معرفی و دانلود کتاب صوتی رویای شفاف

عکس جلد کتاب صوتی رویای شفاف
قیمت:
۵۵۰۰۰ 38500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رویای شفاف

استفن لابرگ در کتاب صوتی رویای شفاف، از نظر علمی اثبات کرده است که افراد مصادف با خواب و دیدن رویا می‌توانند در رویاهایشان آگاه باشند.

رویای شفاف به رویایی می‌گویند که در آن فرد از این واقعیت مطلع است که دارد رویا می‌بیند. شخص رویابین همچنان توانایی کنترل محیط فیزیکی را ندارد ولی به صورت هوشیار روی رویای خود کنترل دارد و حتی می‌تواند صحنه رویا را به میل خود تغییر دهد. به همین دلیل در رویای شفاف بسیاری از فانتزی‌ها و غیرممکن‌ها می‌توانند ممکن و قابل تجربه باشند.

کتاب صوتی رویای شفاف (Exploring the world of lucid dreaming) راهنمایی مختصر و مفید جهت هوشیاری در رویاها و زندگی است، شاید برای شما اتفاق افتاده که آرزو کرده باشید در حال دیدن یک رویا، بتوانید متوجه شوید و آگاه باشید. بعضی‌ها نیز از این مرحله فراتر می‌روند و دوست دارند در این هنگام قدرت تغییر رویا را داشته باشند یا بتوانند در صورت دلخواه نبودن رویا، از خواب بیدار شوند.

در قسمتی از کتاب صوتی رویای شفاف می‌شنویم:

در قرن 18 تحقیقات علمی بسیاری درباره‌ی نیروی الکتریسیته وجود داشت، در این باره خانمی از بنیامین فرانکلین پرسید: الکتریسیته چه استفاده‌ای دارد، بنیامین فرانکلین پاسخ داد: یک کودک تازه متولد شده چه استفاده‌ای دارد. اگر 200 سال بعد همین سوال درباره‌ی رویابینی شفاف پرسیده شود، پاسخ مشابهی می‌شنوید. در حال حاضر ما فقط می‌توانیم در این باره فکر کنیم. فعالیت‌های ما در دانشگاه استنفورد و گزارش دیگر رویابینان شفاف اشاره به این دارد که رویابینی شفاف مثل نیروی الکتریسیته می‌تواند در انجام بسیاری از کارها به ما کمک کند. عمومی‌ترین فاید‌ه‌ی هوشیاری شفاف در هر دو حالت خواب و بیداری، ظرفیت انعطاف‌پذیری و و عمل خلاق است. بیشتر کاربردهای رویابینی شفاف نمونه‌های خلاقیت هستند. المر و آلیس گیرین محققین بیوفیدبک خلاقیت را در سه سازمان فیزیولوژیکی، روانشناسی و اجتماعی مطرح کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
سپاس‌گزاری
14 دقیقه
فصل اول - بیداری در رویا
5 دقیقه
زندگی کوتاه است
4 دقیقه
رویابینی شفاف و زندگی بیداری
6 دقیقه
فصل دوم - مدل زیستی روانی خواب دیدن
4 دقیقه
شباهت‌ها و تفاوت‌های خواب و بیداری
3 دقیقه
تکامل خواب و رویاها
6 دقیقه
چرا یادآوری رویاها مشکل است؟
5 دقیقه
مدرک علمی برای رویای شفاف
5 دقیقه
فصل سه - یادگیری رویای شفاف
7 دقیقه
افزایش توانایی یادآوری کامل رویا
5 دقیقه
بیدار شدن در رویا
4 دقیقه
آزمون ترکیبی واقعیت با هدف
3 دقیقه
استفاده از علائم رویا برای رسیدن به روشنی
4 دقیقه
یادآوری آینده
4 دقیقه
تمرین القاء حافظه‌ای رویاهای شفاف
6 دقیقه
عوامل تأثیرگذار فیزیولوژیکی بر رویابینی شفاف
3 دقیقه
بیداری آغاز رویابینی شفاف
5 دقیقه
پیش‌گیری از بیداری ناگهانی
2 دقیقه
دستیابی به رویای شفاف
5 دقیقه
شیوه‌های القاء رویابینی شفاف(LDID)
3 دقیقه
فصل چهار - کاربردهای رویابینی شفاف
7 دقیقه
رویای شفابخش
6 دقیقه
فواید کاربرد رویاهای ترسناک
5 دقیقه
حل خلاقانه‌ی مسئله
5 دقیقه
مرور ذهنی و تصمیم‌گیری
3 دقیقه
آرزوی تکامل
4 دقیقه
بیایید تا کار ناتمام را به آخر برسانیم
4 دقیقه
فصل پنج - عمل کردن رویای شفاف
14 دقیقه
همانندسازی شخصی، کلیت، سلامتی
16 دقیقه
مقابله با کابوس (بختک)
8 دقیقه
تمرین، گفتگو با شخصیت‌های رویا
6 دقیقه
بازگشت کابوس‌ها
3 دقیقه
تمرین، دوباره خواب دیدن کابوس‌های تکراری
3 دقیقه
کابوس‌های کودکان
5 دقیقه
فصل شش - زندگی همانند یک رویا
8 دقیقه
خودآگاهی
10 دقیقه
آیا ما بیداریم؟
3 دقیقه
جواهر گران‌بها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رویای شفاف
نویسنده
مترجمرضا رامز
راویآسمان مصطفایی، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ 38500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رویای شفاف

