معرفی و دانلود کتاب صوتی روزت را مدیریت کن

عکس جلد کتاب صوتی روزت را مدیریت کن
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روزت را مدیریت کن

جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی روزت را مدیریت کن، به شما می‌آموزد که چگونه روزهای خود را سرشار از ایمان، شکرگزاری و سعادتمندی کنید و سر و سامانی به زندگی شخصی و شغلی خود بدهید. گفتنی‌ست این کتاب به عنوان جدیدترین اثر نویسنده در سال 2022 منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی روزت را مدیریت کن

همه انسان‌ها دوست دارند که از هر لحظه زندگی خود لذت ببرند و طعم حقیقی آن را بچشند. همه می‌خواهند بهترین زندگی را داشته باشند، روابط عاطفی درستی را تجربه کنند و به رویاهایشان رنگ واقعیت بدهند. اما زندگی واقعی چیز دیگری برای تک تک ما تدارک دیده است؛ از انواع ناامیدی‌ها و مشکلات و حواس‌پرتی‌های گوناگون که افکار و هدف‌گذاری‌هایتان را مخشوش می‌کنند.

به همین خاطر شما نمی‌توانید تمام اتفاقاتی که برایتان رخ می‌دهد کنترل کنید اما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با شناخت این شکست‌ها و ناامیدی‌ها و نحوه مواجهه با آن‌ها وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشید و نگذارید که اثرات منفی آن‌ها بر احساسات و افکار و اعمال شما ماندگار شود.

حال جول اوستین کشیش معروف آمریکایی در کتاب صوتی روزت را مدیریت کن (Rule Your Day) به شما نشان می‌دهد که چگونه به برنامه‌های روزانه خود نظم ببخشید و بر تمام جنبه‌های زندگی‌تان تسلط داشته باشید. نویسنده با تکیه بر آموزه‌های دینی و معنوی و داشتن نگرش مثبت به دنیا و انسان‌ها به شما یاد می‌دهد که تفکرات ناسالم و اشتباهات خود را شناسایی کنید و آینده خود را طور دیگری رقم بزنید.

باید بدانید که مهم‌ترین عامل در این روند آن است که خود را از شر افکار منفی نجات دهید و نگذارید بر قلب و ذهن شما سایه بیندازند. تنها کافیست بر خواسته‌های خود تمرکز کنید و از زمان خود که زیباترین هدیه خداوند است، بهترین بهره را ببرید.

کتاب صوتی روزت را مدیریت کن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و موفقیت از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان آن‌ها را تماشا می‌کنند. آثار نوشته شده توسط جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

وی همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی روزت را مدیریت کن می‌شنویم

مهم است که با چه کسی وقت می‌گذرانید. دوستی‌های خود را ارزیابی کنید. آیا دوستانتان شما را بهتر می‌کنند، به شما الهام می‌بخشند و شما را به چالش می‌کشند تا جلوتر بروید؟ یا اینکه شما را پایین می‌کشند، باعث سازش شما می‌شوند و بدترین چیزها را در شما به نمایش می‌گذارند؟ چنین دوستانی جو شما را آلوده می‌کنند. شما شبیه افرادی می‌شوید که دور و برتان هستند. اگر دوستان شما آنچه را که می‌خواهید ندارند، اگر به سطوح جدیدی نمی‌رسند، اگر نگرش خوبی ندارند، اگر وفادار و قابل‌اعتماد نیستند، باید تغییری ایجاد کنید. زندگی کوتاه است و شما زمانی را برای تلف کردن با افرادی که به زندگی‌تان چیز ارزشمندی اضافه نمی‌کنند، ندارید.

