوستداران کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی و فروش قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب فروش با جادوی داستان

  • بابت مثال‌های فراوان کتاب فروش با جادوی داستان که به من قوه‌ی تشخیص دادند که چه چیزی یک داستان است و چه چیزی نیست، قدردانی می‌کنم. (اسمال بیزینس برندینگ)

  • داستان فروش را مانند یک قاشق شکر در نظر بگیرید که می تواند مزه‌ی بد دارو را به بهترین شکل کاهش دهد. (آرتیلری مارکتینگ)

  • کتاب فروش با جادوی داستان برای کارآفرینانی که استارت آپ خود را به سرمایه‌گذاران، شرکای استراتژیک و مشتریان می‌فروشند، بسیار حائز اهمیت است. (مارتین زویلینگ، هافینگتون پست)

  • کتاب فروش با جادوی داستان قرار است به یک اثر پرفروش بدل شود. (منتقدان وبلاگ)

  • این کتاب سرگرم‌کننده و بسیار آسان‌خوان است و مهم‌تر از همه، هم برای فروشندگان و هم برای صاحبان مشاغل کوچک فوق‌العاده مفید خواهد بود. (بررسی کتاب پورتلند)

کتاب صوتی فروش با جادوی داستان مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کارآفرینی و کتاب‌های حوزه‌ی مدیریت و برندینگ از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد. اگر به فکر ایجاد ارتباطی عمیق بین محصول و مصرف کنندگان آن هستید این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

با پاول اسمیت بیشتر آشنا شویم

پاول اسمیت مدیر تحقیقات مصرف‌کننده و ارتباطات در شرکت «Procter & Gamble» و مربی رده‌‍بالای رهبری و ارتباطات در کالج‌های آموزشی مدیریت P&G است. او از جمله کارشناسان برجسته‌ی جهان در موضوع «داستان‌سرایی سازمانی» محسوب می‌شود و یکی از 100 سخنران برتر سال 2018 به انتخاب مجله Inc شده است.

پاول اسمیت تاکنون کتاب‌‌های متعددی را به نگارش درآورده که برخی از آن‌ها مثل «Lead with a Story (با یک داستان رهبری کنید)» و «Sell with a Story (فروش با داستان)» جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده‌اند. از دیگر آثار او باید به کتاب‌های «The 10 Stories Great Leaders Tell (داستانی که رهبران بزرگ می گویند)» و «Parenting with a Story (فرزندپروری با یک داستان)» اشاره کرد. گفتنی‌ست کارهای پاول اسمیت تاکنون در نشریاتی چون وال‌استریت ژورنال، مجله‌ی Inc، تایم، فوربس و ...منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی فروش با جادوی داستان: چطور توجه و اعتماد را جلب کنیم و فروش را انجام دهیم می‌شنویم

سومین کاربرد داستان‌گویی در مرحله‌ی جوش دادن معامله وقتی است که مشتری نمی‌تونه از عرضه‌کننده‌ی قبلی جدا بشه. وقتی براد توی دبیرستان تدریس می‌کرد، یکی از کارهاش انتخاب ناشر دبیرستان بود. سال‌ها با یک ناشر کار می‌کرد. نماینده‌ی ناشر یک شخص سازگار، درستکار و دوست‌داشتنی بود که عملکرد شرکتش هم خوب بود. تا اینکه براد با یک ناشر آشنا می‌شه که هم کارش بهتره و هم قیمتش پایین‌تر. بنابراین مجبور می‌شه بعد از سال‌ها دیگه با اون کار نکنه. این اصلاً اتفاق جالبی نیست؛ درواقع خیلی سخت و آزاردهنده‌ست.

حالا فروشنده توی این موقعیت چه واکنشی نشون می‌ده؟ از شما عصبانی می‌شه؟ براد همه‌ی این‌ها را رو تجربه کرده بود. بعضی فروشنده‌ها دلخور می‌شن، چون فکر می‌کنن خریدار بی‌وفاست. بعضی‌های دیگه اعتراض می‌کنن که خریدار با این کار نون خانواده‌ی اون‌ها رو می‌بره. بعضی‌ها به ناچار قیمتشون رو پایین میارن. بعضی‌ها حتی گریه می‌کنن. وقتی معیشتتون به فروش وابسته باشه از دست دادن مشتری آخر راهه و البته که این اتفاق برای مشتری هم تلخ و دردناکه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
17 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
22 دقیقه
بخش پنجم
19 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
16 دقیقه
بخش یازدهم
18 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
17 دقیقه
بخش چهاردهم
18 دقیقه
بخش پانزدهم
18 دقیقه
بخش شانزدهم
16 دقیقه
بخش هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فروش با جادوی داستان: چطور توجه و اعتماد را جلب کنیم و فروش را انجام دهیم
نویسنده
مترجمنسرین صدقی گویا
راویحجت یوسفی، سمانه مبلغ حسینی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فروش با جادوی داستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فروش با جادوی داستان

برای دریافت کتاب صوتی فروش با جادوی داستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.