آرمین
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب راهنمای دقیقی در زمینه رویای شفاف است که شامل طیف گسترده‌ای از تمریناته که قطعا حداقل یکی از آن‌ها میتونه برای هر فردی موفقیت حاصل کنه. در ابتدا نویسنده شمارو با تعریفات و کاربرد‌های این مهارت در زندگی روزمره آشنا میکنه که به شخصه برام خیلی هیجان انگیز و امیدوارکننده بود. به نظرم این کتاب این قابلیت رو که حتی افراد به شدت شکاک و منفی گرا رو هم تحت تاثیر قرار بده و قطعا کمک کنه تا خودشون به این تجربه فوق العاده دست پیدا کنند. نویسنده یه سری نکات و ترفند‌هایی مثل درست کردن دفترچه رویا، روش تمرکز لازم، آزمون واقعیت و.. به مبتدیان آموزش میده که قطعا مفید واقع می‌شوند و در فصل‌های بعدی تکنیک‌های با جزئیات بیشتر و حرفه‌ای تر ارائه میشود اونقدری که مطمئنا نیاز‌های همگی افراد رو جواب گو باشه و در بهتون یاد میده که بعد از حاصل شدن موفقیت چطور خودتون و هیجانتون رو در اون وضعیت کنترل کنید که در نهایت بتونید تجربه شفاف تر و طولانی تری رو حفظ کنید و در اخر شما رو با کاربرد‌های مختلف رویای شفاف آشنا میکنه. امیدوارم که برای همه مفید واقع بشه.
Arian Salimi
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
خیلی کتاب عالی و کاملی هست انواع روش هارو توضیح داده و برام جالب بود که وقتی به روش MILD رسید من حیرت زده شدم چون در این روش مثلا صبح زود که بلند می‌شید حدود نیم ساعت به کاری مشغول می‌شید و بعد از خوابیدن دوباره، کامل می‌تونید رویاتونو کنترل کنید و من بدون اینکه این روشو بدونم قبلا بعد از نماز صبح تا نیم ساعت قران می‌خوندم و بعد دوباره می‌خوابیدم و در خواب خود بخود متوجه رویا می‌شدم و کامل کنترل می‌کردم رویا رو اما بعد از اینکه قرآن خوندن صبگاهی رو گذاشتم کنار و سریع می‌خوابیدم دیگه خبری از کنترل رویا نبود... این روشش ۱۰۰ درصد عملی هست روش دیگش که WILD هست خیلی بدرد برون فکنی و پرواز روح می‌خوره ولی خب در حد همون رویای شفاف توضیح می‌ده ولی با تمرین این روش کسایی که دنبال برون فکنی هستن می‌تونن موفق شن.
زنده باشید.
betWeen دامنی
۱۴۰۰/۱۱/۷
رویا یا واقعیت؟ کدام یک بیداریست من در خواب هام بصورت نیمه آگاهم ینی گویا میبینم ولی نمیتوانم کنترل کنم انگار که نمیدونم این رویاست و فکر میکنم یک واقعیته از وقتی این کتاب رو گوش دادم توجهم و خوداگاهیم بسیار بهتر شده در زندگی روزمره. به خوانندگان توصیه میکنم به دنبال کتابی درمورد خوداگاهی باشند و وقتی خوداگاهیشون افزایش پیدا کنه غیر ممکنع نتونین رویاتون رو کنترل کنید از قدرت تلقین هم غافل نباشید! من به طرز عجیبی به روش تمرین القاع حافظه‌ای رویابینی شفاف باور دارم بسیار عالیه
