معرفی و دانلود کتاب صوتی لاهوتیان

عکس جلد کتاب صوتی لاهوتیان
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لاهوتیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لاهوتیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لاهوتیان

کتاب صوتی لاهوتیان، برداشتی آزاد و شرحی کوتاه از سخنان و تجارب زیسته‌ی برخی از رجال شیعه است که سید امیرحسین سید کشمیری آن را با حفظ اصالت واقعه، به زبانی شیوا و شنیدنی در قالب داستان‌هایی برای مخاطب خود، روایت کرده است. نویسنده‌ی اثر در این کتاب درباره‌ی فراز و نشیب‌های زندگی یارانِ امامان، از شیرینیِ درک حضور آنان تا آزمون‌های الهی و بهای سرسپردگی بر آستان قدسیِ عشق سخن گفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی لاهوتیان

سید امیرحسین سید کشمیری در کتاب صوتی لاهوتیان از یاران و پرورش‌یافتگانِ مکتب اهل بیت علیه‌السلام سخن گفته است. او با شرح داستان‌هایی از شیوه‌ی زندگی یاران و همراهان امامان معصوم، به مخاطبِ خود کمک می‌کند تا راهی به‌ سوی درک و آموختنِ راه و روشِ آن امامان بزرگوار بیابد و در نتیجه‌ی آن، به کسب معرفت و بهره‌مندی از قرب پروردگار جهان نائل شود؛ چرا که امامان، راهنماهایی اعلاء و حجتی در نهایتِ کمال برای حضرت حق هستند و رسیدن به شناختی از آنان، همانا رسیدن به پروردگار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لاهوتیان

سید امیرحسین سید کشمیری در کتاب صوتی لاهوتیان، با سفری به اعماق تاریخ و تورق در میان صفحات زندگی اصحاب و یاران امامانِ معصوم، با حفظ اصالت روایات و صحتِ آن‌ها، برداشتی آزاد و قصه‌گونه از زندگیِ بیست‌وهشت تن از آنان ارائه کرده است؛ بیست‌وهشت صحابه‌ای که شاید تاکنون حتی نام آنان را هم نشنیده باشید: از حسین بن بشار و تردیدهایش گرفته تا تحیر ابوخالد کابلی در شناخت امامِ زمانه‌اش، از سرسپردگی محمد بن مسلم و جان‌فشانی‌های عمار یاسر و اویس قرنی تا جاماندنِ یعقوب بن عرقوفی از قافله‌ی کربلا.

سید کشمیری در گردآوری و تدوین مطالب کتاب صوتی لاهوتیان، از معتبرترین و متقدم‌ترین منابع شیعی نظیر معرفة‍الناقلین عن الائمةالصادقین‌، اثر محمد بن عمر بن عبدالعزیز کشی بهره جسته است. در کتاب کشی، از حدود پانصدوپنج تن نام برده و حکایاتی از آنان شرح داده شده است اما نویسنده با گزینش میان اثرگذارترین و شنیدنی‌ترینِ آن حکایات، به بازآفرینی و خلق داستان‌هایی جذاب دست زده است تا هم مخاطبِ خود را با روایاتی راستین و گزاره‌هایی صحیح از حیات آن رجال شیعی و مواجهه‌ی آنان با امامانِ زمانه‌ی خود آشنا سازد و هم از این طریق، تصویری غنی را از آنچه یک مؤمن راستین و رهروی راه آن بزرگواران در زندگی باید بدان بدل شود، به تصویر بکشد.

کتاب صوتی لاهوتیان روایت سرگذشت‌هایی از شکست و پیروزی است، از دلدادگی و سرسپردگی، از ترس و جسارت و خطا و صواب، و از بی‌شمار آزمون‌های الهی که یاران امام برای همراهی و یاریِ آن بزرگواران می‌بایست از سر می‌گذراندند. امیرحسین سید کشمیری به‌واسطه‌ی شرح روایاتی کم‌نظیر توانسته الگویی جامع و ماندگار را برای ساییدنِ سرِ ارادت و بندگی بر آستانِ عبادتِ حق، خلق کند.

کتاب لاهوتیان را نشر بین‌الملل به چاپ رسانده است. نسخه‌ی شنیداری این اثر به همت نشر صوتی سماوا و با خوانش امیر مشرفی در اختیار شما قرار دارد.

کتاب صوتی لاهوتیان برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی لاهوتیان را به تمامی دوست‌دارانِ ادبیات اهل بیت (ع)، علاقه‌مندان به احادیث و روایاتِ اصحابِ امامان معصوم و همین‌طور طرفداران داستان‌های مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی لاهوتیان می‌شنویم

آفتاب مانند یک دیوانه‌ی زنگی، شمشیر کشیده بود و پرتوهایش را بر سر و روی مردم مدینه فرود می‌آورد. نگاهی به مردم اطرافش کرد. کسی عین خیالش نبود. برای او که به نسیم‌های خنک کابل عادت داشت، این گرما کشنده بود. چند روزی می‌گذشت و هنوز به مراد دلش نرسیده بود. دیدن روی امام و هم‌صحبتی با او. نگاهش را از آسمان گرفت. خودش را زیر سایه‌ی نخلی بلند کشید و همان‌جا زانوهایش شل شد. نشست و به نخل تکیه داد.

