معرفی و دانلود کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

عکس جلد کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
قیمت:
۵۹۹۰۰ 29950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

«در دنیایی که بیش از شش میلیارد جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد و هفت بیلیونر وجود دارد. این یک باشگاه بسیار اختصاصی است. آیا دوست دارید به ما بپیوندید؟»
این اولین جمله‌ای است که در این کتاب خواهید دید. شاید اولین دعوتی که ترامپ از شما به عمل می‌آورد. او یک بیلیونر است و در این کتاب اصولی ساده از بیلیونر بودن را به شما یاد می‌دهد. حتی اگر هیچ‌گاه جزیی از این باشگاه نشوید مطالب مربوط به روش برخورد با پول و املاک را به خوبی می‌توانید در این کتاب یاد بگیرید.
در ادامه دونالد ترامپ می‌گوید:
«البته احتمال موفقیت شما یک در بیلیون است؛ اما اگر مثل یک بیلیونر فکر کنید، این احتمال اندک نباید شما را ناامید کند.
بیلیونرها به فرصت‌ها یا موانع اهمیت نمی‌دهند. ما به معقول بودن، به اینکه مردم چه فکر می‌کنند، چه چیزی متعارف است و یا چه چیزی انتظار می‌رود، فکر نمی‌کنیم. ما پیرو شهود و بینش خود هستیم و اهمیتی نمی‌دهیم که دیگران آن را ابلهانه یا احمقانه تصور کنند. این همان چیزی است که کتاب حاضر می‌خواهد به شما یاد بدهد: چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟»
ترامپ معتقد است که برای بیلیونر شدن، باید همه‌ی جزییات را زیرنظر داشته باشید و بدون اینکه خداوند در کنارتان باشد، نمی‌توانید به این توانایی برسید. من حتی یکی از کارهایم را نیز نمی‌توانستم با راهی غیر از این پیش ببرم. وقتی با یک پیمانکار حرف می‌زنم، یا برای بازبینی کارگاهی می‌روم، یا برای رونق بخشیدن به کاری برنامه‌ریزی می‌کنم، هیچ امر جزیی یا نکته‌ای آنقدر کوچک نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. من حتی سعی می‌کنم تمام چک‌هایم را خودم امضا کنم. به عقیده‌ی من، هیچ چیز بدتر از «امضای رایانه‌ای» یا «امضای از طرف» نیست. وقتی شما خودتان یک چک را امضا می‌کنید و از طرفی، گیرنده‌ی چک نیز وقتی امضای شما را پای چک می‌بیند، متوجه می‌شود که مراقب او هستید و خدای ناکرده کمتر می‌تواند سرتان کلاه بگذارد چون می‌داند شما در جریان همه جزییات قرار دارید.»
ترامپ در این کتاب درباره چگونگی اجاره یک خانه، خرید و یا فروش آن صحبت می‌کند. درباره عادت‌هایی که می‌تواند به افراد کمک کند تا در هر سطح مالی بتوانند پول‌های خود را ذخیره کنند و یا افزایش دهند.
یکی از جملات ماندگار ترامپ در این کتاب وقتی درباره عادت‌های سازنده اشخاص بیلیونر صحبت می‌کند این است:
«خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ریزی و به تنهایی اجرا کنید.»
«به طور معمول مردم تجارت را به جنگ یا ورزش تشبیه می‌کنند؛ زیرا، اولین قیاس یا شباهتی که به ذهن ما می‌رسد، نه این‌که به واقع تجارت سخت یا طاقت‌فرسا باشد. نه، این‌طور نیست. در تجارت بیشتر باید باهوش باشی تا قوی. من تاجران بسیار بدی را می‌شناسم که سختگیر و خشن هستند، اما باهوش و زیرک نیستند. آنها سعی می‌کنند مثل وینسی لومبادی بازی کنند، اما نمی‌دانند چطور ببرند. لومبادی به حریفانش ضربه می‌زد، حتی به صورتشان، او حریفی سیصد کیلویی را به زانو انداخت. او می‌توانست این‌کار را بکند چون در آخر، برد با او بود. بنابراین، شما هم زمانی می‌توانید این کار را انجام دهید که بدانید برد با شماست.»
