معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر بازاریابی: چگونه در بازار پررقابت امروز موفق شویم

عکس جلد کتاب صوتی هنر بازاریابی: چگونه در بازار پررقابت امروز موفق شویم
قیمت:
۲۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر بازاریابی: چگونه در بازار پررقابت امروز موفق شویم

کتاب صوتی هنر بازاریابی نوشته‌ی مایک میخالوویچ که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون محسوب می‌شود، معنای اصلی بازاریابی و فروش محصول را که همان «متفاوت بودن» است به مخاطب آموزش می‌دهد. این کتاب به مدیران کسب‌وکار کمک می‌کند که در میان جمعیت زیاد رقبا دیده شوند و توجه مشتری را به خود جلب کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر بازاریابی

بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار همیشه از این موضوع گله دارند که با وجود بهتر بودن کیفیت محصولشان از رقبا، آن‌طور که باید دیده نمی‌شوند و فروش مناسبی هم ندارند. آن‌ها ادعا می‌کنند که از به‌روزترین تکنیک‌های بازاریابی بهره می‌برند اما در نهایت باز هم موفق به جلب توجه مشتریان و معرفی محصولشان به آن‌ها نمی‌شوند. مایک میخالوویچ (Mike Michalowicz) در کتاب صوتی هنر بازاریابی (Get Different) اشکال کار این نوع بازاریابان را توضیح می‌دهد.

برای توضیح دلیل اینکه محصول شما، با وجود کیفیت بهتر از فروش خوبی برخوردار نیست و در بازاری که توسط رقبا اشباع شده دیده نمی‌شود، اول باید این موضوع را بررسی کنیم که آیا اصلاً مخاطبان محصول شما را شناخته‌اند یا نه. اگر مردم بدانند که محصول بهتری وجود دارد، قطعاً آن را برای خرید انتخاب می‌کنند. ولی وقتی محصول شما ناشناس باقی مانده، طبیعی است که کسی هم برای خرید به آن اطمینان نکند. اگر محصولتان ناشناس باقی مانده، به این دلیل است که خود شما راه و روش درستی را برای معرفی آن به دیگران انتخاب نکرده‌اید. شما برای معرفی محصولتان به مخاطبان و جلب توجه آن‌ها تنها به اندازه‌ی یک پلک زدن فرصت دارید، و اگر ندانید چطور باید از این زمانِ به شدت کوتاه بهره ببرید، بدون شک مشتریانتان را از دست خواهید داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر بازاریابی

نویسنده در کتاب صوتی هنر بازاریابی دلیل شکست خوردن مدیران کسب‌وکار در جلب توجه مخاطب را اینطور معرفی می‌کند: «آن‌ها از روش‌های همیشگی که پیش از آن‌ها توسط میلیون‌ها کسب‌وکار دیگر مورد استفاده قرار گرفته، بهره می‌گیرند!» مغز انسان از ابتدای آفرینش به شکلی تنظیم شده که نسبت به عوامل عادی و تکراری واکنش نشان ندهد. برای مثال زمانی که انسان‌ها با هم به شکار می‌رفتند، صدای خش‌خش برگ‌ها در زیر پایشان برایشان عادی بود و به آن توجهی نمی‌کردند، چون منشأ آن را می‌شناختند. اما زمانی که این صدای خش‌خش متفاوت می‌شد سریعاً به آن واکنش نشان می‌دادند؛ چون می‌فهمیدند حیوانی در آن نزدیکی است که می‌توانند شکارش کنند. آن‌ها در روز، هزاران صدای مختلف را از طبیعت می‌شنیدند، بی آنکه واکنشی به آن نشان دهند؛ اما به محض اینکه صدای پای یک ماموت به گوششان می‌رسید، حتی قبل از هوشیار شدن ضمیر خودآگاهشان به سمت پناهگاه می‌دویدند و پنهان می‌شدند؛ چون این صدا برایشان معنای متفاوتی از دیگر صداها داشت.

