معرفی و دانلود کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

عکس جلد کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

کتاب صوتی قبایل نوشته‌ی ست گودین، ساختار ذهنی شما را دگرگون می‌کند و به شما یاد می‌دهد که بتوانید رهبری سعادتمند در زندگی خصوصی و شغلی خود باشید. کتابی پرطرفدار که در دوران خود از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال، نیویورک‌تایمز و بیزینس ویک بوده است.

درباره کتاب صوتی قبایل:

اگر نیاز دارید تا همکاران، مشتریان، سرمایه گذاران، علاقه‌مندان یا خوانندگان خود را حول محور یک ایده جمع کنید، این کتاب روند صحیح دستیابی به این هدف را به شما نشان می‌هد. گودین با ذکاوت و استعداد خود در قصه‌گویی، سه مرحله برای ایجاد یک قبیله را ارائه می‌دهد: میل به تغییردادن چیزها، توانایی ایجاد یک قبیله و تمایل به هدایت آن.

به طور کلی اصطلاح «قبیله» برای هر گروه از افراد بزرگ یا کوچک اطلاق می‌شود که به یکدیگر، یک رهبر و یک تفکر متصل هستند. انسان‌ها طی میلیون‌ها سال، در جستجوی قبایل بودند و این موضوع جزو طبیعت ما به شمار می‌آید. اکنون اینترنت موانع جغرافیایی، هزینه‌ای و زمانی را برطرف کرده است و تمامی وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی به بزرگتر شدن قبایل موجود کمک می‌کنند.

اما مهمتر از همه اینکه آن‌ها می‌توانند قبایل جدید بی‌شماری را به وجود آورند. گروه‌های ده هزار یا ده میلیونی که از طریق گوشی‌های خود یک کمپین سیاسی یا اجتماعی را تشکیل می‌دهند و از این طریق صدای خود را به گوش جهانیان می‌رسانند. و اما سوال اصلی این است که: چه کسی قرار است ما را هدایت کند؟

اینترنت و فضای مجازی می‌تواند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد، اما به تنهایی توانایی رهبری ندارد و این کار حتما باید توسط افراد انجام شود. کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی (Tribes: we need you to lead us) سعی کرده هر گروه یا تجمع اجتماعی را به قبیله‌ای تشبیه کند که اعضای آن بهم مرتبط هستند و یک ایده و رهبر آن را تشکیل داده است.

از نظر نویسنده، قبیله فقط منحصر به افراد خاصی مثل پیشوایان سیاسی و مذهبی نیست و هر فردی این شایستگی را در خود دارد که می‌تواند در محور یک اجتماع کوچک قرار بگیرد. او همچنین با استفاده از مثال‌های عینی به شما نشان می‌دهد که افراد خلاق چگونه توانستند ایده‌های دور از دسترس را به فرصت‌هایی برای رسیدن به موفقیت تبدیل کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قبایل:

- مشخص است که چرا مردم برای شنیدن حرف‌های گودین هزینه می‌کنند. (مجله تایم)

- یک کتاب واقعا مهم (مایکل هیات، نویسنده و سخنران آمریکایی)

- دگرگون کننده زندگی روزمره (سارا جونز، نمایشنامه نویس)

- قبایل را همه باید بخوانند. هر یک از ما رهبری هستیم که می‌تواند در شکل جدید در دنیای امروز رهبری کند. (سناتور سابق آمریکایی بیل بردلی)

شنیدن کتاب صوتی قبایل به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار و مدیریت و کسانی که قصد دارند شیوه رهبری را در زندگی شخصی و کاری خود یاد بگیرند، مناسب است.

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، وبلاگ نویس و کارآفرینی موفق است که آثار او جزو کتاب‌های پرفروش در زمینه توسعه فردی و کسب و کار به شمار می‌آیند و به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده است. این نویسنده همچنین به دلیل طرح مفهوم «تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب» در نزد بسیاری از افراد شناخته می‌شود.

ازجمله دیگر آثار ست گودین (Seth W. Godin) می‌توان به «بازاریابی اجازه‌ای»، «گاو بنفش»، «تمام بازاریاب‌ها دروغگو هستند»، «کوچک بودن نوع جدیدی از بزرگ بودن است»، «دره موفقیت (شیب)»، «مهره‌ی حیاتی» و «به جعبه دست بزن» اشاره کرد. آثار او همگی به زبانی روان و ساده نوشته شده‌اند و خواننده می‌تواند به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

مخاطبان ست گودین توانستند از طریق کتاب‌های او شیوه تفکر خود درمورد موضوعاتی مثل رهبری و بازاریابی را تغییر دهند. گودین همچنین به عنوان «کارآفرین عصر اطلاعات» نیز شناخته می‌شود.

