معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

عکس جلد کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند
قیمت:
۸۹۰۰۰ 44500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

آیا شما به تازگی مدیر یک تیم شده‌اید؟ آیا کمی ترسیده و نگران هستید؟ جولی ژو در کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند، براساس سال‌ها تجربه کاری خود در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نوپای دنیا، به شما کمک می‌کند تا در شغل خود پیشرفت کنید و شیوه رهبری کردن را بیاموزید. این کتاب پرفروش وال استریت ژورنال موفق به کسب رتبه اول در میان کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار سایت آمازون شده است.

درباره کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند:

وبلاگی شخصی و نه چندان معروفی به نام «نگاه به آینه» باعث شکل‌گیری ماجراهای جالبی شد!

زمانیکه جولی ژو تجربیات و افکارش را در خصوص سختی‌ها و چالش‌های شغلش می‌نوشت، فکرش را نمی‌کرد که کتاب تحسین برانگیز «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» مدتی پس از مشهورشدن وبلاگش نوشته شود. پس از آنکه مطالب جولی مورد توجه قرار گرفت، عده‌ای به او پیشنهاد دادند تا کتابی درباره تجربیات و دانشش در زمینه مدیریت و رهبری بنویسد. ابتدا جولی ژو این پیشنهاد را رد کرد؛ چراکه گمان می‌برد باید پس از بازنشستگی چنین کاری را انجام دهد اما دوستش به او حرف جالبی می‌زند: «ولی در آن جایگاه، تو دیگر به یاد نمی‌آوری که شروع مسیر چگونه بوده است. در شروع، همه‌چیز جدید و سخت و دیوانه‌کننده است. در آن جایگاه، خیلی از شروع دور شده‌ای.» درواقع ویژگی خاص و جذاب این کتاب این است که مخاطبان می‌توانند با داستان‌هایش همراه شوند چون نویسنده همین چندسال در ابتدای مسیر بوده و هنوز از آن حس و حال فاصله نگرفته است.

ماجرا نیز از جایی آغاز می‌شود که جولی ژو زمانیکه تنها 25 سال داشت، مدیریت یک تیم به او سپرده شد. در ابتدا همه چیز جذاب و باورنکردنی بود تا اینکه واقعیت و چالش‌های پیش‌رو خودش را نشان داد. جولی سابقه چندانی در مدیریت نداشت و یک روزه همکارانش، کارمندانش شده بودند و باید همه کارها را رهبری می‌کرد. کارهایی استرس‌زا که تجربه‌ای در انجام آن‌ها نداشت؛ از استخدام یک مصاحبه شونده تا اخراج کارمندان، از بررسی انواع گزارش‌ها تا برنامه‌ریزی برای رسیدگی به ملاقات‌ها و جلسات کاری.

او مانند بیشتر مدیران جدید، هیچ آموزش رسمی ندیده بود و هیچ منبعی برای کمک گرفتن نداشت. سال‌ها طول کشید تا راه خود را پیدا کند. اما اکنون در کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند (The Making of a Manager)، با زبانی ساده اشتباهات و تجربیاتش را با مطالب کتاب‌های مختلف و راهنمایی‌های همکارانی چون مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ ترکیب کرده و مجموعه‌ای ارزشمند برای مخاطبانش فراهم آورده است.

پس چه تازه وارد این شغل باشید، چه یک رهبر باسابقه و قدیمی باشید که به دنبال پیشرفت و ارتقای سطح خود است، این کتاب راهنمای ضروری برایتان محسوب می‌شود تا به مدیری تبدیل شوید که روزی آرزویش را داشتید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند:

- پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال
- قرار گرفتن در رتبه اول بهترین کتاب‌های کسب‌وکار سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند:

- من افراد زیادی را دیده‌ام که با راهنمایی کم در شرکت‌های با رشد بالا مدیریت می‌کردند. از این پس، این کتاب را به آن‌ها هدیه خواهم داد. خرد عملی این کتاب هم برای مدیران تازه‌کار و هم برای ما قدیمی‌ها مفید است. (ایوان ویلیامز، مدیر عامل شرکت Medium و بنیانگذار توئیتر)

- کاش در ابتدای تجربه‌ی مدیریتم در اینستاگرام، این کتاب موجود بود. جولی تمام ابعاد مدیر شدن، از جلسات اولیه با تیم گرفته تا رسیدن به اهداف بزرگ را پوشش داده است. (مایک کریگر، هم‌ بنیانگذار اینستاگرام)

- هر کتاب تجاری که من به عنوان مشاور و بعداً مدیرعامل می‌خواندم، توسط یک مرد نوشته شده است. اما جولی دیدگاه کاملاً تازه‌ای در مورد رهبری به عنوان یک هکر درخشان و مادر جوان ارائه می‌دهد. (لیلا جانا، مدیر عامل و بنیانگذار Samasource و LXMI و نویسنده کتاب Give Work)

