معرفی و دانلود کتاب صوتی فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب

عکس جلد کتاب صوتی فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب

ناپلئون هیل، نویسنده‌ی مطرح حیطه‌ی موفقیت و خودسازی، در کتاب صوتی فلسفه موفقیت شما را به سوی درخشان‌ترین کامیابی‌ها هدایت نموده است. او در این اثرِ پرفروشِ آمازون که عنوان فرعی هفده درس جدید و ناب را بر خود دارد، دستورالعمل‌های سودمندی را در اختیارتان نهاده که در مسیر نیل به قله‌های موفقیت شخصی، به شکلی معجزه‌آسا یاری‌گرتان خواهند بود.

درباره کتاب صوتی فلسفه موفقیت

بیایید یک بار برای همیشه پوزه‌ی هراس را به خاک بمالیم و دلیرانه برای فتح قله‌ها به پا خیزیم! موفقیت دور از دسترس هیچ‌یک از ما نیست. برای دستیابی بدان، تنها باید اراده داشته باشیم و عزم خود را جزم کنیم. البته در این مسیر تنها نخواهیم بود. بلکه از یاری و مساعدت شخصیت برجسته‌ای چون ناپلئون هیل برخورداریم. نویسنده و متفکرِ فقیدی که جز کامیابیِ خیل عظیم مخاطبین خود، هیچ آرزوی دیگری در سر نداشت. او در مجموعه آثار درخشان خویش، که کتاب فلسفه موفقیت (Napoleon Hill's Philosophy of Success) یکی از بهترینِ آن‌هاست، اصول موفقیت را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار ما نهاده و به سوی بلندترین اوج‌ها هدایتمان کرده است.

کتاب فلسفه موفقیت یکی از پرفروش‌ترین آثار آمازون در ژانر موفقیت و خودسازی است. هیل در این کتاب آموزه‌های گرانبها و ارزشمندی را با ما در میان گذاشته که نظیرش را در هیچ اثر دیگری نخواهیم یافت. به نحوی که بیجا نیست اگر بگوییم مطالعه‌ی اثر حاضر، به نشستن در یک کلاس درس بی‌نهایت سودمند شبیه است. البته نه کلاسی خشک و کسالت‌بار، بلکه کلاسی که در عین آموزنده بودن، مفرح و جذاب نیز هست.

سخن را به درازا نکشانیم: از کتاب فلسفه موفقیت، در یک کلام، خواهید آموخت که نیل به کامیابی روزافزون در حیطه‌های گوناگون زندگی، مستلزم برخورداری از چه افکاری و مبادرت به چه اعمالی‌ست.

بد نیست بدانید که در سال 1952 موسسه ناپلئون هیل تاسیس شد و در اوایل کار مؤسسه، ناپلئون مجموعه‌اى از 17 سخنرانى را به چاپ رساند. در سال 1967 آقاى استون که بیش از 20 سال مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل بود و سرانجام در سال 2002 فوت کرد، از وجود این سخنرانى‌ها با اطلاع بود اما از مکان نگهدارى آن‌ها اطلاعى نداشت. این سخنرانى‌ها اخیرا، پس از مرگ مدیرعامل وقت بنیاد، یعنى دکتر چارلز جانسون برادرزاده ناپلئون هیل در سال 2019، شناسایى شدند و براى اولین‌بار در کتاب فلسفه موفقیت منتشر شدند.

کتاب صوتی فلسفه موفقیت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودسازی بیش از همه از آموزه‌های ناپلئون هیل در کتاب صوتی فلسفه موفقیت بهره‌مند خواهند شد.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده‌ی اهل آمریکا و از سردمداران ادبیات موفقیت بود. مشهورترین کتاب او، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، یکی از محبوب‌ترین عناوین غیرداستانی جهان در چند ساله‌ی اخیر است.

هیل به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از دیگر آثار سرشناس ناپلئون هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی فلسفه موفقیت

- تحلیل خویش، باید با خودانضباطی قدرتمند شروع شود.
- آنچه فردی در دیگران به دنبال آن است، به ناگاه در خود می‌یابد.
- ما دو نوع نگرانی داریم: نگرانی‌هایی که می‌توانیم آن‌ها را اصلاح کنیم؛ نگرانی‌هایی که هیچ کنترلی بر آن‌ها نداریم.