ترامپ در بخشی از این کتاب درباره یکی از سوال‌هایی که  مساله روزمره بسیاری از افراد است، صحبت به میان می‌آورد: «چطور سرمایه‌گذار خوبی باشیم؟»
ترامپ یکی از رموز کلیدی پاسخ به این سوال را این‌گونه می‌دهد:
«سرمایه‌گذاران خوب دانش‌آموزان خوبی هستند. بله، به همین سادگی فقط کافی است دانش‌آموز خوبی باشید. من روزانه ساعت‌ها به خواندن مطالب اقتصادی می‌پردازم. ما هیچ وقت نمی‌دانیم فکر بکر بعدمان از کجا می‌آید. شما باید در جریان جدیدترین اخبار صنعت خود و حتی فراتر از آن همه‌ی اخبار محلی، ملی و بین‌المللی باشید. بی‌خبری از اخبار و وقایع دنیای اطرافتان می‌تواند به اعتبار و حساب بانکی شما لطمه‌ی زیادی بزند.»
همچنین در بخشی دیگر از این کتاب ترامپ به بحث کلاهبرداری و تشخیص آن می‌پردازد و قانون اولیه و جالبی در این مورد را مطرح می‌کند. اگر آنقدر پیشنهادی عالی است که برا‌‌یتان غیرقابل باور است، بی‌تردید کلاهبرداری است. در ادامه این بخش ترامپ درباره این مسیله به خوبی توضیح می‌دهد.
فنونی که ترامپ در این کتاب به آنها اشاره کرده، برای به راه انداختن تجارتی پرسود می‌تواند سودمند باشد. چرا که او دلبازانه افکار و راهکارهای خود را با مردم در این کتاب تقسیم کرده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: معاملات املاک
چگونه محل را انتخاب کنیم؟
چگونه یک آپارتمان اجاره کنیم؟
چگونه آگهی‌های املاک را تعبیر کنیم؟
چگونه خانه بخریم؟
چگونه ساختمانی را بازدید و ارزشیابی کنیم؟
چگونه خانه بفروشیم؟
چگونه یک دفتر کار خوب پیدا کنیم؟
چطور وکیل بگیریم؟
چطور بهترین وام را بگیرید؟
چگونه دلال وام انتخاب کنیم؟
چطور نرخ بهره و پیش پرداخت وام را انتخاب کنیم؟
چه وقت و چگونه ملک را بازسازی کنیم؟
چگونه محوطه‌سازی کنیم؟
چگونه تزیینات داخلی ساختمان را انجام دهیم؟
چگونه با پیمانکاران معامله کنیم؟
چه کنیم تا ارزش ملکمان ترقی کند؟
بخش دوم: پول
چطور سرمایه‌گذار خوبی باشیم؟
چگونه شاخص‌های بازار سهام را دنبال کنیم؟
چگونه سرمایه‌ی خود را تقسیم کنیم؟
چگونه سهام و اوراق بهادار بخریم؟
چگونه کلاهبرداری را تشخیص دهیم؟
چطور ذره ذره پول جمع کنیم؟
چطور تصمیم بگیریم هنگام سرمایه‌گذاری چه میزان می‌توان خطر کرد؟
چطور در رأس هرم مالی خود قرار بگیریم؟
چگونه در خود انگیزه‌ی مالی ایجاد کنیم؟
چگونه بدهی‌های خود را اداره کنیم؟
چطور برای دانشگاه پس‌انداز کنیم؟
چگونه برای زمان بازنشستگی برنامه‌ریزی کنیم؟
چگونه برای بازماندگانمان برنامه‌ریزی کنیم؟
بخش سوم: تجارت زندگی
چگونه به کار خود عشق بورزیم؟
چطور مشوق خود باشیم؟
در جلسه‌ها چطور رفتار کنیم؟
چطور دفتر کار خود را سازماندهی کنیم؟