- به عنوان یک کارآفرین و مدیرعامل، همه کتاب‌های تجاری را خوانده‌ام اما این کتابی است که من بارها و بارها به عنوان مرجعی برای کمک به پیشرفت تیمم به آن رجوع خواهم کرد. این یک مانیفست رهبری برای یک شرکت نوپا. (بریت مورین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Brit + Co)

- جولی بسیار فوق‌العاده نقش مدیر را به زبان ساده بیان کرده است. با بیان تمام لحظات سخت، جالب و عجیب یک مدیر تازه‌کار، شما را با خود همراه کرده و سپس به یک سفر جذاب می‌برد. او برای نحوه‌ی تاثیرگذاری و به دست آوردن بهترین نتیجه از تیم، کتاب راهنمایِ ساده و روانی فراهم کرده است. اگر یک مدیر تازه‌کار باشید، یاد خواهید گرفت که چطور به سرعت و با علاقه در کارتان پیشرفت کنید. اگر مدیری باتجربه هستید، در کارتان پیشرفت زیادی می‌کنید. (وگان گرین، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار Lyft)

کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر کسب‌وکاری برای خود دارید و یا در یک شرکت به عنوان یک مدیر مشغول به کار هستید، این کتاب می‌تواند بهترین نکات رهبری و مدیریت را به شما آموزش دهد.

جولی ژو را بیشتر بشناسیم:

او یکی از برترین مدیران طراحی محصول دره سیلیکون ولی است و تیم‌های پشتیبان محبوب‌ترین سرویس‌های موبایل و وب جهان را هدایت و مدیریت می‌کند.

جولی ژو (Julie Zhuo) درمورد فناوری، طراحی محصول و مدیریت و رهبری در وبلاگ محبوب خود با نام The Year of the Looking Glass و نشریات مشهوری نظیر New York Times and Fast Company می‌نویسد.

در بخشی از کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند می‌شنویم:

بدترین بازخوردی که دریافت کردم ایمیلی از سوی درو هملین یکی از کارآموزهای سابق بود. او در طول سال‌های تحصیلش به من نظراتش را درباره طراحی‌های تیم می‌گفت. یک بار به چیدمان نامتناسب یکی از صفحات برنامه اشاره کرد. او نوشته بود: آیا به عمد این طراحی افتضاح را درست کرده‌اید؟

می‌دانستیم که او از روی خیرخواهی این سوال را پرسیده است، نه عناد و دشمنی. اما من آموختم که اینگونه به کسی بازخورد ندهم. خوشبختانه ما برداشت دیگری از حرف او نداشتیم. تحت تاثیر علاقه و رفتار غیرمنفعلانه و پیشتازانه‌اش او را پس از فارغ‌التحصیلی استخدام کردیم. پس از چندسال مدیر محبوبی شد. از قضا او یکی از طراحان اصلی شرکت‌کننده در جلسات نقد ماست. تا به امروز همواره او را به شوخی بدترین منتقد جهان می‌دانیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
مقدمه: مدیرانِ بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند
49 دقیقه
فصل اول: مدیریت چیست؟
31 دقیقه
فصل دوم: سه ماه اول
53 دقیقه
فصل سوم: رهبریِ تیم کوچک
47 دقیقه
فصل چهارم: هنرِ بازخورد دادن
71 دقیقه
فصل پنجم: مدیریتِ خود
37 دقیقه
فصل ششم: جلسه‌های شگفت‌انگیز
51 دقیقه
فصل هفتم: خوب استخدام کردن
52 دقیقه
فصل هشتم: کارها را به سرانجام برسانید
44 دقیقه
فصل نهم: مدیریت تیمِ در حال رشد
28 دقیقه
فصل دهم: فرهنگ‌سازی
5 دقیقه
سخن پایانی: یک درصد از سفر به پایان رسید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند
نویسنده
مترجمحمید زعیمی
راویایوب حیدری
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ 44500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

