معرفی و دانلود کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

عکس جلد کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار نوشته‌ی مهناز طاهری که از اشعار دیوان پروین اعتصامی اقتباس شده، داستان مکر یک مرغ ماهی‌خوار و زیرکی ماهی‌های دریا را روایت می‌کند. این اثر، مثل دیگر عناوین این مجموعه، نکاتی پندآمیز را در قالب روایتی شیرین به کودکان یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

پروین اعتصامی از مفاخر ادب فارسی و از زنان نامدار تاریخ معاصر ایران است که با اشعار ارزشمند خود، زبان و ادبیات فارسی را غنی‌تر ساخته است. دیوار اشعار پروین اعتصامی که بسیاری از قطعات موجود در آن به شکل مناظره بین حیوانات و اشیاء و... سروده شده، سرشار از پندها و معانی نغز است که شنیدن آن‌ها به ویژه برای کودکان جذاب خواهد بود. انتشارات سپهرین در این رابطه مجموعه کتاب‌هایی را با تلاش مهناز طاهری به چاپ و نشر رسانده که این اشعار را به شکل نثر و با زبانی کودکانه برای مخاطب روایت می‌کنند. در اینجا نسخه‌ی صوتی یکی از کتاب‌های این مجموعه یعنی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار را پیش روی خود دارید.

نویسنده در کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار داستان مرغ ماهیخوار پیر و فرتوتی را روایت می‌کند که از فرط پیری دیگر توان شکار کردن ندارد. برای همین تصمیم می‌گیرد برای سیر کردن شکمش دست به دامن حیله و نیرنگ شود و ماهی‌ها را هرطور که شده، به دام خود بیندازد. نقشه‌ی مرغک ماهیخوار اما آن‌طور که پیش‌بینی می‌کرده پیش نمی‌رود...

این کتاب توسط نشر صوتی سپهرین منتشر شده و گویندگی آن به عهده‌ی نسا جابر ابن انصاری بوده است.

کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 ساله مخاطب این کتاب صوتی هستند.

در بخشی از کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار می‌شنویم

یکی بود یکی نبود. غیر از خدای مهربان هیچ‌کس نبود. در دریای بزرگی، ماهی‌های زیادی زندگی می‌کردند. در کنار این دریا مرغ ماهیخوار پیری نیز زندگی می‌کرد که دیگر نمی‌توانست ماهی صید کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار
نویسنده،
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتینشر سپهرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار

برای دریافت کتاب صوتی ماهی‌ها و مرغ ماهیخوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.