در محل کار چطور لباس بپوشیم؟
چطور بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنیم؟
چطور میان کار و عشق تعادل ایجاد کنیم؟
چطور در معاملات همه را تحت تأثیر قرار دهیم؟
چطور میان پول و ازدواج تعادل برقرار کنیم؟
چگونه ازدواج کنیم؟
چطور دوستان خوب پیدا کنیم؟
چطور بفهمیم شخصی صادق است یا نه؟
متعلقات و دارایی‌ها
نقاط دیدنی جهان
چگونه وقتی هواپیمای شخصی ندارید، مجلل سفر کنید؟
چه کنیم که در هتل مثل اعیان‌زاده‌ها با ما رفتار کنند؟
چطور در یک رستوران بهترین خدمات را دریافت کنیم؟
چطور مجتمع تفریحی خوبی پیدا کنیم؟
آداب معاشرت چطور انعام بدهیم؟
چطور در مهمانی‌ها حاضر شویم؟
چطور یک مکالمه را شروع و تمام کنیم؟
چطور هدیه‌ای خوب بدهید؟
چطور صریح باشیم؟
چطور از کسی انتقاد کنیم؟
چطور «نه» بگوییم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
نویسنده
مترجمالهام شریف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ 29950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

حسین طالبی
۱۳۹۷/۸/۲
دوستان لطف کنید بابت شخصیت سیاسی نویسنزه نظرات منفی ندید مهم محتویات کتابه
ملیحه اسایش
۱۳۹۷/۸/۸
بر خلاف تصور به کارکنانش احترام میزاره ولی زمانی که وظایفشون رو درست انجام نمیدن در اخراج کردنشون تردید نمیکنه. به نظرم در ایران لازمه گاهی
سعید افشار
۱۳۹۵/۱۲/۲۳
جدا از شخصیت سیاسی این شخص! در زمینه مالی و سرمایه گذاری یکی از بهترین‌ها در دنیاست!برج سازی، سرمایه گذاری و..... درسته که میراث پدرش بهش رسید ولی با مدیریت درست اونو بیشتر و گسترده تر کرد!البته شاید این کتابکلی گویه باشه ولی یه تعریف درست و کلی از پول و سرمایه گذاری بهتون بده!ارزش خوندن رو حتما داره...
Bita Hosseiny
۱۳۹۹/۵/۱۴
وقتی کتابو خوندم خیلی تعجب کردم. واقعا کتاب قوی و مفیدی بوود اما بیشتر ازنویسندش تعجب کردم. واقعا قبل از خوندن این کتاب دیدگاه متفاوتی درباره دونالد ترامپ داشتم فک نمیکردم همچین انسان باهوش و قوی‌ای باشه. به شدت مطالعه این کتاب رو پیشنهاد میکنم. خوندن دیدگاه‌ها و شیوه‌های موفقیت و تفکرات افراد موفق برای هرکسی میتونه مفید باشه.
خیلی ممنون از این کتاب عاالی🌺🍃
S R
۱۳۹۸/۵/۲۴
هنوز کتاب رو نخوندم ولی در مورد ترجمه اسمش میخواستم بگم بیلیونر تو فارسی نداریم. آیا مترجم به این امر آگاه نبوده واقعا؟ میلیاردر اثرگذارتر نبود آیا؟
از کتابراه تشکر میکنم و فکر میکنم اگر نسخه زبان اصلی رو هم برای کتاب‌های ترجمه میذاشتید خیلی خوب میشد حداقل به جای بعضی از ترجمه‌های ضعیف (نه لزوما این کتاب چون من متن رو نخوندم) نسخه اصلی رو میخوندیم خیلی میتونست مفیدتر باشه.