hanie.mirzaye
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
کتاب بسیار عالی و اموزنده‌ای هست مطالعه این این کتاب بهت یاد میده که چطور میتونی از خودت یک مدیر بزرگ و موفق بسازی اگه میخوای یک مدیر و راهبر عالی و برجسته باشی دوست عزیز بهت پیشنهاد میکنم حتما کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌ایند، ساخته میشوند رو مطالعه کن راهکارهای کاربردی و فوق العاده‌ای بهت میده و که میتونی با استفاده از راهکارهای عالی که در اختیارت قرار میده توام میتونی مثل افراد موفقی که تجربایات رمز موفقیت خودشون رو در قالب یک کتاب در اختیار عموم گذاشتن، با موفقیتت اسم خودت رو قرن‌ها زنده نگه داری👌
Ar. Vahedi
۱۴۰۱/۷/۱۶
به نظر من نکاتی بسیار کاربردی و در عین‌حال بسیار ساده و شیوا بیان می‌شود
برای من تجربه‌ای جذاب بود، بدلیل اینکه پاسخ برخی چالش‌های مدیریتی که با آن مواجه شده بودم را به راحتی دریافت کردم.
نیاز هست که این کتاب چندین بار شنیده شود به دلیل اینکه جزء به جزء آن مهم و کاربردی می‌باشد
سپاس ویژه از تمامی دست اندرکاران بابت ایجاد چنین محتوای ارزشمندی
هومن امام جمعه
۱۴۰۱/۱/۲۴
بسیار کتاب خوبیه، به خصوص کسایی که تو رده مدیریت کار میکنن. نکات خیلی مهمی رو با مثال توضیح میده. خیلی حرفاش رو واقعا باید نوت برداری کنین. صدای گوینده هم قابل قبوله. به خصو بخش بازخورد دادن عالیه. باید چندبار گوش کرد. عالیه
علیرضا میرزایی
۱۴۰۲/۵/۷
ارزش شنیدن داره. در بسیاری از موارد راهکارهای خوبی ارائه میده
اما با این حال نمیتونم بگم با تمامی راهکارهاش موافق هستم.
بنظر من اجرا در محیط کارخانه چالش برانگیزه و در مواردی ناشدنی.
H V
۱۴۰۱/۷/۲۴
به نظر من کتاب خوبی هستش فقط باید نکته برداری کرد چون کلا تمامی موارد رو یک مدیر رعایت میکنه و کارهایی که میگه مجموع نمیتونه باشه برای همه کسب و کار‌ها در کل هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره
سیاوش عباسی
۱۴۰۱/۶/۲۹
بسیار بُیار آموزنده‌س. من کتاب صوتی رو برای داخل ماشین استفاده میکنم. واقعا مبلغی که پرداخت میشه برای کتاب صوتی در مقابل زحماتی که میکشن برای تولیدش خیلی ناچیزه.
حسن نبوی
۱۴۰۰/۷/۳
درود بر شما دوستان
من یه کسب و کار کوچیک راه انداختم
تو کار‌های مدیریت‌ی خیلی کاربردی هست
به کسانی. که میخان پیشرفت کنن پیشنهاد میشه
فربد گل دوز
۱۴۰۰/۶/۲۶
یک دید کلی نسبت به جایگاه مدیریت و چالش‌ها و وظایف ارائه میکنه، در مجموع کتاب خوبیه، دوست داشتم راه حل‌های ارائه شده جزیی تر بود، از نظر صدای گوینده هم مشکلی نداشت و خوب بود.
علی رشید
۱۴۰۰/۶/۹
من تا الان مقدمه و فصل اولش رو گوش دادم. مطالب مفید و بدرد بخوری هست، ولی صداپیشه اواخر جملات صداش افت می‌کنه. واسه همین آخر جملات رو باید دقت کنی تا بفهمی چی میگه.
رضا مهدوی
۱۴۰۱/۴/۱۰
واقعا عالیه. مخصوصا اگه کارتون با مدیریت گروهی از افراده این کتاب خیلی به دردتون میخوره. تجربیات ارزشمند یه مدیر موفق از یه شرکت بزرگ و موفقه
رقیه احمدی
۱۴۰۱/۲/۲۸
نظر شخصیه منه خیلی جالب نبود و چیز خیلی کلی میگه که همه‌ی کسایی که مدیر هستن باهاش آشنایی دارن نکات کلیدی و کمکی اصلا نداشت.
مهدی ترابی
۱۴۰۲/۵/۱۶
خیلی عالی بود، تشکر از شما، اگه امکانش هست یه آهنگ ملایم پس زمینه خوانش کتاب باشه بهتره و یه مکث کوتاهی هم باشه تو خوانش، ممنونم
مصطفى جمالى راد
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب بسیار خوبی و کاربردیه
مثال‌ها و نکاتش خیلی به درد تیم‌ها میخوره
و موقع خوندن (گوشدادن) کتاب تجربیاتی که میگه رو لمس میکنید
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۳۱
از تولد یک مدیر تا تبدیل شدن به یک مدیر کامل کنار شماست. الفبای موفقیت مدیریت را بیان کرده و ورش عمل درست به این روش هارا بیان می‌کند
دانیال زارعان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
این کتاب یکی از بهترین کتابهای است که در دو سه سال اخیر خواندم... ضمنا صدای گوینده و نحوه گویش ایشان بسیار عالی و مناسب است.
مشاهده همه نظرات 70

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

برای دریافت کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.