معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت نرم

عکس جلد کتاب صوتی قدرت نرم
قیمت:
83000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت نرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت نرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت نرم

هیلاری گالو در کتاب صوتی قدرت نرم به شما نشان می‌دهد برای رسیدن به خواسته‌هاتان قرار نیست همیشه قیل‌وقال به راه بیندازید. که، اصولی وجود دارد که اگر آن‌ها را به کار ببندید، می‌توانید سهل‌تر از آنچه که تصور می‌کنید به مطلوبتان دست پیدا کنید. با به‌کار بستن پیشنهادات مطرح شده در این کتاب می‌توانید به تقویت مهارت‌های ارتباطی خود بپردازید و زندگی بهتری را تجربه کنید.

درباره کتاب صوتی قدرت نرم:

این هم یکی دیگر از تضادهای این دنیاست: آنچه نرم است، لاجرم قدرتمند است. (لائوتزو)

اکنون که مشغول مطالعه‌ی معرفی این کتاب هستید، احتمال می‌دهیم عنوان جالب این اثر نیز از جمله دلایلی بوده که توجه شما را به خود جلب کرده. هیلاری گالو هوشمندانه عنوان قدرت نرم را برای کتاب خود برگزیده و تشبیهی ایده‌آل را برای مفهومی که در نظر داشته انتخاب کرده است. اما «قدرت نرم» دقیقاً به چه معناست؟

چگونه می‌توانیم بی‌آنکه دعوا و قیل‌وقال به راه بیاندازیم، به خواسته‌هایمان دست یابیم؟ آیا می‌توان سیاستی را به کار گرفت که مودب و مهربان باقی بمانیم و به مطلوبِ‌ دلمان نیز برسیم؟ برای تحقق همچین خواسته‌ای، ضروری‌ست تا قدرت نرم (The Power of Soft) را به دست آورید... هیلاری گالو (Hilary Gallo) در کتاب حاضر اصولی را برای تقویت مهارت‌های ارتباطی آموزش داده که اگر آن‌ها را به کار ببندید، تغییری اساسی در زندگی شما رقم می‌خورد.

بسیاری از فیلسوفان بر این عقیده‌اند که انسان‌ با چیزی جز ارتباط‌هایش تعریف نمی‌شود. به عبارت روشن‌تر، اساساً بخشی از خوشبختی ما در گرو ارتباطاتمان با دیگران است. روابط در زندگی ما نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند و برای تجربه‌ی زندگی باکیفیت‌تر باید مهارت ارتباط موثر را بیاموزیم. از طریق این کتاب شنیدنی یاد می‌گیریم چگونه به شیوه‌ای موثر و متقاعدکننده با دیگران ارتباط برقرار کنیم. البته آنچه که از کتاب قدرت نرم می‌آموزیم تنها به هنر مذاکره محدود نمی‌شود. بلکه تغییری مثبت را در تمامی جنبه‌های زندگی برای ما رقم می‌زند.

زمانی که خواسته‌ای داریم و برای رسیدن به آن داد و فریاد به راه می‌اندازیم و بر خود و دیگران سخت می‌گیریم، در اغلب مواقع موفق نمی‌شویم. در این زمان‌ها بیشتر ما چه واکنشی داریم؟ کودکانه پا بر زمین می‌کوبیم؟ حسرت می‌خوریم و یا ناامید می‌شویم؟ هیلاری گالو به ما می‌گوید راه بهتر و کارآمدتری هم وجود دارد و آن به کار گرفتن قدرت نهفته در درون ما یا همان قدرت نرم است که از طریق آن به آنچه در دل می‌پرورانیم، خواهیم رسید. او مفصلاً در کتاب حاضر به توضیح این مفهوم می‌پردازد.

کتاب صوتی قدرت نرم مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های ژانر موفقیت علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی قدرت نرم به شما پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی قدرت نرم:

- چرا خال درون چشم برادرت را می‌بینی اما خال گنده چشم خودت را نمی‌بینی؟

- بُعدنمایی یا دورنما نقطه ضعف ذهن است.

- اگر قانون بلد نیستیم باید به حقایق بپردازیم. اگر درباره‌ی حقایق، چیزی نمی‌دانیم، باید به یادگیری قوانین بپردازیم. اگر هم قانون و هم حقایق را بلد نیستیم باید از پشت میز بلند شویم.

- قدرت چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسیم، فقط به دیدگاه ما درباره‌ی آن‌ها بستگی دارد.