صادق بارانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مطالبی که راجب بزینس و معاشرت‌های شغلی بود خوب بود و یه جاهایی هم صلیقه‌های شخصی خودش بود، مهمترین نکته اینه که در نهایت آدم میفهمه یک بیلیونر هم یک نفر هست مثل خودش یک انسان نه بیشتر نه کمتر ولی با دارایی زیاد، من دنبال تجربه‌های ریزتری در مورد موفقیت بودم در این کتاب ولی رشته‌های خوبی برای دنبال کردن داد، بهر حال مرسی از دونالد ترامپ و مرسی از سایت خوب شما
Mehran Zarif
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
ترامپ جزو معدود افرادیست که علاوه بر فتح قله‌های ثروت توانسته به بالاترین قله قدرت هم دست پیدا کنه. افراد زیادی هستند که ثروتشان بی‌حدو حسابه ولی هیچکدام نتوانسته‌اند به قدرت سیاسی ترامپ که همان مقام ریاست جمهوری آمریکاست دست پیدا کنند. همین موضوع این فرد را منحصر بفرد کرده است
مهندس مهرداد حکمتی
۱۳۹۶/۳/۴
یعنی 1000 بار لایک دارین هر چقدر بگم کم گفتم خیلی دمتون گرم شما بهترینین من خودم طرف دارتونممممممم 5ستاره
علی علیزاده
۱۳۹۸/۵/۳۱
دوستان عزیز، صرفاً جهت اطلاعتون بگم که در یک افشاگری معلوم شد که کتابای آقای ترامپ رو نه خودشون بلکه نویسندگان دیگه‌ای به سفارش ایشون نوشتن. واقعاً فکر می‌کنید همچین کلماتی از ذهن مریض دونالد ترامپ که توییت‌هاش پر غلط املاییه نشات گرفته؟ یه سرچ توی اینترنت بکنید تا بفهمید این آدم چند تا کتاب این که جوری به صورت سفارشی نوشته شده داره. ثروت ترامپ نه براساس نبوغ (!) که براساس ندادن مالیات و دور زدن قانون به دست اومده. لطفاً این خودپرست رو اینقدر بزرگ نکنین
محمد عزیزی
۱۳۹۸/۲/۱۷
به نظرم کتاب ضعیفی بود چون توصیه‌های پیش و پا افتاده داده مثلا گفته برای خرید خونه بهتره برین سراغ املاکی خوب!، برای طراحی داخلی خونه باید بریم طراح داخلی خوب پیدا کنیم! و......
و اینکه بیشتر از خودش و برج ترامپ هی می‌گه آدم احساس می‌کنه این کتاب برای تبلیغات خودشه مثلا می‌می گه بهترین جواهر فروشی دنیا در برج ترامپه بهترین فست فودی در زمین بازی گلف ترامپه و.......
عبدالرضا عارفی
۱۳۹۵/۱۰/۲۵
واقعا از صراحت لهجه و رک گویی این آدم لذت بردم. کتاب خوبیه و بنظرم دید خوبی به آدم میده که بتونه برا رسیدن به موفقیت تلاش کنه.
Sajjad .M
۱۳۹۹/۵/۲
کتاب فوقالعاده مسخره‌ای هستش و واقعا وقت تلف کردنه خوندنش. برای هر کری میگه برید به متخصصش مراجعه کنید و پول خرج کنید...
برا خرید املاک یه مشاور املاکی بدرد بخور پیدا کنید.
کلا تمام حرفش اینه تو هر زمینه‌ای یه آشنا حرفه‌ای داشته باشید.
خلاصه کل کتاب مشورت هستش.
رضا ایزدی
۱۳۹۸/۶/۳۱
با اینکه ترامپ یک بیزینس من فوق العادست ولی ب هیچ عنوان این کتاب روپیشنهاد نمیدم بخونید برای افرادی ک بالای 100 میلیارد ثروت دارند نوشته شده و داستان زندگی خودش رو بیشتر میگه. اگر دوس داشتید از وقتتون هیچ استفاده‌ای نکنید این کتاب رو بخونید. با تشکر کتاب راه
فاطمه وفایی
۱۳۹۶/۹/۲
این کتاب پراز نکات ریزو مفهومیی بود که فقط افراد عاشق کسب ثروت میتوانند این نکات را درک کنند وبه دنبال عمل کردن به این راهکارها باشند.. من از این کتاب خیلی استفاده کردم و دارم استفاده میکنم نکات این کتاب بسیار راهبردی و کلیدیست
پدرام قمری
۱۳۹۵/۱۰/۱۱
هرکس توعمرش بایدکتابای دونالدترامپ ورابرت کیوساکی یامارک فیشر وکتابای ارتباط موثر و تمامی شیوه‌های بدست آوریقدرت از طریق اثرگذاری برمردم روبخونه حتما...
مشاهده همه نظرات 206

راهنمای مطالعه کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

برای دریافت کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.