بسم‌اللهی گفت و گره‌ی بقچه‌ی کرم‌رنگش را باز کرد. هنوز چند تکه‌ی دیگر نان خشک برایش مانده بود. از مشک کمی آب داخل ظرف سفالینش ریخت و تکه‌ای نان را داخل آب کرد. با خودش فکر کرد: با اینکه تنها چند روز است در مدینه مانده‌ام، اما زبان عربی را به‌خوبی یاد گرفته‌ام.

انگار همین دیروز بود که با کاروان ابوعامر به مدینه رسید. آمده بود زیارت قبر پیامبر و می‌خواست ساعتی هم خدمت امامش برسد تا شاید او را به غلامی قبول کند. نان خشک جو کمی نرم شده بود. تکه‌ای از آن را کند و داخل دهانش گذاشت. یاد حرف ابوعامر افتاد:

- مواظب باش که توجه حکومتی‌ها را جلب نکنی تا برای رسیدن به مراد دلت آسیبی به اولاد پیغمبر نرسد.

لقمه داخل دهانش مانده بود. انگار دهانش خشکِ خشک بود و نمی‌توانست لقمه‌اش را قورت بدهد. درب مشک را باز کرد و جرعه‌ای آب راهی حلقش کرد. نفس راحتی کشید و دوباره به اطرافش نگاه کرد. نمی‌دانست در این شهر غریب به چه کسی می‌تواند اعتماد کند. مدینه پُر بود از جاسوسان حکومت. اما هر طور بود بالاخره توانسته بود نشانی از منزل مولایش بیابد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
داستان اول: در جست‌وجوی یار
9 دقیقه
داستان دوم: مرحمتیِ خلیفه
14 دقیقه
داستان سوم: کلام اثربخش
14 دقیقه
داستان چهارم: آن یک نفر
14 دقیقه
داستان پنجم: قیاس نابه‌جا
10 دقیقه
داستان ششم: وعده‌ی دیدار
33 دقیقه
داستان هفتم: مرگ در عشق
12 دقیقه
داستان هشتم: کلیددارانِ دانش
14 دقیقه
داستان نهم: قطع خویشاوندی
13 دقیقه
داستان دهم: لعن بر فراز منبر
13 دقیقه
داستان یازدهم: تبعیتِ محض
17 دقیقه
داستان دوازدهم: آهنگ دیار
19 دقیقه
داستان سیزدهم: عروج
17 دقیقه
داستان چهاردهم: داوری در دین
14 دقیقه
داستان پانزدهم: گرامی‌ترین انسان
13 دقیقه
داستان شانزدهم: کشته‌ی بر نخل
9 دقیقه
داستان هفدهم: غربت مؤمن
13 دقیقه
داستان هجدهم: جوان آگاه
17 دقیقه
داستان نوزدهم: مذبوح در حب علی
14 دقیقه
داستان بیستم: فروتنان آگاه
11 دقیقه
داستان بیست‌ویکم: محبت بی‌پایان
19 دقیقه
داستان بیست‌ودوم: ماندگارترین
10 دقیقه
داستان بیست‌وسوم: آخرین جرعه‌ی شیر
9 دقیقه
داستان بیست‌وچهارم: ثابت‌قدمان
8 دقیقه
داستان بیست‌وپنجم: کرامتی عجیب
13 دقیقه
داستان بیست‌وششم: شاهدی عادل
14 دقیقه
داستان بیست‌وهفتم: مدافع حقیقی
19 دقیقه
داستان بیست‌وهشتم: زندان باب‌الصغیر
8 دقیقه
داستان بیست‌ونهم: تسلیم
19 دقیقه
داستان سی‌ام: نفرین بر ظالم
16 دقیقه
داستان سی‌ویکم: فقیه اهل بیت
25 دقیقه
داستان سی‌ودوم: سلیمان بن خالد
11 دقیقه
داستان سی‌وسوم: جاماندگان از یار
17 دقیقه
داستان سی‌وچهارم: سکین نخعی
10 دقیقه
داستان سی‌وپنجم: در آغوش حق
14 دقیقه
داستان سی‌وششم: سری بر فراز نی
22 دقیقه
داستان سی‌وهفتم: پناه شیعه
13 دقیقه
داستان سی‌وهشت: تردید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لاهوتیان
نویسنده
راویامیر مشرفی
ناشر چاپیانتشارات کتاب بین الملل
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لاهوتیان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لاهوتیان

برای دریافت کتاب صوتی لاهوتیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.