معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت عادت

عکس جلد کتاب صوتی قدرت عادت
قیمت:
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت عادت

کتاب صوتی قدرت عادت نوشته‌ی چارلز داهیگ به شما شیوه‌های خارق‌العاده و درخشانی درباره‌ی تشخیص عادت‌های خوب و بد ارائه می‌کند که با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانید برای همیشه چگونگی شکل‌گیری و تغییر آن‌ها را یاد بگیرید. این اثر برای مدت طولانی به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش‌ نیویورک‌تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت عادت:

کتاب صوتی قدرت عادت (The Power Of Habit) دربردارنده‌ی چکیده‌‌ای از صدها پژوهش دانشگاهی، مصاحبه با بیش از 300 دانشمند، مدیر و تحقیقات انجام شده در چندین شرکت و سازمان مطرح و درخشان جهان است.

چارلز داهیگ (Charles Duhigg) در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که افراد ضعیف قربانی عادت‌های خویش می‌شوند و به کوشش بیشتر جهت جایگزین کردن عادات خوب به عادات بد احتیاج دارند و این موضوع یکی از اسرار انسان‌های موفق به شمار می‌رود.

چارلز داهیگ در این کتاب صوتی عادت‌هایی را برای شما بازگو می‌کنند که به طور مشخص تعریف شده‌اند، انتخاب‌هایی که تمام انسان‌ها در برهه‌هایی از زندگی‌شان آگاهانه آن را گزیده‌اند و سپس بدون آنکه به آن‌ها بیندیشند، هر روز انجام‌شان داده‌اند. تمام افراد آگاهانه تصمیم می‌گیرند که چقدر غذا بخورند، چقدر بخوابند، وقتی از خواب بیدار می‌شوند ابتدا چه‌ کاری انجام دهند، چه وقت به پیاده‌روی بروند و غیره. آن‌ها برای هیچ یک از این کارها تصمیم نگرفته‌اند و آن رفتار به صورت خودکار به وجود آمده و این از دیدگاه عصب‌شناسی یک نتیجه کاملاً طبیعی است. افراد این الگوهای رفتاری را با درک اینکه چگونه این اتفاق رخ می‌دهد، می‌توانند تغییر دهند و آن‌ها را هرطور که می‌خواهند بازسازی کنند.

این اثر برای مدت طولانی به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش‌ نیویورک‌تایمز بوده است و از سوی دانشگاه هاروارد هم در لیست کتاب‌های تاثیرگذار برای مدیران قرار گرفته است.

بخش‌بندی کتاب صوتی قدرت عادت:

این اثر دربردارنده‌ی سه بخش است؛ بخش اول درباره‌ی چگونگی به وجود آمدن عادت‌هاست. این بخش عصب‌شناسی شکل‌گیری عادت، نحوه‌ی ایجاد عادت‌های نوین، تغییر عادت‌های کهنه و شیوه‌های گوناگون این فرآیند را بررسی می‌کند. به عنوان مثال، اینکه چطور مسواک زدن که کاری غیرعادی و عجیب است به یک دغدغه ملی تبدیل می‌شود.

بخش دوم به بررسی و تحلیل عادت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های موفق می‌پردازد. این بخش جزئیات چگونگی عملکرد مدیر شرکت آلکوا، پاول اونیل را بیان می‌کند که چگونه پیش از آنکه وزیر دارایی شود توانست با تمرکز بر یک عادت خوب، این شرکتی که در حال نابود شدن بود را به صدر جدول شرکت‌های موفق برساند. هم‌چنین به شرح چندین مدیر موفق و برجسته می‌پردازد که با به کار بردن عادت‌های خوب و حذف عادت‌های بد به موفق‌های چشم‌گیری رسیده‌اند.

بخش سوم درباره‌ی عادت‌های جوامع است و به شما می‌گوید چگونه مارتین لوترکینگ و جنبش‌های حقوق مدنی تا حدی از مسیر تغییر عادت‌های اجتماعی در مونتگومری آلاباما به پیروزی رسیدند. در پایان هم به چندین سوال پیچیده‌ای که در ذهن‌تان شکل گرفته، پاسخ می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی قدرت عادت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

شنیدن این کتاب صوتی به اشخاصی که بر عادت‌های خود کنترل ندارند و حس می‌کنند آن‌ها مانع پیشرفت و موفقیت‌شان هستند، پیشنهاد می‌شود. افرادی که به شناخت قدرت ویژه‌ی خود برای ترک ‌عادت‌های بد نیاز دارند و می‌خواهند تا برای تغییر عادت‌های کهنه‌شان بکوشند، بهتر است این کتاب را بشنوند.

