معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون توانگری

عکس جلد کتاب صوتی قانون توانگری
قیمت:
81000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون توانگری

حق ندارید فقیر باشید! این حُکم قاطعی‌ست که کاترین پاندر در کتاب صوتی قانون توانگری صادر کرده است. او در این اثر برجسته از شما می‌خواهد به قدرت عظیمی که آفریدگار در درونتان به ودیعه گذاشته اعتماد کنید و با جسارت برای کسب اندیشه‌ی توانگرانه بکوشید؛ زیرا تنها در این صورت است که دروازه‌های موفقیت را به روی خود گشوده خواهید دید.

درباره کتاب صوتی قانون توانگری:

بازار کتاب مملو از آثار روانشناسیِ مثبت‌اندیش است؛ کتاب‌هایی که اگرچه در میانشان عناوینی سودمند و مفید نیز وجود دارد، کم و بیش تمامشان بر مبنای ایده‌هایی یکسان و کلیشه‌ای نوشته شده‌اند. نویسندگان اینگونه کتاب‌ها از شما می‌خواهند که دنیا را زیبا ببینید، افکار منفی را از خود دور کنید و احساسات مثبتی چون عشق و محبت را هر چه بیشتر در خود پرورش دهید. اما در این باره که چگونه باید چنین کارهایی را انجام دهید، چیز زیادی به مخاطبین خود نمی‌گویند.

آثار کاترین پاندر (Catherine Ponder) اما از این قاعده پیروی نمی‌کنند. این نویسنده‌ی محبوب و پرطرفدار، در هر اثر خود حرفی تازه برای گفتن دارد. در کتاب صوتی قانون توانگری (The Dynamic Laws of Prosperity)، می‌توانید با برخی از جذاب‌ترین ایده‌های او درباره‌ی موضوع ثروت و راه‌های دستیابی به آن آشنا شوید.

ایده‌ی اصلی کاترین پاندر این است: در این جهان همه چیز از طریق قانون توانگری قابل توضیح است. اما توانگری دقیقاً چه معنایی دارد؟ این سوالی‌ست که نویسنده پاسخ آن را به کامل‌ترین شکل ممکن در فصول ابتدایی کتاب خود داده است. او در ضمن، نشان می‌دهد که اصولا هیچ پیشرفتی بدونِ دستیابیِ روح به نیروی توانگری ممکن نیست.

در بخش‌های بعدی کتاب، پاندر می‌کوشد تا مهم‌ترین شیوه‌های بروز و تجلی نیروی توانگری را ذکر کند. در این مسیر، اوبه قدر کافی و با زبانی گویا، از مسائلی نظیرِ اهمیت کار و اشتغال، قانون اعتماد به نفس، تأثیر دعا، لزوم دستیابی هر چه سریع‌تر به استقلال مالی، قانون پشتکار و... سخن می‌گوید.

در یک ارزیابی کلی، باید گفت که کتاب‌های پاندر ارائه‌دهنده‌ی نوعی روانشناسی‌ خدامحورند؛ این نویسنده به عنوان یک کشیش و معلم معنوی، همواره تاکید فراوانی بر اهمیت سرشت الهی انسان‌ها دارد، و مطالبی که بیان می‌کند نیز همه بر مبنای همین امر قابل فهم و پذیرفتنی‌ست.

کتاب صوتی قانون توانگری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که مشتاقانه به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست‌های اقتصادی، عاطفی و یا معنوی در زندگی خود هستند.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم:

وی کشیش اهل آمریکا و از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و معنویت است. ویژگی جذاب آثار کاترین پاندر، خلاقیت او در ترکیب دیدگاه مادی با نگرش غیرمادی می‌باشد. او معتقد است که انسان باید در تمام جوانب زندگی خود از اصول صحیح پیروی کند، و به یک اندازه برای اعتلای جسم و روح خود بکوشد. یکی از آموزه‌های جالب پاندر، توضیحاتش درباره‌ی تاثیر دعا و نیایش بر پیشرفت شغلی است! آثار کاترین پاندر در کشور ایران همواره محبوب و پرخواننده بوده‌اند، و خوشبختانه کتاب‌های زیادی از او به فارسی ترجمه شده است. برخی از این عناوین عبارتند از: «دولت عشق، قانون توانگری، قدرت دعا، چشم دل بگشا.»

