معرفی و دانلود کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها

عکس جلد کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها

لیبی دخترکی‌ست که قرار است در کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها نوشته‌ی ایمی کاب به همراه خانواده‌اش به یک گردش علمی در دل طبیعت برود. او یک شب تا صبح بیدار می‌ماند و برای فردایش یک نقشه‌ی هیجان‌انگیز می‌کشد.

درباره‌ی کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها

«پرنده‌های سحرخیز کرم‌های بیشتری گیرشان می‌آید.» این چیزی است که پدر لیبی به او می‌گوید. لیبی، شخصیت اصلی داستان جمع‌کننده‌ی کرم‌ها (Worm Wrangler) نوشته‌ی ایمی کاب (Amy Cobb)، به همراه خانواده‌اش به یک گردش هیجان‌انگیز در دل طبیعت رفته‌اند. آن‌ها در یک جنگل زیبا چادر زده‌اند تا شب را در آن‌جا به صبح برسانند و در هوای طبیعت نفسی تازه کنند. اما امشب درست از آن شب‌هایی است که لیبی قصه‌ی ما هرچقدر تلاش می‌کند نمی‌تواند بخوابد. او یک فکر بکر توی کله‌اش دارد و منتظر است هوا روشن شود تا نقشه‌اش را عملی کند...

صبح زود لیبی از خواب بیدار می‌شود. زیپ کیسه‌ی خواب را می‌کشد و از آن بیرون می‌آید. آهسته، جوری که کسی بیدار نشود، پایش را از توی چادر بیرون می‌گذارد و کرم‌های کوچولو را صدا می‌زند. وقتی که برادر و مادر و پدر لیبی از خواب بیدار می‌شوند، از چیزی که در دست‌های دخترک می‌بینند شگفت‌زده می‌شوند. لیبی به خانواده‌اش می‌گوید این‌ها فقط یک کرم ساده نیستند؛ این‌ها کرم‌های سحرخیزی هستند که گیر پرنده‌های سحرخیز می‌آیند! اما این تمام ماجرای گردش علمی لیبی نیست...

در کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک 6 تا 8 ساله‌ای در اطراف خود دارید و می‌خواهید برای او یک قصه‌ی جالب و هیجان‌انگیز پخش کنید، کتاب صوتی جمع‌کننده‌ی کرم‌ها یک پیشنهاد عالی برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها می‌شنویم

اون شب، لیبی توی کیسه‌خوابِ گرم و نرمش احساس راحتی داشت اما هر چقدر تلاش می‌کرد، خوابش نمی‌برد. چون توی ذهنش به فکرِ یک چیز شگفت‌انگیز برای خانوادش بود. صبح روز بعد لیبی با آواز پرنده‌ها از خواب بیدار شد: «اوه این‌ها همون پرنده‌های سحرخیزی‌ان که بابا درباره‌شون گفته بود!»

دخترک موفرفری، سرش رو از چادر بیرون برد و به اطراف نگاهی انداخت. پدر، مادر و استوآرت همگی هنوز خواب بودن. اما لیبی دلش نمی‌خواست که دوباره به خواب بره و دوست داشت که مثلِ پرنده‌ها، سحرخیز باشه. پس زیپ کیسه خواب رو باز کرد و آروم‌آروم به‌زور از لای چادر خودش رو بیرون کشید.

باریکه‌ی طلایی‌رنگ نور خورشید، از لابه‌لای درخت‌ها عبور می‌کرد و هوا لحظه‌به‌لحظه روشن‌تر می‌شد. لیبی بعد از یک خمیازه بلند، شروع به کش و قوس دادن بدنش کرد و به این شکل برای ماجراجویی آماده شد. هنوز هم دلش می‌خواست برای خانواده‌ش یک شگفتانه آماده کنه و برای این کار باید سریع دست‌به‌کار می‌شد. با خودش فکر کرد: «امممم، اگه من یک کرم بودم، اون وقت کجا باید پیدام می‌کردن؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
جمع‌کننده‌ی کرم‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمارال نوحی، مبینا چیت سازان، سامره فضلی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها

سمیرا یکتا
۱۴۰۲/۱/۲۷
یه پیک نیک خانوادگی جذاب و عالیه که در حین تفریح بچه‌ها مطالبی را هم یادمیگیرند
چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۳/۱۴
عالی بود. من خیلی دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها

برای دریافت کتاب صوتی جمع‌ کننده کرم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.