جملات برگزیده کتاب صوتی قبایل:

- همه‌ی رهبری کردن‌ها شامل مواجه‌ی مستقیم با قبیله نمیشن.

- محصولات و خدماتی که مردم دربارشون حرف می‌زنن، اونایی هستند که واقعا ارزش صحبت کردن دارن.

- شما به عنوان یه رهبر از طریق اعمالتون قبیله‌ای رو جذب می‌کنین که خواهان پیروی از شما هستن.

- زمینه رشد شما زمانی فراهم میشه که شبیه عامه‌ی مردم نباشید و به سختی کار کنید تا برای گروهی از جامعه که جزو اکثریت نیستند و با عامه‌ی مردم متفاوت‌اند جذاب به نظر بیاین.

- اگه تنها تاثیر جانبی انتقاد اینه که حس بدی بهتون دست میده، پس باید این حس بد رو به چشم یه مزیت ببینید و اون رو بپذیرید. چون ارزش اهداف شما خیلی بیشتر از یه حس منفیه.

در بخشی از کتاب صوتی قبایل می‌شنویم:

دوتا چیز دست به دست هم دادند و باعث ایجاد کارخونه‌ها شدند؛ اولی تا حد زیادی واضحه. کارخانه‌ها موثر و کارا هستند و راه‌اندازی یه کارخونه و پر کردنش با چندتا کارگر یک راه عالی برای رسیدن به سودآوریه. منظورم از کارخونه لزوما جایی با ماشین آلات سنگین، کف روغنی و هیاهو و شلوغی نیست. منظور من از کارخونه هر سازمانیه که یک محصول یا خدمت رو ارائه میده و این کارو با خروجی قابل ارزیابی عملی میکنه و در تلاشه تا همینطور که پیش میره هزینه‌هارو کاهش بده. منظور من از کارخونه کاریه که رئیستون بهتون دستور میده انجام بدین و شیوه‌ی انجامش هم بهتون توضیح میده. اما دلیل دوم؛ بعضا ماهیت کارخونه ارتباطی با بازدهی نداره و به طبیعت ما انسان‌ها مربوط میشه. بخشی از وجود ما همیشه به دنبال پایداریه. ما در جستجوی بی‌مسئولیت‌هایی هستیم که به واسطه‌ی یک شغل توی یک کارخونه می‌تونیم حسش کنیم. ایده‌ی من کاری رو میکنم که تو بهم گفتی خیلی قانع‌کننده است. به خصوص اگه قرار باشه جایگزین گدایی و خیابون‌گردی بشه. بخاطر همین‌ها بود که وقتی کارخونه‌ها اومدن، ما با سرعت بالا دویدیم تا بهشون بپیوندیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم: آن شراب شیراز چگونه بود؟
15 دقیقه
بخش سوم: رهبری مدیریت نیست
16 دقیقه
بخش چهارم: رهبری از آخر
12 دقیقه
بخش پنجم: تجزیه و تحلیل یک جنبش
14 دقیقه
بخش ششم: چندتا طرفدار داری؟
16 دقیقه
بخش هفتم: تاریخچه‌ی مختصر کارخانه
13 دقیقه
بخش هشتم: ترس از شکست بزرگ جلوه داده شده
13 دقیقه
بخش نهم: محکم‌تر
16 دقیقه
بخش دهم: در وضعیت استفاده از فرصت‌ها بودن نایاب و ارزشمند است
17 دقیقه
بخش یازدهم: استارباکس برای همه مردم ساکن ایالات متحده قهوه سرو نمی‌کند
17 دقیقه
بخش دوازدهم: بیگ مگ و ماکروویو را فراموش نکن
16 دقیقه
بخش سیزدهم: کافیه مذهب را به چالش بکشیم تا فکر کنند که ایمانشان را به چالش کشیدیم
17 دقیقه
بخش چهاردهم
14 دقیقه
بخش پانزدهم
18 دقیقه
بخش شانزدهم: هر قبیله یک کانال رسانه‌ای است
19 دقیقه
بخش هفدهم: تغییر دادن قبایل
15 دقیقه
بخش هجدهم: چطور یک کتاب یا هر ایده جدید دیگری را بفروشیم؟
17 دقیقه
بخش نوزدهم: باور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویاکبر صفایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قبایل

یحیی علوی
۱۴۰۱/۹/۱۷
ست گادین واقعا خدای کار آفرینی و ساختن قبیله هست
"Shahram "
۱۴۰۰/۶/۲۹
بی معنی محتوا.............
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قبایل

برای دریافت کتاب صوتی قبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.