امیر جناب
۱۳۹۸/۵/۵
باید بگم از وقتی که یادم میاد این توانایی رو داشتم من اکثر اوقات وقتی خواب میبینم بسرعت متوجه میشم و ازونجا به بعدش هیجان انگیزه بدون اینکه بیدارشم وحس واقعیه خواب از بین بره چیزهای فوقالعاده‌ای مثل پریدن ویا سقوط وخیلی چیزهارو تجربه میکنم حتی میتونم روند داستان خوابم رو تغییر بدم اونجور که دلم میخوادشه.
mehrdad javadi
۱۴۰۲/۱/۷
قدم به قدم تا رسیدن به این نقطه که در هنگام خواب، بفهمیم خواب هستیم و در حال خواب دیدن‌ایم!
سیری بسیار جذاب و شگفت‌انگیز با گسترده‌ای از امکانات پیش‌رو. از جمله کنترل خواب و رویا. و هدایت داستان خواب به سمت و سوی دلخواه. به عنوان مثال اگر ترس از سخنرانی در جمع داریم، انجام و تمرین آن در خواب با
آگاهی کامل از آن...
کتاب با تمارین عالی، گام به گام ما را برای رسیدن به این نقطه راهنمایی می‌کند. بنده این کتاب را به تمام علاقمند مندان پیشنهاد میکنم
محمد پوران دوست
۱۴۰۱/۱۲/۸
با سلام. کتاب خیلی خوبی هست. در مورد خواب‌ها و کنترلشون صحبت کرده و جملات خوبی رو هم از انسان‌های بزرگ داخل مباحث گفته. زبان گفتاریش ساده و قابل فهمه. توضیحاتش به موقع و فصل بندیش با ترتیب خوب قرار گرفته. در مورد استفاده از خواب‌ها و رو در رو شدن با ترس‌ها و کابوس‌ها خیلی خوب گفته و در مورد خواب‌های کودکان هم راهای خیلی خوب منتقی و درستی رو معرفی کرده. ممنون از کتاب راه بخاطر این کتاب صوتی.
Mehran Davary
۱۴۰۱/۳/۶
کتاب خیلی مفیدیه. من بسیاری از راهکارهاشو به صورت تجربی بهشون رسیده بودم و می‌دونم که جواب می‌دن. یه پیشنهاد خوب که داده بود این بود که در حین آگاهی، بذارید خواب جریان خودش رو داشته باشه تا حرفای ناخوداگاهتون رو بشنوید و باهاش آشنا بشید که خیلی به نظرم جالب اومد. یه توصیه‌ی کلی هم بکنم: کارای ذهنی یه مدت تمرین کنید تا یاد بگیرید، بعدش رها کنید چون هرچه تلاش کنید کمتر نتیجه می‌گیرید.
امیرحسین بیات
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
من خیلی سال بود که خواب نمی‌دیدم، ولی با این کتاب متوجه شدم انقدر غرق در زندگی روزمره شدم که خواب میبینم اما یادم نمیمونه، بعد تمرکز قبل از خواب یک هفته ست مرتب پشت هم خواب میبینم و همون لحظه که بیدار میشم یادداشت میکنم. اما هنوز به کنترل رویا نرسیدم، ولی یقین دارم با تمرین میتونم به رویای شفاف برسم. اگه دنبال رویای شفاف هستید این کتاب برای مبتدی‌ها فوق‌العاده کمک میکنه‌