چارلز داهیگ را بیشتر بشناسیم:

چارلز داهیگ (Charles Duhigg)، نویسنده و خبرنگار نیویورک تایمز در سال 1974 چشم به جهان گشود. او به‌ خاطر آثار برجسته‌اش در زمینه‌های کسب‌و‌کار جایزه پولیتزر نیویورک تایمز را دریافت نموده است. کتاب حاضر نوشته‌ی او یکی از درخشان‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که به چندین زبان مختلف ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت عادت می‌شنویم:

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه ترجیح ما برای چیزهایی که آشنا به نظر می‌رسند، محصول سیستم اعصاب ما است. دانشمندان، مغز مردم را وقتی به موسیقی گوش می‌کردند، مورد آزمایش قرار دادند و نواحی عصبی را که در درک محرک‌های شنیداری مشارکت دارند، ردیابی کردند. گوش کردن به موسیقی، بخش‌های متعددی از مغز را فعال می‌کند، از جمله قشر شنوایی، تالاموس و قشر جداری برتر.

این بخش‌ها همچنین در تشخیص الگوها شرکت دارند و به مغز کمک می‌کنند تصمیم بگیرد به کدام ورودی‌ها توجه کند و کدام را نادیده بگیرد. قسمت‌هایی که موسیقی را پردازش می‌کنند، برای جستجوی الگوها و گشتن به دنبال شباهت‌ها طراحی شده‌اند. منطقی به نظر می‌رسد. به هر حال موسیقی پدیده‌ای پیچیده است. تن‌های متعدد، زمینه‌ها، ملودی‌های متداخل و اصوات رقیب درون تقریباً هر آهنگی (یا حتی در صحبت‌های هر کسی که در یک خیابان شلوغ حرف می‌زند) به قدری زیاد و طاقت فرسا هستند که بدون توانایی مغز ما در تمرکز بر بعضی صداها و نادیده گرفتن بقیه، همه چیز مثل یک سروصدای خشن و ناهنجار به نظر می‌رسید.

مغز ما مشتاق است در موسیقی آشنایی را جستجو کند، زیرا آشنایی است که باعث می‌شود ما بتوانیم بشنویم بدون این که با هر صدایی حواسمان پرت شود. درست همان‌طور که دانشمندان‌ام آی تی کشف کردند که عادت‌های رفتاری، ما را از غرق شدن در تصمیمات تمام نشدنی حفظ می‌کنند و در صورت نبودن عادت‌ها، مجبور بودیم هر روز درگیر اتخاذ آن تصمیم‌ها باشیم. عادت‌های شنیدن وجود دارند چون بدون آن‌ها غیرممکن بود که ما بتوانیم تصمیم بگیریم در جریان یک بازی فوتبال، بر صدای بچه‌مان، یا سوت مربی یا سر و صدای خیابان شلوغ متمرکز شویم. عادت‌های شنیدن به ما امکان می‌دهند که به صورت ناخودآگاه صداهای مهم را از آن‌هایی که می‌توانند نادیده گرفته شوند، جدا کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
29 دقیقه
پیش‌گفتار: درمان عادت
28 دقیقه
بخش اول: عادت‌های افراد - فصل اول: چرخه عادت - عادت‌ها چگونه عمل می‌کنند - قسمت اول
24 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
11 دقیقه
فصل اول - قسمت چهارم
18 دقیقه
فصل دوم: مغز مشتاق - چگونه عادت‌های جدید بسازیم! - قسمت اول
21 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
11 دقیقه
فصل دوم - قسمت چهارم
13 دقیقه
فصل دوم - قسمت پنجم
18 دقیقه
فصل سوم: قانون طلایی تغییر عادت - چرا دگرگونی رخ می‌دهد؟ - قسمت اول
31 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
14 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم
21 دقیقه
فصل سوم - قسمت پنجم
35 دقیقه
بخش دوم: عادت‌های سازمان‌های موفق - فصل چهارم: عادت‌های محوری یا تصنیف پاول اونیل - چه عادت‌هایی بیشتر اهمیت دارند؟ - قسمت اول
20 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم
16 دقیقه
فصل پنجم: استارباکس و عادت موفقیت - وقتی که قدرت اراده خودکار می‌شود - قسمت اول
25 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
14 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
6 دقیقه
فصل پنجم - قسمت پنجم
15 دقیقه
فصل ششم: قدرت یک بحران - چگونه رهبران به دنبال حوادث، عادت‌های جدید می‌سازند - قسمت اول
15 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل ششم - قسمت چهارم
39 دقیقه
فصل هفتم: چگونه فروشگاه تارگت پیش از آنکه شما بدانید، می‌داند شما چه می‌خواهید؟ - چگونه شرکت‌ها عادت‌ها را پیش‌بینی و دستکاری می‌کنند؟ - قسمت اول
15 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
7 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
23 دقیقه
فصل هشتم: کلیسای سدل بک و تحریم اتوبوس مونتگومری - جنبش‌ها چگونه پا می‌گیرند - قسمت اول
19 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
35 دقیقه
فصل هشتم - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل نهم: نورولوژی‌های قدرت اراده - آیا ما مسئول عادت‌های خود هستیم؟ - قسمت اول
23 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل نهم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل نهم - قسمت چهارم
30 دقیقه
پی‌نوشت: نکاتی برای کااهش وزن، ترک سیگار، مسامحه‌کاری و...
28 دقیقه
پیوست: راهنمای استفاده از مطالب این کتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت عادت
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویحامد حشمتی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت عادت

