معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین روابط موفق

عکس جلد کتاب صوتی قوانین روابط موفق
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین روابط موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین روابط موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین روابط موفق

همه‌ی ما چه شریک زندگی خود را پیدا کرده باشیم و چه هنوز در جست‌و‌جوی او باشیم، لازم است برای شناخت نکات اصولی و قوانین حقیقی ارتباط با مردان، کتاب صوتی قوانین روابط موفق، نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس را بشنویم. پیش از شنیدن این کتاب حتما حافظه‌ی خود را از تمام افکار و سنت‌های پوسیده پاک کنید تا با آگاهی کامل، رابطه‌ای سالم را با شریک زندگی خود تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی قوانین روابط موفق

بسیاری از کتا‎ب‌هایی که تاکنون درمورد روابط زنان و مردان نوشته شده حاصل اعتقادات غلطی هستند که در قالب سنت‌ها و هنجارهای اجتماعی به ما رسیده‌اند. پژوهشگران نیز بدون علت‌یابی این اندیشه‌ها بارها و بارها آن‌ها را در قالب‌های جدیدی به ما عرضه کرده‌اند. باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در کتاب صوتی قوانین روابط موفق (The Real Rules) به کمک ما آمده تا هم تصویری واقع‌بینانه از زنان و مردان و جایگاه ایشان نسبت به یکدیگر ارائه کند و هم راه‌حل‌هایی را به ما بیاموزد که در نهایت به یک رابطه‌ی موفق با مردان برسیم. این کتاب از معدود آثاری است که برای آگاهی و آشنایی زنان در برقراری ارتباط عاطفی و زناشویی با مردان نوشته شده است.

اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که معتقدید زنان برای حضور در جامعه و رسیدن به خواسته‌های خود همواره به مردان وابسته هستند، باید بگوییم که این اعتقاد به جای اینکه مبتنی بر تحقیقات علمی و اصولی باشد، از اعتقادات غلط پشینیان ما نشأت گرفته است. این اندیشه‌ها به زمانی بازمی‌گردد که اجداد ما غارها را برای زندگی انتخاب کرده بودند و زنان برای ادامه‌ی حیات خود به قدرت و حمایت جسمانی مردان نیاز داشتند. کافی است سری به کتاب صوتی قوانین روابط موفق بزنید تا متوجه شوید، اتفاقاً همین دیدگاه غلط درمورد اتکای زنان به مردان، یکی از علل شکست در روابط عاشقانه و زناشویی با مردان است.

باربارا دی آنجلیس در این کتاب همراه شماست تا بیاموزید که چگونه شریک مناسب زندگی خود را پیدا کنید و بدانید برای شناخت او به دنبال چه ویژگی‌هایی باید باشید. همچنین اگر تابه‌حال تحت‌تأثیر نصیحت‌های افراد ناموفق بوده‌اید و اجازه می‌دادید که تصمیم‌گیرنده‌ی زندگی شما باشند، با شنیدن کتاب صوتی قوانین روابط موفق دیدگاه شما درمورد کمک خواستن از این افراد دگرگون خواهد شد. ممکن است شما هم مانند بسیاری از مخاطبان این کتاب، به خاطر شکست‌هایی که قبلاً در ارتباط با مردان تجربه کرده‌اید، خود را شایسته‌ی یک رابطه‌ی موفق ندانید؛ اما باربارا دی آنجلیس به شما ثابت می‌کند که سخت در اشتباهید! در حقیقت شما شایسته‌ی بهترین‌ها و موفق‌ترین روابط عاشقانه و زناشویی هستید؛ به شرط اینکه به صورت اصولی و صحیح قدم در این روابط بگذارید.

کتاب حاضر را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی هادی ابراهیمی به چاپ رسانده و نشر صوتی آوانامه آن را با صدای نازیما حسینی منتشر کرده است.