مایک میخالوویچ در کتاب صوتی هنر بازاریابی نیز پیشنهاد می‌کند که آسودگی ناشی از انجام کار همیشگی را کنار بگذارید و با تولید یک صدای متفاوت از بقیه، کاری کنید که محصولتان توجه مخاطب را جلب کند. به طور کلی بازاریابان برای موفقیت در فروش محصول باید بتوانند به این سه سوال پاسخ «بله» بدهند:

  • آیا محصول تمایزی با دیگر محصولات دارد؟
  • آیا مشتریان را به خود جذب می‌کند؟
  • آیا می‌تواند مشتریان را به سمت خرید هدایت کند؟

کتاب صوتی هنر بازاریابی به همت نسرین صدقی گویا به زبان فارسی ترجمه شده و روایت آن نیز به عهده‌ی ابراهیم ربیعی بوده. نشر صوتی رادیو مثبت، وظیفه‌ی انتشار این کتاب را به عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب هنر بازاریابی

  • کتاب راهنمایی فوق‌العاده برای هر کسی که به نتایج عالی نیاز دارد. (Allan Dib)
  • اگر نتوانید مشتری را مجذوب خود کنید، به سرعت فراموش خواهید شد و شکست خواهید خورد. بنابراین، چگونه در یک بازار شلوغ و اشباع‌شده برجسته شویم؟ در این کتاب، میخالوویچ به این سوال پاسخ می‌دهد: «متفاوت باشید». (Sally Hogshead)
  • میخالوویچ هنر مرموز بازاریابی را به یک سری مراحل ساده تبدیل می‌کند. این کتاب را بخوانید تا خود را از دیگران متمایز کنید و کسب‌وکارتان را توسعه دهید. (Sally Hogshead)
  • شما مراحلی را که باید برای موفقیت در بازاریابی خود انجام دهید، کشف خواهید کرد. (Ryan Deiss)
  • بازاریابی متمایز همیشه برنده می‌شود. کتاب هنر بازاریابی چگونگی‌اش را به شما نشان می‌دهد! (Melinda Emerson)
  • با این کتاب، بازاریابی خود را ارتقا می‌دهید. من شک ندارم. (Ramon Ray)

کتاب صوتی هنر بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار که می‌خواهند بیزینس خود را ارتقا دهند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هنر بازاریابی: چگونه در بازار پررقابت امروز موفق شویم می‌شنویم

اگه تسلیم ترس بشید، یعنی اگه از ناشناخته‌ها بترسید،‌ از متفاوت بودن بترسید، از آسیب‌پذیری بترسید، هیچ‌وقت دیده نمی‌شید. تسلیم ترس شدن به معنای از بین رفتن رویاتونه. مطمئنم که خودتون این رو خوب می‌دونید. باید این رو بفهمید که این کتاب فقط در صورتی کمکتون می‌کنه که به مطالبش عمل کنید. همین الان باید تصمیم بگیرید تا با وجود ترستون، با این روش بازاریابی همراه بشید. این یه سوال واقعاً جدیه. آیا می‌خواهید توی منطقه‌ی امنتون بمونید یا اینکه موفق بشید؟ لطفاً قبل از اینکه جواب بدید فکر کنید. حدس می‌زنم که می‌گید موفقیت. اما آیا واقعاً هدفتون اینه؟ متأسفانه هدف واقعی اکثر مردم موفقیت نیست. اکثر مردم امنیت رو به موفقیت ترجیح می‌دن و این رو با اعمالشون نشون می‌دن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
قسمت یک
17 دقیقه
قسمت دو
17 دقیقه
قسمت سه
15 دقیقه
قسمت چهار
18 دقیقه
قسمت پنج
17 دقیقه
قسمت شش
16 دقیقه
قسمت هفت
18 دقیقه
قسمت هشت
17 دقیقه
قسمت نه
19 دقیقه
قسمت ده
16 دقیقه
قسمت یازده
18 دقیقه
قسمت دوازده
18 دقیقه
قسمت سیزده
15 دقیقه
قسمت چهارده
18 دقیقه
قسمت پانزده
18 دقیقه
قسمت شانزده
18 دقیقه
قسمت هفده
17 دقیقه
قسمت هجده
16 دقیقه
قسمت نوزده
17 دقیقه
قسمت بیست
16 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
15 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
14 دقیقه
قسمت بیست‌وسه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر بازاریابی: چگونه در بازار پررقابت امروز موفق شویم
نویسنده
مترجمنسرین صدقی گویا
راویابراهیم ربیعی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر بازاریابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر بازاریابی

برای دریافت کتاب صوتی هنر بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.