mohammad amin
۱۴۰۲/۹/۲۱
باید تعریفی دقیق از عادت داشته باشیم. این کتاب برای این تعریف خوبی داشت. عادت به بیان ساده یه شکل ساده از یادگیریه؛ یه تغییر رفتاری که به خاطر تجربه‌هامون ساخته می‌شه. خیلی ساده‌تر می‌شه گفت که عادت مثل یه پاسخ خودکار به موقعیت‌های خاصیه که در اثر تکرار و یادگیری ایجاد می‌شه. وقتی رفتار‌هامون و اون کاملاً خودکار بدون آگاهی انجام بشن، موقع می‌تونیم بگیم که عادته. چون عادت نیاز به توجه آگاهانه ما نداره. نظریه‌های روان‌شناختی، عادت‌ها رو به عنوان تمایلات به دست اومده تعریف می‌کنن. بر اساس این نظریه‌ها، هر فرایند یادگیری یا هر تجربه‌ای که کسب می‌کنیم در ذهن ما باقی می‌مونه. وقتی این فرایندها یا تجربه‌ها تکرار بشه، این موارد جای خودشون رو تثبیت می‌کنن. این توانایی باعث می‌شه که به این فرآیندها و تجارب احاطه‌ی کامل پیدا کنیم و در نتیجه کم‌کم اون‌ها رو به عنوان عادات خودمون بپذیریم.
Mohsen RZ
۱۴۰۰/۷/۸
واقعا باید این کتابو خوند مگه میشه تغییری ایجاد نشه باخوندشن 👍
خیلی مختصر مفید بخوام بگم:
اطلاعاتی کاربردی به ما میده در مورد شناخت عادتهای شخصیمون و چگونگی ایجاد شدنشون درما و همچنین چطور میتونیم عادتهای بدو ترک کنیم و حتی به جای اونا عادتهای مفید جدیدتری بسازیم و جایگزینشون کنیم
اگه کسی برای
خودش ارزش قائله حتما باید این کتاب بخونه 🌹
کتاب طولانی ایه مطالبو یکم کش داده ولی خب دلیلش درک بیشتر موضوع، مثلا توی این زیاده گویی‌ها من دوتا تکنیک حرفه‌ای برای فروش یاد گرفتم
Delara Mn
۱۴۰۰/۷/۲۷
این کتاب تاثیر گذار‌ترین کتابی بود که تا حالا بارها هم به نسخه صوتیش گوش دادم هم چاپیش
برخلاف اکثر کتاب‌های بازار که به طور خلاصه توی چند صفحه میتونستن نوشته شن و باقیه نوشته‌ها تکرار یا کسل کننده یا اغراق امیزه، این کتاب اصلن مطالب اضافی نداره و اونقدر جالبه که تا انتهای کتاب با دقت گوش میدید. رو
نکات برای ارتباط گرفتن بیشتر با مثال‌ها و ازمایش‌های علمی توضیح میده و از صد تا کتاب انگیزشی که تاثیرش نهایت تا یک هفته ست، بیشتره
SoBhAn Rezaei
۱۳۹۹/۱۲/۸
من سیگارمو ترک کرده بودم پیشرفته عالی تو کارم و زندگیم داشتم این کتاب بهم انگیزه بیشتری داد من تمام نکته‌های کتاب‌ها رو مینویسم و مرور میکنم تو پارک‌ها. فقط وسط‌های کتاب زیاد حرف داستانی میزنه و داستان زیاد تعریف میکنه که حوصله آدم سر میره اول و آخر کتاب خوب بود. ممنونم. و من الله توفیق
a lotfiyan
۱۴۰۲/۴/۲
دوست داشتم کتاب رو، اما بنظرم برای اینکه مکانیزم عادت رو بیان کنه زیاد از داستان‌هاو سرگذشت افراد استفاده کرده بود و باعث طولانی شدن بحث شده بود و در خیلی از موارد هم در خصوص آیین مسیحیت مطالب اضافه‌ای رو داشت که میتونست بدون اشاره به اونها خلاصه تر بیان بشه. ولی توضیحات علمی خوبی داشت و خوانش کتاب عالی بود، باتشکر از کتابراه
شاهپور