بله، ما باید به دیگران کمک کنیم تا بالاتر بروند، اما شما به چند دوست نیاز دارید که کمک کنند تا بالاتر بروید. این یکی از اصلی‌ترین عواملی است که مردم را عقب نگه می‌دارد. اگر از گذراندن وقت با افراد نامناسب دست بردارید، زندگی‌تان به سطح جدیدی می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
فصل اول:‌ روزت را مدیریت کن
29 دقیقه
فصل دوم: مسیر روزانه
28 دقیقه
فصل سوم: دائما درباره پیروزی صحبت کنید
27 دقیقه
فصل چهارم: راز حل مشکلات
26 دقیقه
فصل پنجم: بدون حواس پرتی
30 دقیقه
فصل ششم: آمادگی برای اوج‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روزت را مدیریت کن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روزت را مدیریت کن

آذر جنگجو
۱۴۰۱/۷/۹
خوندن این کتاب رو حتما به دوستانی که به خودشون و خدای درونشون ایمان دارن و دنیا رو فقط از بعد مادی نگاه نمیکنن توصیه میکنم. فصل 5عاااالیه و بسیار کاربردی (مخصوصا با توجه به فرهنگ ما که عادت کردیم برای دیگران زندگی کنیم نه خودمون و خواسته هامون) چیزیه که من با انجامش به یکی از بزرگترین و مهم‌ترین در خواسته‌های زندگیم کوتاهترین زمان ممکن رسیدم. و خوندن و عمل کردن به فصل 4 رو اصلا پیشنهاد نمیدم و خودمم همون شروع استپ کردم و تا آخر گوش ندادم. نه اینکه اهل کمک به دیگران نباشم، اصلا. ولی باور دارم که تا من تو کار خودم موندم و تمرکزی که باید برای خودم و اهدافم و اموراتم بذارمو ندارم، نباید خودمو درگیر کار دیگران کنم و میتونم فقط دعا کنم و پیشنهاد یک شخصی که شاید بتونه بهتر از من به این شخص کمک کنه رو بدم. مگر خدای درونم بهم الهام کنه که باید برای این شخص کاری انجام بدم.
در پناه نور و عشق الهی باشید🌹🌹🌹
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۵
واقعا برام جالبه که جول اینقدر به خدا اعتقاد داره من سخنرانی‌هایش را شنیدم در تمام آن‌ها هم مثل همین کتاب از خدا بعنوان نیروی برتر و مهربان یاد میکنه این کتاب به شما کمک می‌کند موفق شوید و در این مسیر ماهی‌گیری را به شما یاد می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا تفکر شکست‌خورده خود را کنار بگذارید، تا روزی در آینده‌ نزدیک موفق شوید،   فقط بدانید ارزویی که در ذهن شماست لطف خداست.
م ش
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خیلی کتاب عالی ایه. یاد میده قبل از انجام هرکاری از ساده‌ترین کار‌ها تا مهم ترینشون اول از خدا بپرسیم. بپرسم که آیا انجام بدیم و چطور انجام بدیم. خیلی اوقات ممکنه فکر کنیم روش کار رو بلدیم امکانات و توانایی‌های لازم رو داریم. پس نیاز نیست دیگه از خدا بپرسیم. ولی یاد میگیریم که با دادن فرمون دست خدا خدا، به جای عبور دادن ما از مسیر سخت از مسیر زیباتر و بهتری ما رو میرسونه به جایی که میخوایم. و خدا در کنار ما ایستاده نه در مقابل ما و و مانع رسیدن ما به رویامون.
سودابه فرجزاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
با سلام، کتابهای جول اوستین همگی زیبا هستند ومن چندین کتاب خریدم و بارها و بارها گوش کردم از جمله کتاب احساسات منفی را خالی کن و کتاب آرامش سهم توست که فوق العاده هستند و ناگفته نماند که صدای گوینده بسیار مناسب و دلنشین است وگویی خود نویسنده داره باهات حرف میزنه ولی متآسفانه این کتاب برایم جذاب نبود و پیشنهاد میکنم نمونه صوتی اون رو اول گوش کنید
moradi morteza
۱۴۰۲/۱/۱۰