- اگر چیزی در کودک هست که مایل به تغییر آن هستیم، ابتدا باید خودمان آنرا امتحان کنیم و ببینیم که آیا بهتر نیست که در خودمان آن تغییر را ایجاد نماییم.

- تماشای افراد، یک سرگرمی فوق‌العاده است. گاهی اوقات ما می‌خواهیم تماشا کنیم و گاهی این تماشا است که ما را انتخاب می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت نرم می‌شنویم:

یکی از بسیار دستاوردهای ایستادن آن است که می‌توانیم از دستان مان استفاده کنیم. در گذشته‌های بسیار دور، این امر در عمل پیاده‌روی، حفظ تعادل، بالا رفتن و رفت و برگشت در یک مسیر دیده می‌شد. در طول زمان، انسان دو پا نیز هنر و زبان را توسعه داد که به موجب آن توانستیم خود را آزادانه‌تر و به صورت رو در رو به یکدیگر معرفی و ابراز کنیم. این امر تا یک نقطه‌ای خوب است.

ما هرکدام تجربیات، داستان‌ها و نظراتی داریم، اما مشکل اینجاست که همگی آن‌ها متفاوتند. در نتیجه، به دو قطبی بودن متمایل می‌شویم. ما در حالت گروه بیشتر قبیله‌ای هستیم. تمایز در رفتارها را در قالب «آن‌ها و ما» می‌بینیم. رهبران، گزینه‌هایی را تقویت می‌کنند که ما انتخاب می‌کنیم. بدون لزوم دانستن آن که روزانه با این فضا در تعامل هستیم. این کار را در محیط خانواده، در محیط‌های سازمانی، در سیاست و در رابطه با بقیه جهان طبیعی، انجام می‌دهیم. روشی که فرصت‌ها و شیوه‌ی مذاکره آن‌ها را می‌بینیم، یک مهارت حیاتی زندگی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
متن پشت جلد
27 دقیقه
فصل یک - کشف تضاد
21 دقیقه
کودک درون
25 دقیقه
فصل دو - شناخت کوه
18 دقیقه
ایده درست است آقای باند
18 دقیقه
طرح نقشه
16 دقیقه
ثبات و روان بودن
11 دقیقه
یک شکاف در همه چیز؟
14 دقیقه
فصل سه - نیروی مهارکننده
21 دقیقه
ساختار و قدرت
16 دقیقه
آزادی برای تغییر
12 دقیقه
قدرت نرم ارتباطی
20 دقیقه
طیف طبیعی مبادله
22 دقیقه
فصل چهار - هسته‌ی قوی
10 دقیقه
نیت همه‌ی انسان ها خیر است
17 دقیقه
کنترل‌شونده‌ها را کنترل کنید
18 دقیقه
ترک میز مذاکره
20 دقیقه
اطلاعات
19 دقیقه
تأثیر اجتماعی
19 دقیقه
فصل پنج - حرکت رو به جلو
21 دقیقه
راننده تاکسی و شاعران
19 دقیقه
هوش پرنده یک
28 دقیقه
زیان
13 دقیقه
فصل شش - آگاهی
25 دقیقه
جای‌گیری
25 دقیقه
قضاوت زود هنگام
13 دقیقه
منقوش
19 دقیقه
فرضی
16 دقیقه
فصل هفت - لمس و احساس
17 دقیقه
آیا کسی تنیس بازی می‌کند؟
20 دقیقه
بازدارنده‌های درونی
23 دقیقه
قاضی درونی - بایدها و شایدها
18 دقیقه
دانایی پاسخ نیست دانایی یک سؤال است
21 دقیقه
فصل هشت - برقراری ارتباط
13 دقیقه
فرار کن، به سمتش برو
19 دقیقه
مدلی برای مذاکره
2 دقیقه
یک داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت نرم
نویسنده
مترجمرضا رامز
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
83000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت نرم

فرزانه حسین پور
۱۴۰۱/۵/۱۰
کتاب خوبی هست البته اگر ترجمه بهتری از این کتاب وجود داشته باشه، متن کتاب کمی سنگین بود و بعضی جاها درست ترجمه نشده بود اما در کل به نوعی مهارت رفتاری رو بهبود میده، درک مقابل و پیدا کردن راه حل درست در زمان مشکل.
الهه ایزدی
۱۴۰۱/۵/۱۴
بهم یاد داد چجور با پنبه سر ببرم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت نرم

برای دریافت کتاب صوتی قدرت نرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.