معرفی و دانلود کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن

عکس جلد کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن
قیمت:
۱۹۰۰۰ 13300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن

کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن اثر کیت مک مولان از مجموعه «مدرسه نابودکنندگان اژدها»، درباره‌ی پسر فقیری‌ست که از لحاظ توانایی جسمی قوی نیست اما با استفاده از قدرت هوش و فکرش در برابر مسائل و مشکلات پیروز می‌شود.

قهرمان اصلی این مجموعه پسر نوجوان و فقیری به نام ویگلاف است که مورد آزار و اذیت برادرانش قرار می‌گیرد و از دست آن‌‌ها کتک می‌خورد. پدر و مادرش نیز به آن توجهی ندارند. ویگلاف اعلامیه‌ای را که بر روی درخت اعلانات زده شده می‌بیند و به ناگاه تصمیم می‌گیرد وارد مدرسه نابودکنندگان اژدها بشود و راه و رسم کشتن اژدها را یاد بگیرد. او با کمک مرد دوره‌گرد موفق می‌شود، سر از این مدرسه درآورد. این آشنایی با مدرسه زندگی‌ او را تغییر می‌دهد. پس از ورود به این مدرسه به آن علاقمند می‌شود اما مشکل بزرگش این است که او حتی نمی‌تواند به یک عنکبوت یا مورچه آسیب برساند چه برسد به کشتن اژدهای غول‌پیکر و بی‌رحم. ویگلاف در این مدرسه حوادث خاص و هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد و با شخصیت‌های عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شود، او سعی می‌کند با استفاده از قدرت فکر و هوش بالایش، بر تمامی مشکلات و مسائل غلبه کند و پیروز شود.

در داستان هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن (‌Never trust a troll)، ویگلاف شخصیت اصلی داستان از اینکه تعطیلات به اتمام رسیده است و به مدرسه باز می‌گردد، به کلاس دوم می‌رود، بسیار خوشحال و خرسند است، اما برادر کوچک شیطانش هم با او به مدرسه می‌آید و این موضوع باعث می‌شود خیلی خوشحال نشود. او از اینکه باید دوست یک کلاس اولی باشد ناراحت است آن هم یک ترول گنده‌بک، ترولی که دروغ‌های شاخدار می‌گوید و گمان می‌کند که مسخره کردن دیگران، به خصوص ویگلاف، برادرش کار جالبی است.

کیت مک مولان (Kate McMullan) در سنت لوئیس، میسوری در سال 1974 متولد شد. او زندگی حرفه‌ای خود را در زمینه کاری با شغل شریف معلمی شروع کرد. وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش ابتدایی و از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. کیت تا به امروز حدود پنجاه جلد کتاب برای کودکان نوشته است. از جمله دیگر آثار کیت مک مولان می‌توان به انتقام بانو اژدها، سنگ سیاه‌چال، تربیت اژدها در 97 مرحله، شاگرد جدید مدرسه، یک روز با شوالیه، گردش علمی در غبار مرگبار، پیرترین اژدهای جهان و... اشاره نمود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم
16 دقیقه
فصل سوم
12 دقیقه
فصل چهارم
14 دقیقه
فصل پنجم
11 دقیقه
فصل ششم
13 دقیقه
فصل هفتم
11 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
12 دقیقه
فصل دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ 13300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن

Nazanin Sahami
۱۳۹۸/۵/۱۱
محتوای کتاب، ترجمه و گوینده همه بسیار حرفه‌ای و دلپذیر هستند. من از علاقه مندان ادبیات کودک و نوجوان هستم وهر بیست کتاب رو گوش کرده.
امیرسام علی پور
۱۴۰۲/۷/۴
شما با یک ترول دوست میشوید اونم با یک ترول بامزه‌ها ویگلاف تصمیم گرفت با این ترول دوست شود ولی این ترول‌ دارد خرابکاری میکند
میترا فداکار
۱۳۹۸/۳/۱۸
کتاب خوبی بود من با دخترم تو راه برگشت از سفر گوش دادم و خوشم اومد دخترم هم همینطور
باران نوری
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من هر بیست قسمت این کتاب را خواندم
اینم مثل بقیه یا حتی بیشتر جالب بود
lilith
۱۳۹۹/۹/۱۶
عالی یی و من یک کتاب دیگه بهتون معرفی میکنم اسمش اراذل و اوباش بخونید عالیییییه
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیلی کتاب عالی است و من هر روز این کتاب فوق العاده رو گوش می دهم
سوده قاسمی
۱۴۰۰/۲/۶
من از این کتاب خیلی خیلی خوشم آمد👌👌👌
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن

برای دریافت کتاب صوتی هرگز به ترول‌‌ها اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.