جملات برگزیده کتاب صوتی قانون توانگری:

- عشق خداوند آمرزنده، ما را آزاد کرده است.
- مجبورید ثروتمند باشید، زیرا حق ندارید فقیر باشید.
- تخیل این توانایی را به آدمی می‌دهد تا خود را از زمان و مکان برون افکند و وراء هرگونه محدودیت قراردهد.
- هرگاه شهامت ایجاد خلاء را داشته باشید، جوهر کائنات برای پرکردن جای خالی می‌شتابد.
- عشق الهی هم‌اکنون از طریق من همه آنچه را برای شادمانی و خوشبختی و تکمیل و کمال زندگیم لازم است عیان می‌گرداند.

در بخشی از کتاب صوتی قانون توانگری می‌شنویم:

من قانون اصلی توانگری را به دشواری آموختم. آنچه در اینجا می‌خوانید تجربه‌ی سال‌هایی است که در اکتشاف این قوانین گذشت. پانزده سال پیش زندگی‌ام رنگ و بویی نداشت. بیوه‌زنی بودم که پسرکی کوچک روی دستش مانده بود و برای هیچ شغل و حرفه‌ای آموزش ندیده بودم، و در نتیجه کاری نداشتم و خانواده‌ام نیز در آن دوران، توانایی کمک مالی به مرا نداشت. اگر آن هنگام مرا دیده بودید، حتما می‌گفتید: «حالا اندیشه‌اش توانگر باشد یا نباشد، این بدبخت درمانده چه باید بکند؟» اتفاقاً در همین دوران نکبت‌بار بود که درباره‌ی نیروی اندیشه به عنوان ابزاری برای موفقیت یا شکست آموختم. بسیار زود برایم آشکار شد که شکست‌های پیشین من، ناشی از اندیشه‌های شکست‌زایم بود. نیز آموختم که همین نیروی اندیشه اگر به مسیر درست هدایت شود، می‌تواند کلید زندگی سالم و شاید موفق باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
40 دقیقه
فصل اول: حقیقت تکان‌دهنده درباره توانگری
32 دقیقه
فصل دوم: قانون اصلی توانگری
36 دقیقه
فصل سوم: قانون خلاء
42 دقیقه
فصل چهارم: قانون خلاقیت
46 دقیقه
فصل پنجم: قانون تخیل
28 دقیقه
فصل ششم: قانون فرمان (بخش یک)
19 دقیقه
فصل ششم: قانون فرمان (بخش دو)
36 دقیقه
فصل هفتم: قانون افزایش
26 دقیقه
فصل هشتم: گرایش توانگرانه نسبت به پول (بخش یک)
26 دقیقه
فصل هشتم: گرایش توانگرانه نسبت به پول (بخش دوم)
32 دقیقه
فصل نهم: کار، راهی قدرتمند برای توانگری (بخش یک)
17 دقیقه
فصل نهم: کار، راهی قدرتمند برای توانگری (بخش دوم)
26 دقیقه
فصل دهم: استقلال مالی (بخش یک)
33 دقیقه
فصل دهم: استقلال مالی (بخش دو)
29 دقیقه
فصل یازدهم: قانون محبت و خیرخواهی (بخش یک)
19 دقیقه
فصل یازدهم: قانون محبت و خیرخواهی (بخش دوم)
24 دقیقه
فصل دوازدهم: قانون دعا (بخش یک)
20 دقیقه
فصل دوازدهم: قانون دعا (بخش دو)
30 دقیقه
فصل سیزدهم: قانون اعتماد به نفس
34 دقیقه
فصل چهاردهم: قدرت‌های خارق‌العاده‌ای که در شما هست
17 دقیقه
فصل پانزدهم: قدرت‌های ویژه‌ای که برای توانگری دارید
9 دقیقه
فصل شانزدهم: قانون پشتکار و مداومت
18 دقیقه
فصل هفدهم: با قروض چه باید کرد؟
28 دقیقه
فصل هجدهم: تندرستی و اندیشه‌ی توانگرانه (بخش یک)
30 دقیقه
فصل هجدهم: تندرستی و اندیشه‌ی توانگرانه (بخش دو)
3 دقیقه
خاتمه؛ وقتی طلا از آسمان بر زمین نشست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون توانگری
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویگیتی خوشدل
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
81000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون توانگری

