معرفی و دانلود کتاب صوتی امید

عکس جلد کتاب صوتی امید
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی امید

کتاب صوتی امید منتخبی از سخنان گران‌بها و زیبای آنتوان چخوف، نویسنده مشهور روسی‌ست که می‌تواند راهنمای خوبی برای سبک زندگی شما باشد. این اثر به دو زبان فارسی و انگلیسی گردآوری شده است.

درباره کتاب صوتی امید:

آنتون چخوف به عنوان یکی از برترین داستان نویسان جهان، جملات گوهربار و تاثیرگذاری در آثار مختلف خود دارد و کتاب صوتی امید نیز گزیده‌ای از این گفته‌های ارزشمند به شمار می‌رود که به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی خوانده شده است.

پس از اگر به ادبیات روسیه و به خصوص نوشته‌های این نویسنده علاقه مند هستید، این کتاب می‌تواند برایتان جذاب و شنیدنی باشد و همچنین به تقویت زبان انگلیسی‌تان کمک می‌کند.

آنتون چخوف را بیشتر بشناسیم:

آنتون چخوف (Anton Pavlovich Chekhov) متولد 1860 میلادی، داستان نویس، نمایشنامه نویس برجسته روس و یکی از پیشروان داستان کوتاه نویسی در ادبیات جهان است. او در تاگانروک در جنوب روسیه به دنیا آمد و در خانواده‌ای خشک مذهب بزرگ شد. چخوف در 1884 تحصیلات خود را در رشته پزشکی در دانشگاه مسکو به پایان رساند ولی به جای طبابت بیشتر به نوشتن پرداخت و در عمر کوتاه خود 700 اثر ادبی برجای گذاشت که بیشتر آن‌ها داستان‌های کوتاه هستند.

آثار داستانی این نویسنده روسی ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ او در خلاصه گویی و خلق داستان‌‌های کوتاه بدون پی‌رنگ استاد است. همچنین داشتن نگاه رئالیستی به جهان و شخصیت‌های آثارش برخلاف نگاه فرمالیستی که در دوران چخوف بسیار رایج بود. در داستان‌های آنتوان چخوف همواره مقدمه‌ای کوتاه برای ورود به جهان قصه‌هایش وجود دارد و می‌توانید تصویرپردازی‌های متعددی از طبیعت را در قلمش مشاهده کنید.

چخوف همواره سعی کرده در آثارش به مفاهیمی همچون تضاد طبقاتی، ارزش‌های غلط رایج در جامعه، نقد فحشا و فرصت‌های از دست زندگی و درگیری‌های انسان‌ها باهمدیگر بپردازد.

داستان نویسی این نویسنده از سال 1880 شروع شد؛ زمانی که اولین مطلب او در مجله‌ای به چاپ رسید و پس از آن با نام‌های مستعاری همچون آنتوشا چخونته، آدم کبدگندیده، برادر برادرم، روور و اولیس به نوشتن داستان کوتاه و مطالب طنز و فکاهی مشغول شد و از این راه کسب درآمد نیز می‌کرد.

اما پس از فارغ التحصیلی و شروع طبابت، توانست اولین مجموعه داستانش با نام قصه‌های ملپامن را منتشر کند و در عرصه ادبیات روسیه شناخته شود. سرانجام آنتوان چخوف که سال‌ها به بیماری سل مبتلا بود، در سال 1904 در سن 44 سالگی درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی امید می‌شنویم:

- علمی که به آن عمل نشود، ارزشی ندارد.
- اگر از تنهایی می‌ترسی، ازدواج نکن.
- مردمی که شادند، زمستان و تابستان برایشان فرقی ندارد.
- متولد آزاده کسی است که از نوشتن مطالب احمقانه ابایی نداشته باشد.
- مردم به زنی که زیبا نیست می‌گویند، چه چشمان زیبایی، چه گیسوان زیبایی داری.
- باید به مردم اعتماد کنی و آن‌ها را قبول داشته باشی وگرنه زندگی ناممکن می‌شود.
- هر احمقی می‌‌تواند با بحران کنار آید؛ روزمرگی زندگی است که انسان را از پا درمی‌آورد.
- آنقدر که احساس تنفر مشترک از چیزی، مردم را متحد می‌کند، عشق، دوستی و احترام این کار را نمی‌کند.
- پزشکان و وکیلان مانند هم هستند؛ تنها فرق‌شان این است که وکیلان پول‌تان را می‌ربایند اما پزشکان هم پول‌تان را هم جان‌تان را.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
گزین گویه‌ها - قسمت یک
9 دقیقه
گزین گویه‌ها - قسمت دو
5 دقیقه
introduction
8 دقیقه
the quotations - بخش اول
8 دقیقه
the quotations - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی امید
نویسنده
مترجموحید کیان
راویفریبا فصیحی تاش، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی امید

فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۱/۲
این کتاب دو زبانه هست و برای تقویت شنیداری زبان انگلیسی مناسب هست و با توجه به اینکه حاوی جملاتی هست که حتی به فارسی هم نیاز به تفکر و تأمل داره، وجود ترجمه فارسی بر درک بیشتر مفاهیم افزوده.
تا پیش از این، تنها اسم آنتوان چخوف رو شنیده بودم و الان یک آشنایی محدود تاریخ ادبیات گونه‌ای به همراه در
چندین جمله گزیده، ذهنم نقش بسته، بین تمام گزین گویه‌ها، این مورد بیشتر از سایر موارد ذهنم رو به خودش مشغول کرد: «هنرمند تنها باید تنها درباره آنچه می‌فهمد نظر بدهد، زمینه‌ی کاری او همان‌قدر محدود است که زمینه‌ی کار هر متخصص دیگری.»
Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتابیه که نیاز به تفکر و تامل داره. کلا از نظر من آثار چخوف فلسفی، روانشناسی. صدای گوینده مناسب و خوب برای روایت داستان. از اینکه دو زبانست خیلی جذاب ترش کرده که برای تقویت شنیداری خیلی مفید بود.
الناز سلیمان غفاری
۱۴۰۱/۷/۱۸
باشنیدن این کتاب چخوف به یکی از محبوب‌ترین نویسنده هام مبدل شد... مجموعه‌ای از جملات تامل برانگیز... جملاتی که هرکدومشون یک ساعت جای بحث و تفکر داره..... حتما توصیه میکنم
naser abderezaei
۱۴۰۲/۸/۱۰
خیلی کتاب بدرد بخوری نبود، البته اشتباه هم از خودم بود که راهنما رو قبل از خرید نخوندم و فکر کردم یکی از کتابهای داستانه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی امید

برای دریافت کتاب صوتی امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.