Hamid Mahdian
۱۳۹۸/۵/۶
بدک نبود. به نظرم نیاز به پیش زمینه داره اما نمی‌دونم چه موضوعی واقعا.... جالب بود و اطلاعات تازه‌ای برای من بود ولی به درد این روزای فعلی زندگیم نخورد... با این حال خوشحالم که دانلودش کردم و گوش سپردم. من دیرگیرم و مجبور شدم ۲بار گوش کنم. امیدوارم برای شما دوستان کتابراهی بایکبار جا بیفته واستون.... مرسی
mahdie dtm
۱۳۹۸/۵/۱۲
هنوز کامل گوش نکردم اما تا اینجا عالیه. ما حدود یک چهارم یا حتی نصف عمرمون رو در خواب به سر میبریم. زمان کمی نیست واقعا.... چه خوب که بتونیم نیمه‌ی عمری که در خواب هستیم رو تبدیل به یک لذت و نشاط کنیم. با کنترل رویا. با انگیزه‌ی زیاد به ادامه‌ی کتاب گوش میدم
Mohammad amin Khoshnevis
۱۳۹۸/۳/۳۰
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا حالا باهاش برخورد داشتم، جملاتش انرژی فوق العاده‌ای داره، من با این کتاب به آرامش خاصی رسیدم، و اون گوهر درونی و حقیقت درونم نمود بیشتری پیدا کرد، خدایا شکرت،
مجتبی م
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتاب متوسطی بود. ایده‌هایی ارائه میده اما شاید میتوانست کاربردی تر تالیف بشه. یک جمله اشتباه هم کتاب داره که مولف میگوید کابوسها آدم را نمیکشد در حالیکه اگر شخصی بیماری قلبی داشته باشه برایش خطرناک است و باید حداقل بیماری قلبی‌اش را پیگیری کند.
مهدی حیدری
۱۳۹۹/۹/۲۱
درود بر دوستان ماانسانها بخش بزرگی از زمان زندگیمان را در خواب می‌گذرانیم. این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه بر خوابمان آگاه شده و مانند بیداری از آن بهره ببریم. با این تفاوت که در رویا خیلی از محدودیت‌های بیداریم را نداریم.
منیره حاج‌اکبری
۱۳۹۸/۵/۱۰
سلاممن قبلا رویابینی شفاف داشتم و الان دیگه نهو کسایی که این تجربه رو دارند به خوبی میدونند، این هوشیاری به سبب هوشیاری و آرامش روحهتجربه بسیار لذت بخشی هست و ناراحت کننده که مدت هاست تجربش نکردم😔
فرزانه قنبری
۱۳۹۸/۵/۵
کتاب رویای شفاف از استفن لابرگ بسیار جالب و کاربردیست! چون در ارتباط با نظریه یونگ در مورد رویاست! در تحلیل علمی خواب و رویا در روان شناسی می‌توان از آن استفاده کرد. برای دانشجویان روانشناسی و ادبیات فارسی مناسب است.
مشاهده همه نظرات 84

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رویای شفاف

برای دریافت کتاب صوتی رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.