Hoori
۱۴۰۲/۶/۷
قانون توانگری، بسیار کتاب تکان دهنده ای در زمان خودش بوده و حتی هنوز هم مطالبش عالیه و کاربرد داره و تمام قوانین رو یک به یک، کامل و بی کم و کاست توضیح داده. اگر به موفقیت در زندگی و کار علاقمند باشیم، این کتاب و عمل بهش, کمک بزرگی می تونه بکنه. واقعا لذت بردم از مواردی که کاترین پاندر عنوان کرده و حتی مثال هاش هم آموزنده است و باعث تفهیم بهتر قوانین میشه. ایمان به این قوانین و عمل بهش، می تونه هر زندگی ای رو دگرگون کنه. من وقتی این کتاب رو با صدای خانم گیتی خوشدل دیدم خیلی خوشحال شدم و بدلیل ارادت قلبی که به ایشون دارم بدون شنیدن نمونه، کتاب رو خریداری کردم اما با کمال احترام میخوام عرض کنم که گوش کردن تا انتهای کتاب، برام کمی یکنواخت و خسته کننده شد باوجودیکه خیلی علاقه به متن این چنینی دارم و همچنین با وجود ارادتی که به خانم خوشدل دارم. با این وجود میخوام خواهش کنم در هر کاری، از متخصصین اون زمینه، استفاده بشه. خانم خوشدل عزیزم در ترجمه ی کتابهای روانشناسی و موفقیت، تبحر بی نظیر و قلم زیبایی دارند اما در گویندگی، اینطور فکر نمیکنم. امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند🙏
زهرا ریاحی
۱۴۰۲/۵/۲۰
درست مثل اینکه پای صحبت‌های ارزشمند مادربزرگی با تجربه‌ای گرانقدر نشسته باشم، پای صحبتهای کتاب نشستم؛ این کتاب با صدای دلنشین خانم گیتی خوشدل عزیز که معروفترین کتب موفقیت رو ترجمه کردند و صداشون هم مثل قلمشون گیرا و تاثیرگذاره، برای من از هر صدای دوبلور متبحر دیگه‌ای اثر گذارتر بود، چون مطالبی که و در مورد ثروت از بیان کاترین پانتر گفته میشه، بسیار مقاومت در ذهنمون ایجاد می‌کنه، مخصوصا که از لحاظ معنوی، ذهن ما رو طوری برنامه ریزی کردند که پول رو در تضاد با معنویت میدونیم. گوش دادن این مطالب، من رو متقاعد کرد که یک انسان معنوی (خانم کاترین پاندر که کشیش بودند) این مطالب رو نوشته و مادربزرگ روحانی من (که در ذهنم خانم خوشدل هستند) این حقایق پنهان شده رو به گوشم میخونه. این دیدگاه بهم کمک می‌کنه تا بیشتر باور کنم که چقدر پول مقدس و معنویه. و چقدر با دور شدن ذهنمون از ثروت، از خداوند و خودمون و سعادت دور افتادیم. و وظیفه همه ماست که ثروت رو حق إلهی خودمون بدونیم تا براحتی دریافتش کنیم. سپاسگزارم از خانم خوشدل که کتاب با ارزش خانم پاندر رو خودشون بازخوانی کردند. نفستون مستدام.
مریم پژواک
۱۴۰۱/۴/۸
ممنون از کتاب خوبتون.
حق ندارید فقیر باشید. «کاترین پاندر» اینجاست تا در کتاب «قانون توان‌گری» تمام رمز و رازهای داشتن زندگی پر از ثروت و نعمت را به شما بیاموزد. از دید پاندر همه باید ثروتمند باشند، چون حق هر انسانی است که در رفاه و آسایش زندگی کند. برای ثروتمند شدن لازم نیست شرافت و اعتبار خود و
شخصیتی را قربانی کنید. راه‌های خیلی ساده‌تری هم وجود دارد. کافی‌ست به جای فقر، به ثروت فکر کنید. به‌زودی می‌بینید که چطور زندگی متحول می‌شود درهای نعمت و ثروت به روی‌تان باز می‌شود. فراموش نکنید که همه‌ی شما پسران و دختران پادشاهی بزرگ هستید، منتها کمی بدشانسی آورده‌اید و تاج و تخت ندارید. مثل یک شاهزاده‌ی قدرتمند و ثروتمند فکر کنید تا زندگی‌تان هم همان‌قدر سرشار از نعمت و خوشبختی شود.
