معرفی و دانلود کتاب صوتی مرد داستان فروش

عکس جلد کتاب صوتی مرد داستان فروش
قیمت:
۸۹۰۰۰ 62300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرد داستان فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرد داستان فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرد داستان فروش

کتاب صوتی مرد داستان فروش نوشته‌ی یوستین گردر، داستانی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده درباره‌ی زندگی مردی به نام پیتر است که قوه تخیل بالا و قلمی متفاوت دارد. او داستان‌هایی در ژانرهای گوناگون خلق می‌کند اما هیچ‌وقت خودش دست به قلم نمی‌شود و ایده‌هایش را به نویسنده‌های جوان می‌فروشد.

درباره‌ی کتاب صوتی مرد داستان فروش:

یوستین گردر (Jostein Gaarder) نویسنده رمان خارق‌العاده و محبوب «دنیای سوفی»، در این کتاب صوتی به روایت زندگی مردی به نام پیتر می‌پردازد که اندیشه‌ی ثروتمند شدن را دارد. نسخه اصلی کتاب مرد داستان فروش (The Ringmaster's Daughter) به زبان نروژی در سال 2001 و نخستین نسخه انگلیسی آن، در سال 2002 منتشر شد. این کتاب با عناوین گوناگونی مانند: مرد داستان فروش، دختر مدیر سیرک و دختر رهبر سیرک به فارسی ترجمه شده و توسط ناشران مختلفی به چاپ رسیده است.

یوستین گردر در این کتاب صوتی هم‌چون دیگر کتاب‌های خود کوشیده تا موضوعات عمیق و فلسفی را به صورت داستانی زیبا و جذاب ارائه دهد، اما تفاوت اصلی مرد داستان فروش با دیگر آثار گردر این است که در این رمان به موضوع فلسفه کمتر پرداخته است. این کتاب حاوی مجموعه‌ای از تخیلات و حقایق است. نویسنده با قلمی هوشمندانه و بی‌نظیر داستان‌هایی در دل داستان اصلی نوشته که جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

خلاصه‌ی کتاب صوتی مرد داستان فروش:

کاراکتر اصلی و راوی این رمان، مردی به نام پیتر است که داستان زندگی و خاطرات خود را با نگاه به گذشته، روایت می‌کند. پیتر کودکی پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و دچار بلوغ زودرس شده است. او قدرت تخیل بی‌نظیری دارد که بعضی مواقع این قدرت باعث می‌شود که عالم حقیقی و تخیل خود را نتواند تشخیص دهد.

پیتر ایده‌های داستانی فوق‌العاده‌ای در سر دارد که اگر آن‌ها را بنویسد به نویسنده‌ای جهانی تبدیل می‌شود. اما او علاقه‌ای به نویسنده شدن ندارد و تصمیم می‌گیرد که ایده‌های خاص و ویژه‌ی خود را به دیگر نویسندگان بفروشد تا هم خودش پول فراوانی به دست آورد و هم نویسندگان خریدار ایده به آرزوهای خود، یعنی نوشتن کتابی شاهکار برسند.

پیتر از این کار عجیب و غریب، درآمد فراوانی اخذ نمود و سالیان سال این کار را ادامه داد. اما در یکی از روزها فهمید که دیگران درباره‌ی راه‌اندازی شبکه‌ی کلاهبرداری داستان‌نویسی سخن می‌گویند. او که از این مسئله به شدت ترسیده بود آینده و جان خود را در خطر دید و ... .

یوستین گردر کیست؟

یوستین گردر استاد فلسفه و تاریخ عقاید در سال 1952 در نروژ چشم به دنیا آمد. بیشتر داستان‌ها و رمان‌های او حاوی موضوعات و سوالات فلسفی است. او در ادبیات جهان و فلسفه‌ی غرب امروزی توانسته نامی برجسته را برای خود به ارمغان بیاورد و بیشتر شهرتش را مدیون کتاب «دنیای سوفی» است که اثری ماندگار و خارق‌العاده و بی‌سابقه است. دنیای سوفی به بیشتر زبان‌هاى مختلف دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه‌ى آن به فروش رفته، براساس این رمان شگفت‌انگیز فیلمی نیز ساخته شده و با استقبال بسیاری روبه‌رو شده است. از دیگر آثار وی می‌توان به قصر قورباغه‌ها، مرد غیرقابل اعتماد، راز تولد، قصری در پیرینه، دنیای انا درون یک آیینه درون یک معما، دختر پرتقال و ... اشاره کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی مرد داستان فروش می‌شنویم:

همیشه این مساله برایم مطرح بوده که تا جای ممکن ایده‌ایم را (که بعدها آن را سوژه یا موضوع نامیدم) جمع کنم. شاید من با آن شکارچی قابل مقایسه باشم که به نظر او شکار حیوانات کمیاب بسیار عالی است، اما نمی‌خواهد که خودش شاهد تکه تکه و پخته شدن و از ریخت افتادن شکارش باشد. یک چنین شکارچی‌یی حتی می‌تواند گیاه‌خوار هم باشد و البته که بین شکارچی ماهری بودن و گیاهخواری هیچ تناقضی وجود ندارد البته این احتمال هم وجود دارد که او رژیم داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
14 دقیقه
بخش اول
26 دقیقه
بخش دوم
27 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم
23 دقیقه
بخش پنجم
28 دقیقه
بخش ششم
29 دقیقه
بخش هفتم
33 دقیقه
بخش هشتم
26 دقیقه
بخش نهم
32 دقیقه
بخش دهم
26 دقیقه
بخش یازدهم
18 دقیقه
بخش دوازدهم
25 دقیقه
بخش سیزدهم
23 دقیقه
بخش چهاردهم
36 دقیقه
بخش پانزدهم
24 دقیقه
بخش شانزدهم
25 دقیقه
بخش هفدهم
22 دقیقه
بخش هجدهم
29 دقیقه
بخش نوزدهم
24 دقیقه
بخش بیستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرد داستان فروش
نویسنده
مترجممهوش خرمی پور
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ 62300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرد داستان فروش

امید رویان
۱۴۰۱/۵/۸
کلا یوستین گردر شور هر چیزی رو در میاره دیگه بیش از اندازه هر چیز رو پیش میبره وغیر واقعی میشه کتاب خوب شروع میشه ولی شاید یه همچین کتابی با همچین موضوع جالبی خیلی بهتر میتونست ادامه پیدا کنه با وجود بیان شیوا گوینده واقعا گوش دادن بهش سخت بود
Alireza Heravian Heravian
۱۴۰۰/۸/۲۵
تازه از فصل ۱۰ معنای داستان شروع به نمایان شدن میکنه، تا فصل ۱۰ شاید براتون خیلی کسالت بار باشه، اما اگر علاقه به یک داستان فلسفی ساده هستید، بعد از کتاب‌های تنهایی پرهیاهو، میرا، میهمانی بی‌معنایی، این کتاب میتونه مفید باشه.
Vahid Vn87
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عالیه من چندبار بهش گوش دادم. جذابه اما فک کنم زیاد فلسفی نیست. شاید هم با درک من به عنوان یه مبتدی در فلسفه سازگار نیست. اما در کل خوبه. البته بعد از دنیای سوفی و راز فال ورق بهتره بخونید
A B
۱۴۰۰/۱/۹
خیلی دوستش داشتم... یه کتاب گوش میدی که شامل تعداد زیادی داستان، ایده و... هست و فصل آخر برات روشن میشه که چرا کاراکتر اصلی داستان همچین شخصیتی داشت.
به علاوه صدا و لحن گوینده بیییییییی‌نظیره.....
ahmad khanzade
۱۳۹۹/۱۱/۵
فقط یکنفره و درباره ذهن و نوشته هاش میگه
یجورایی میشه اگه ذهن خلاقی داشته باشین خوتونو بزارید بجاش و شما بشید شخص اول، برا من جذاب بود
Mahdi Malekzde
۱۳۹۹/۸/۱۳
این کتاب روانشناسی است و هر کسی نمیتوان آن را درک کند پس برای کسانی که هنر را جدی دنبال میکنند مناسب هست نه برای کسانی که برای سرگرمی کتاب میخوانند
ازاده جوان
۱۴۰۲/۵/۶
سلام با تشکر از کتابراه
تو دل این رمان چندین رمانه که از زبان نویسنده میشنویم در خلال شنیدم داستان زندگی خود نویسنده‌ای که راوی هست
مرضیه علیزاده
۱۴۰۰/۷/۲۴
من عاشق رمان هاییم که نکات روانشناسی رو طوری بیان میکنه که از حالت آموزش و ایا میدانید خارج میشن و با داستان و مثال عینیت میبخشن عالی
نگار حداد
۱۳۹۹/۹/۲
به نظرم خیلی کسل کننده بود و فقط گوش دادم که تمومش کرده باشم، کشش نداشت...
پگاه امامی
۱۳۹۹/۶/۱۳
خلاق و جذاب و حاصل فکری جادویی
زیبا بابائی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتاب خوبیست. چندان داستان با موضوعات مختلف جامعه رو بیان میکند
Maryam M
۱۴۰۰/۱۰/۳
برام هیچ جذابیتی نداشت. غیر از یکی دو جمله قابل تامل، کتاب کسل کننده‌ای بود.
Mary R
۱۴۰۱/۷/۸
خوشم نیومد زیاد
خیلی کسل کننده و غیر واقعی بود
محمد هاشم خلق اله
۱۳۹۹/۶/۲۰
کتابی مملو از حس نا امیدی و افسردگی نویسنده، بدون هیچ نقطه آموزنده
Mahshid Banikamali
۱۴۰۲/۱/۳
انسان زیر دست و پای خودش له می‌شود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرد داستان فروش

برای دریافت کتاب صوتی مرد داستان فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.