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب مفیدی هست و کاربرد زیادی در کمک به شناسایی عادت‌های خودتون روش تغییر عادت‌های بد به عادت‌های خوبو همچنین کمک در به دام نیفتادن بعضی از سودجویان از عادت‌های شما و یا ارتقاع کسب و کارتون با استفاده از عادت‌های دیگران داردامیدوارم لذت ببرید ازشو گوینده این کتاب صوتی بهتر از مدل‌های دیگرش هست
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۳/۲۹
یکی از بهترین کتابهایی بود که مطالعه کردم (شنیدم)! به طریقی فوق العاده علمی و عملی اطلاعات کامل در مورد نحوه شکل گیری عادات و تغییر اونها رو در اختیار مخاطب قرار داده و بینهایت از آقای چارلز داهیگ و تمام تیم ترجمه و انتشار و کتابراه عزیز سپاسگزارم 🙏🙏🙏
پیام رضایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
این کتاب توسط مشاور بنده به من معرفی شد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای رهایی از وسواس‌های فکری، اعتیاد یا عادت‌های مزاحم است. به زبان ساده ابعاد علمی، تجربی و معنوی روند تغییرات عادت رو آموزش میده و تمرینات موثری رو یاد میده.
Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب جالبی بود. صدای راوی مناسب برای خواندن داستان. حقایقی برای ادم روشن میشه که اگه عمیقا اونو درک کنیم، مطالعه این کتاب پر از لطف. و مطالعه این کتاب را به افرادی که کتاب خون و اهل مطالعه عمیق هستند، اکیدا توصیه می‌کنم...
مرتضی ع
۱۴۰۲/۶/۳
کتابی بسیار مفید برای شناخت عادت‌های خود، نحوه به وجود امدن یک‌عادت در خود و روشهایی برای ترک عادت‌های بد را ارائه داده است. و برای شرح این مطالب از مثال‌های واقعی استفاده کرده است که نقطه قوت همین کتاب هست
عادل دیلمی
۱۴۰۱/۱/۱
من بارها این کتاب رو گوش دادم عالی عالی عالی.
ایکاش میتونستم ماهی یکبار بطور کامل شنیداریش کنم.
کتابراه بهترین اپلیکیشن بین برنامه‌های کتابخوان فعلی هستش.
امیدوارم با همین شیوه و موفقیت روزافزون برن جلو
A. Rashidi
۱۴۰۰/۷/۶
این کتاب بیان واضحات است و راهکار خاصی ارائه نمی‌دهد. نویسنده این کتاب یک روزنامه نگار است و این حالت خبرگونه (به گمانم) ناشی از حرفه اوست.
این کتاب ملغمه‌ای از استراتژی، علم مدیریت و داستان سرایی است.
Kambiz Gilany
۱۳۹۹/۹/۱۹
کتاب خیلی خیلی مفیدی است. آدم درک می‌کند چرا سیستم مدیریتی کشور اینقدر ایراد دارد؟ چرا اصلاحات لازم در کشور ما انجام نمی‌شود برای بهبود یافتن؟ چون نقد پذیر نیستند!!!
مجتبی علیخانی
۱۴۰۲/۵/۲۴
من این کتاب رو ۲ بار گوش دادم، شامل نکاتی بسیار تامل برانگیز که در لابلای متن نهفته است، با این کتاب به قدرت بی حد و حصر عادت‌ها پی می‌برید که چگونه ممکنه روی زندگیتون تاثیر بزاره
سما غفاری
۱۴۰۰/۱۲/۱
اصل مطالب کتاب خیلی خوب بود انگار به عمق بعضی کارها که تو‌ زندگیمون به شکل عادت انجام می‌دیم پی می‌بریم فقط به نظرم اگر کمی داستان و مثال کمتر بود داخلش بهتر بود صدای گوینده هم عالی بود
مشاهده همه نظرات 112

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت عادت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.