عبد بحرانی
۱۴۰۱/۱۰/۲
هرکس این کتاب را حداقل ۲بار گوش ندهد در زندگیش باخت بزرگی کرده. من ذهن منفی گرایی داشتم که ناخواسته منفی فکر میکردم با گوش دادن به این کتاب احساس کردم درهایی از نور و حکمت بر من باز شد و حتی در خلوت خودم که با خودم صحبت میکنم عبارت‌های تاکیدی‌اش رو با خودم تو ذهنم تکرار میکنم. صدای خانم گیتی هم که احساس میکردم مادربزرگم داره برام قصه‌ای رو با آب و تاب میخونه خیلی تو ذهنم میپیچه. اگر تا اینجا اومدی و نظر منو دیدی احتمالا دوست داری کتاب رو بخری ولی تردید کردید. ولی اسم این این کتاب تورو جذب کرد اومدی ببینی چه خبره. یک ثانیه شک نکن کتاب رو بخر. یه مبلغی هزینه میکنی میلیون‌ها برابرش رو در میاری این کتاب رو نمیخری این کتاب میشه یه سرمایه گذاری واست.
صنم صارمی
۱۴۰۱/۱/۸
سلام به همه دوستان اگه این نظر میخونید که این کتاب رو مطالعه کنید باید بگم درنگ نکنید. کتاب بسیار خوبیه از جمله کتابهای انگیزشی عصر نوین هستش من تمام کتابهای کاترین پاندر رو خودنم با این کتاب تونستم اندیشه توانگرانه رو عملا تو زندگیم تجربه کنم. تو این کتاب یه جمله قشنگ هست که میگه: شما حق ندارید که فقیر باشید، هیچ‌کس نباید فقیر باشد. این وظیفه ماست ثروتمند باشیم و برای انجام این وظیفه خداوند به ما قدرت تفکر داده است. هر چند وقت یک بار میخونمش. اصلا هر کتابی ترجمه گیتی خوشدل بود از کنارش ساده عبور نکنید چون هر کتابی رو ترجمه نمیکنن و همه کتابهاشون عالیه.
سیده طیبه طاهای مقدم
۱۴۰۱/۵/۲۸
با سلام و وقت بخیر من این کتاب باارزش رو حدود بیست سال پیش که بیمار و ناامید بودم خوندم و روی زندگی من جسمی و روحی مادی ومعنوی تاثیر فوق العاده‌ای گذاشت با اینکه کتابهای دیگر هم در این زمینه مطالعه میکردم هیچکدام اینقدر روان و شیوا از اصول معنویت که در جهت توانگری سلامت ثروت شادمانی بخشیدن خود و و دیگران تجسم خلاق قانون افزایش رو دربرداشت بیان نمیکرد خانم پاندر فوق العاده ان من از اینکه بعداز این مدت با فایل صوتی وصدای مترجم ماهر خانم خوشدل که شما در اختیارم گذاشتید میتوانم با مطالب این کتاب در حین پیاده روی استفاده کنم بی نهایت خوشحالم ممنونم از کار زیبایتان
miss alizade
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب فوق العاده ایه به شرطی که تک تک جملات رو با جون و دل درک کنید، تمرینات رو انجام بدید و تاثیرش رو تو زندگیتون ببینید، اگه قراره از روی بیکاری و پر کردن وقت بخونید براتون جالب نیست، به شرطی سمت این کتاب برید که با گوش دل هر جمله رو درک کنید، هرچند من هزاران کتاب انگیزشی هم بخونم، هیچ کدوم به پای چهار اثر از فلورانس اسکاول شین نمیرسن، کتابی که خانم اسکاول شین نوشتن سرلوحه زندگیمه و امکان نداره هر هفته مرور نکنم، ولی این کتابم با اختلاف کمی تاثیرات مثبتی روی آدمی میذاره، خوندن یا شنیدنش رو توصیه میکنم.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۷/۲۴