این یک کتاب خواندنی، مرجع و الهام‌بخش عالی است به عنوان عشق که چگونه با افراد مختلف و داستان‌ها و تکنیک‌های آن‌ها کار می‌کند بنابراین رویکردها راه‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید راه‌های جدید را کشف کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و آنچه را که برای شما مفید است بیابید.. به بقیه دوستان پیشنهاد میکنم
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۴/۱۷
مثل سایر کتابهای انرژی دهنده خوب بود
اما چند تا جمله جالب بود و استفاده کردم
اینکه دور خودمون دیوار بکشیم تا افکار منفی رسوخ نکنند با اینکه تکراری بود اما تاثیر خودش رو میذاره
کلیاتش جالب و آموزنده و بیان گوینده هم خوب بود
Fatemeh Kaviar
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
سلام اهل مطالعه هستم وکاملا هدفمند کتاب هارو برای مطالعه انتخاب میکنم. این کتاب واقعا عالیه. با گوش دادن به این کتاب میتوان کم کم در ضمیرناخود آگاه تغییر ایجاد کرد وضمیر خودآگاه رو تقویت کرد به سمت ارامش. نظم وارزشمندی. اگر از دست خودت خسته هستی احساس درماندگی میکنی حتما گوش کن چون دلایلش رو پیدا میکنی
جواد رستگارمنش
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب بهترین حال خوب را به من داده.
دلیلش هم اینه که تکیه به خداوند و نور هست که آگاهی رو بوجود میاره.
نکته دیگر پیشرفت در روزمره و مادیات برا من بعد از دریافت این کتاب برای من آسان شده و خدا رو شکر همه چی تمامه...
مریم رجبی
۱۴۰۱/۷/۲۴
این کتاب فوق العاده است مخصوصا کسانی که وسط روز انرژی شون کم میشه و صرف نطر می‌کنند از ادامه دادن کار یا مطالعه شون و.... کل کتابهای جول مثل سوخت جت میمونه برا انگیزه دادن. برا ادامه دادن. برا امیدوار بودن و در لحظه زندگی کردن.
قربانی
۱۴۰۱/۹/۲۹
میتونم به جرات بگم یکی از بهترین کتابهایی هست که خوندم هرموقع درموردموضوعی ناراحت هستم گوش دادن به این کتاب حال من رو خوب میکنه انگار که راه روبرام روشن میکنه من چندین و چندبار این کتاب روخوندم و به خوندش هم ادامه میدم
M Ta
۱۴۰۱/۹/۳
کتاب خواندن رازی است برای رشد در زندگی که اگر این امر همراه با کتاب‌هایی باشد که زمان را برایت صدها سال به جلو ببرد و نمایانگر خرد باشد روزگاری می‌رسد که شما جلوتر از زمان خود هستید و زندگی صلح آمیز تر خواهید داشت
پريسا
۱۴۰۱/۶/۸
من کلی کتاب دارم ولی این کتاب فوق‌العاده فوق‌العاده عالی هست و تاثیر گذار از نویسنده ومترجم و گوینده واقعا عالی بود دمتون گرم واستون آرزوی موفقیت دارم
متشکرم که این کتاب رو صوتی کردیم
فاطمه راد
۱۴۰۱/۵/۱۲
نویسنده پرقدرت و نفوذ کلام عالی
این کتاب فوق العاده عالیه
نگاه تون عوض میکنه
حالتون دگرگون میکنه
به همه گوش دادن به این کتاب رو هر روز در هر لحظه‌ای که زمان خالی دارین پیشنهاد میدم
Mahdiye Rezai
۱۴۰۱/۴/۳۰
نوشته‌های جول استین همیشه عالی هستن من خودم خیلی احساس خوبی از گوش کردن به کتابهاش دارم اگر دنبال کتابی هستی که کمک کنه که احساس خوبی به خودت و زندگی داشته باشی این کتاب میتونه گزینه خوبی باشه
ارش فتاحی
۱۴۰۲/۸/۱۲
من این کتاب متنی رو خوندیم واقعا عالی بود به خاطر انواع بد کاسبی و شرایط کشور حالم خیلی بده بود ولی با مطالعه این کتاب خیلی کمک کرد صوتیشم گرفتم که مدام کوش کنم ملکه ذهنم بشه
مشاهده همه نظرات 133

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روزت را مدیریت کن

برای دریافت کتاب صوتی روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.