کتاب صوتی قوانین روابط موفق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی هستید شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر به دنبال کتابی هستید که به شما بیاموزد چطور شریک مناسب زندگی خود را پیدا و زندگی موفقی را با او تجربه کنید، شنیدن این کتاب انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

با باربارا دی آنجلیس بیشتر آشنا شویم

باربارا دی آنجلیس، زاده‌ی 4 مارس 1951، نویسنده، روانشناس و سخنران آمریکایی است. این نویسنده پرفروش تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه از کتاب‌های روانشناسی خود را به فروش رسانده است. از آثار مشهور او می‌توان به کتاب‌های «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟»، «رازهای عشق‌ورزی»، «رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع درباره‌ی شناخت زنان» و... اشاره کرد. این نویسنده همچنین سال‌ها در زمینه‌ی رشد شخصی فعالیت داشته و از مشاوران برجسته‌ در روابط زناشویی به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی قوانین روابط موفق می‌شنویم

قانون یک: همانگونه با مردها رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. قانون یک چکیده‌ی تمام قوانین واقعی محسوب می‌شود. این قانون نه فقط درباره عشق که درباره‌ی تمام زندگی است. آیا به‌نظرتان آشنا نمی‌آمد؟ شاید هنگامی که بچه بودید آن را در کلاس درس انجیل یا در یکی از اموعظه‌های کلیسای محله‌تان شنیده باشید. قدیم‌ترها آن را قانون طلایی می‌نامیدند و اینگونه بیان می‌شد: آنچه را برای خود نمی‌پسندی بر دیگران مپسند یا آنچه را برای دیگران بپسند که بر خود می‌پسندی.

در هندوستان آن را قانون کارما می‌نامند: اعمال و رفتار نیک تو در حق دیگران سرانجام به شیوه‌ای اجتناب‌ناپذیر تاثیرات نیکی را برای تو رقم خواهد زد و بدی‌های تو در نهایت پیامدهای نامطلوبی را در زندگی‌ات سبب خواهد شد. یا به قول ما آمریکایی‌ها هرچه از این دست بدهی از دست دیگر پس خواهی گرفت. اسمش هرچه باشد اما معنایش در هر حال یکی است: با دیگران طوری رفتار کن -در اینجا منظور از دیگران مردهاست- که دوست داری با تو رفتار کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
بخش اول: قوانین واقعی کدام‌اند و چرا به آن‌ها نیاز داریم
31 دقیقه
بخش دوم: به‌منظور یافتن همسر مناسب چه قوانینی را باید در نظر داشته باشیم؟ - قسمت اول
29 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
34 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
30 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
46 دقیقه
بخش سوم: برای برقراری ارتباط درست چه قوانینی را باید در نظر داشته باشیم؟
31 دقیقه
بخش چهارم: قوانین واقعی در روابط جنسی کدام‌اند؟
44 دقیقه
بخش پنجم: قوانین واقعی تعهد و پایبندی کدام‌اند؟
33 دقیقه
بخش ششم: چگونه با قوانین واقعی زندگی کنیم؟
8 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین روابط موفق
نویسنده
مترجمهادی ابراهیمی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین روابط موفق

Moozhan H
۱۴۰۲/۱۰/۴
این کتاب، کتاب زیبایی است ولی چند نکته داره: اول اینکه با فرهنگ‌ کشور ما همخونی نداره. خیلی بیش از اندازه خیالاتی و اینکه اگه مثل این کتاب رفتار کنیم مطمئن باشید برای خیلی از مردهای ایران با این فرهنگ اصلا هم جذاب نیستید.
رقیه حاج علی اکبری
۱۴۰۲/۷/۲۱
کتابهای خانم باربارا واقعا آموزنده‌اند، برای داشتن روابط صحیح و موفق خواندن این کتاب و سایر کتابهای این نویسنده را به عزیزان پیشنهاد میکنم
کتایون فرهمند
۱۴۰۲/۷/۲
این کتاب ارزش خواندن داره بسیار زیاد. از این میگه که هر چه بیشتر خودتون باشید و تظاهر نکنید رابطه بهتری میسازید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین روابط موفق

برای دریافت کتاب صوتی قوانین روابط موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.