در بخشی از کتاب صوتی فلسفه موفقیت می‌شنویم

شخصیت مجموعه‌ای از ویژگی‌های فیزیکی، ذهنی، روحانی و عادت‌هاست که فرد را از دیگران متمایز می‌کند. این عاملی است که بیش از هر چیز تعیین می‌کند آیا آن شخص از نظر دیگران دوست‌داشتنی هست یا نه. اینکه بدانید این سی ویژگی شخصیت دلپذیر در دسترس متواضع‌ترین شخص است و برای داشتن آن هیچ سختی و دشواری‌ای وجود ندارد، بسیار ترغیب‌کننده است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

یک: نگرش ذهنی مثبت: از آنجا که نگرش ذهنی مثبت در رأس ویژگی‌های شخصیت دلپذیر است و از قضا در رأس دوازده ویژگی افراد ثروتمند است، اجازه دهید ویژگی‌هایی را بررسی کنیم که به رشد این ویژگی بسیار مطلوب بازمی‌گردد... آدمی باید تشخیص دهد که هیچ‌چیز ارزش نگرانی ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل اول: قطعیت هدف
19 دقیقه
فصل دوم: اتحاد مغز متفکر
21 دقیقه
فصل سوم: معنای ایمان
20 دقیقه
فصل چهارم: سی ویژگی شخصیت دلپذیر
21 دقیقه
فصل پنجم: طی کردن یک مایل بیشتر
20 دقیقه
فصل ششم: ابتکار عمل شخصی
20 دقیقه
فصل هفتم: خودانضباطی
14 دقیقه
فصل هشتم: توجه کنترل‌شده
19 دقیقه
فصل نهم: اشتیاق
16 دقیقه
فصل دهم: چشم‌انداز خلاقانه
21 دقیقه
فصل یازدهم: آموختن از سختی و شکست
17 دقیقه
فصل دوازدهم: بودجه‌بندی زمان و پول
18 دقیقه
فصل سیزدهم: نگرش ذهنی مثبت
21 دقیقه
فصل چهاردهم: تفکر دقیق
20 دقیقه
فصل پانزدهم: سلامت جسمانی عالی
20 دقیقه
فصل شانزدهم: همکاری
19 دقیقه
فصل هفدهم: نیروی عادت کیهانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی، حمید ثنائی
راویمهدی جمالی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فلسفه موفقیت

Nima Bidel
۱۴۰۱/۸/۲
درود بر همه شما دوستان گرامی، فلسفه موفقیت نوشته ناپلئون هیل یکی از قوی‌ترین اثر‌ها در زمینه موفقیت است. با خواندن این کتاب شما موارد زیادی همچون هدف، شخصیت، رشد مهارت، نظم شخصی، بودجه بندی رو فرا میگیرید. 💙
سپاس از کتابراه
alireza azimi
۱۴۰۱/۸/۲۲
این کتاب بیان دیگری از کتاب قانون موفقیت ناپلئون هیل هستش کتاب خیلی خدب خلاصه و مفیدیه که برای تکرار و مرور و حتی یادگیری از خود همین کتاب هم میتونه سودمند باشه
اقتصادی
۱۴۰۲/۴/۳۱
یا نویسنده نتونسته خوب منظورش رو بیان کنه یا در ترجمه نتونستن منظور رو برسونن. کتاب نظر منو جلب نکرد.
ساره تبرایی
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتابهای ناپلئون هیل عالی هستن. سپاسگزارم بابت نشر و ترجمه و صوتی کردن کتاب.
ابوالفضل محمدی
۱۴۰۱/۴/۱۶
سلام
ازدید گاه من نیاز است بیش از یک بارگوش کرده وتمرین نیاز دارد.
بابک عسکری
۱۴۰۲/۹/۱۶
نثر سنگین داره، نسخه نوشتاری بهتر هست
Emad Rad
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مفید بود ارزش مطالعه دارد
سیدحسین نظری
۱۴۰۱/۶/۲۹
عالی بود وبسیار آموزنده
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فلسفه موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.