بسیار واضح شفاف و سهل تر از آنچه به نظر بیاید راههای ورود به توانگری و ثروت را با تغییر گفتار و طرز فکر بیان کرده است. این کتاب سرشار از عبارات تاکیدی ارزشمندیست که برخی از آن‌ها در کتاب و ازین چهار اثر اسکاول شین آورده شده بودند. چرا که هر دو کتاب حول محور آرامش پول و معنویت بوده و از به آیات و و روایات کتب مقدس اشاره دارند. صدای دلنشین مترجم توانمند و متبحر بانو گیتی خوشدل حس زیبایی به مخاطب منتقل میکند.. سپاس از تیم پرتلاش کتابراه جهت ارائه این کتاب ارزشمند
فرناز علیزاده
۱۴۰۰/۱۰/۱
من عاشق این کتاب هستم، صدای خانم خوشدل را دوست دارم انگار مادرم دارن برای من کتاب می‌خونن. این کتاب سرشار از قوانین توانگریست دولتمندی و موهبت‌های الهی. کاترین عالی‌ترین نویسنده که دوستش دارم. زندگی من را سرشار از عشق و آرامش و توانگری و پول و ثروت کرده است. خداوند پدر دولتمندم هر روز و هر جا مراقب، راهنما و هدایتگر من است، جوهر الهی تنها حقیقت است.
لیلا م
۱۴۰۲/۳/۲۶
حدود بیست سال قبل این کتاب را دوستم به من امانت داد. زمانی که بی نهایت افسرده و در فقر بودم و من با خواندن این کتاب معجزات برکت را در زندگی‌ام دیدم همیشه دنبال خرید این کتاب عالی بودم و امروز به ناگاه یاد یافتن خرید اینترنتی افتادم جستم و خوشحال از شروع ورود برکت و معجزات بیشتر به زندگی‌ام هستم. بسیار خرستد و سپاسگذارم
مریم محمدی
۱۴۰۰/۷/۲۷
با سلام
کتاب خوبیه آدمو به زندگی امیدوار میکنه و میگه راحت باش و غم و غصه پول و چیزهای دیگه رو نخور خدا همه‌ی مشکلاتو حل میکنه
ولی متاسفانه خواننده صدای پیری داره که شنونده خسته میشه صدای جوان و رسا جذابتره
رزیتا خوشبین
۱۴۰۲/۷/۸
من کلی از کتاب صوتی "قانون توانگری" لذت بردم و به دلیل محتوای عالی آن، به هفت نفر دیگه هم هدیه دادم. این کتاب فوق العاده تاثیر گذار بود و بهم کمک کرد تا به بهترین نسخه خودم دست پیدا کنم. با توجه به محتوای فوق العاده این کتاب، به شدت توصیه می‌کنم که آن را بخوانید یا بشنوید.
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۷/۸
اگر مردم قوانین توانگری را می‌دانستند به گونه دیگری زندگی می‌کردند، شاد و ثروتمند بودند، روابط بهتری با هم برقرار می‌کردند، این کلید توانگری و راه و رسم اندیشه توانگرانه است
ملودى
۱۴۰۲/۸/۲۷
تا الان که دو‌ روزه شروع کردم و‌ فصل ۹ هستم. کلی اتفاقای خوب افتاده و همچنین تسلط بر؛ اتفاقای پیرامون و تغییر ارتعاش. این کتاب مثه کتاب ۴ اثر فلورانس عالیه و هر چی بیشتر گوش بدین؛ بیشتر ملکه‌ی ذهنتون میشه و بهتر توی زندگیتون اثرشو نشون میده
رسول باقری
۱۴۰۲/۵/۶
کتاب بسیار عالی هست، راهنمای عالی برای هم افراد جامعه‌
من عادت دارم کتاب کاغذی همراه کتاب صوتی معمولا تهیه می‌کنم، اول صوتی گوش میدن بعد کتاب فیزیکی میخوانم اینطور بهتر مطالب درک میکنم و ارتباط برقرار میکنم با مطالب،
مشاهده همه نظرات 131

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون توانگری

برای دریافت کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.