معرفی و دانلود کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن

عکس جلد کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن

کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن اثر شانتل تزدل، بحثی پیرامون دنیای مادری و تربیت فرزندان است. شانتل تزدل در این کتاب از اصول و آداب مادر بودن می‌گوید و ذهن تازه‌مادران یا کسانی که در انتظار تولد فرزندشان هستند را برای انجام این وظایف آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن

مادر شدن اتفاقی است که زندگی هر زنی را زیرورو می‌کند. با تولد فرزند، زندگی والدین هردو، تحت تأثیر این اتفاق قرار می‌گیرد و حالا باید سبک زندگی جدیدی برای خود انتخاب کنند؛ اما برای یک زن، موضوع پیچیده‌تر از این است. کسی که در ابتدا نوزاد را از بطن وجودش بیرون می‌کشد و سپس با شیره‌ی جانش او را تغذیه می‌کند، بیشتر درگیر مراقبت و تربیت موجود کوچکی می‌شود که خود آن را به این دنیا آورده و مسئول مراقبت و تربیت اوست.

کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن (The Real Tea About Being a Mother) نوشته‌ی شانتل تزدل (Chantelle Teasdell)، کتابی مفید و مختصر است که چالش‌های مادر شدن را در کنار شیرینی‌ها و لذت‌های آن به تصویر می‌کشد. دکتر تزدل در این کتاب به این موضوع اشاره می‌کند که مادر بودن، شغلی تمام وقت و بی‌دستمزد است که شامل عناوین شغلی و وظایف مختلفی می‌شود؛ مدیر عامل، مدیر بازاریابی، مدیر مالی، مدیر بخش، مسئول شیفت، رئیس و مادرِ مسئول، همه عنوان‌های شغلی‌ای هستند که یک مادر به طور غیررسمی ولی واقعی و تمام‌وقت، مشغول انجام آن‌هاست. در مادر بودن از مسائلی مانند اخراج شدن، تنزل مقام یا عدم وجود امنیت شغلی خبری نیست، ولی در مقابل وظیفه‌ی پرورش و مراقبت از چنان موجودات ظریف و شکننده‌ای در دستان یک مادر قرار داده شده که از حساسیت بالایی برخوردار است.

این موضوع حقیقت دارد که مادران نیز انسان‌هایی معمولی‌اند و امکان اشتباه و خطا دارند، اما باید این نکته را در نظر گرفت که هر اشتباهِ کوچکِ مادر می‌تواند اثری جبران‌ناپذیر در زندگی فرزندان داشته باشد. برای یک کودک، مادر مرکز دنیاست و اولین کسی است که در زندگی‌اش می‌شناسد؛ ازاین‌رو بخش بزرگی از درک کودک از جهان پیرامونش به دیدگاه و عمل مادرش بستگی دارد. همین موضوع، بالا بردن دانش و ایجاد آمادگی‌های ذهنی لازم پیش از تولد فرزند را برای والدین به یک ضرورت بدل می‌کند. منابع مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن، از جمله‌ی آن‌هاست.

کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن اثری از شانتل تزدل است که به همت سمانه عطا به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوژین وظیفه‌ی انتشار این کتاب صوتی را به عهده داشته و گویندگی آن نیز با سحر بیرانوند بوده است.

کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به مادران و کسانی که در انتظار تولد کودکشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن می‌شنویم

مادر بودن سرشار از پستی‌ها و بلندی‌ها، زیبایی‌ها و زشتی‌ها، خوبی‌ها و بدی‌ها و لطافت‌ها و سختی‌های بی‌شمار است و پررنگ‌تر از همه‌ی این‌ها، مادر بودن لبریز از عشق بی‌نهایت است. برای من و خانواده‌ام مادر بودن امری بسیار جدی است. شاید نتوانم برای مسائل جزئی، داخلی و خارجی مادر بودن برنامه‌ریزی کنم، اما تدبیر می‌سازم و اولویت‌بندی می‌کنم و حتی پی‌درپی در مورد امر مادر بودن به طور عمیق می‌اندیشم. مادر بودن شغل مورد علاقه‌ی من است. من نمی‌توانم شغلی شادتر از مادر بودن داشته باشم. همین که هرروز به آن چهره‌های پرلبخند نگاه می‌کنم، لذتی تمام وجودم را پر می‌کند. در امر زیبای مادری، هیچ جای نگرانی برای اخراج شدن، تنزل مقام، یا نکات منفی شغل‌های معمولی وجود ندارد، چون مادر بودن یک شغل دائمی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مزه‌ی راستین مادر بودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن
نویسنده
مترجمسمانه عطا
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن

برای دریافت کتاب صوتی مزه‌ی راستین مادر بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.