معرفی و دانلود کتاب صوتی معمای کپک

عکس جلد کتاب صوتی معمای کپک
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معمای کپک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معمای کپک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معمای کپک

کتاب صوتی معمای کپک نوشته‌ی میشل نودسن، درباره پسری به اسم «جف» است که برادرش همه جای خانه را به هم می‌ریزد و روزی که وسایلش را جمع کرد تا به یک کمپ برود، تصمیم می‌گیرد اتاقشان را مرتب کند اما در آنجا با یک چیز عجیب و بدبو روبه‌رو می‌شود. این کتاب سرگرم‌کننده یکی از داستان‌های مجموعه «علم همه چیز را حل می‌کند» است.

موضوع کتاب صوتی معمای کپک چیست؟

«وین»، برادر جف، همه‌جا را به هم می‌ریخت و او را عصبی می‌کرد. جف دوست داشت همه‌جا مرتب باشد اما ریخت‌وپاش‌های او کل اتاق را کثیف می‌کرد. بعضی اوقات حس می‌کرد به‌زودی از دست او دیوانه می‌شود. یک روز که دوست جف به همراه مادرش به خانه آن‌ها آمده بودند، با دیدن آن‌همه به‌هم‌ریختگی حسابی تعجب کردند.

روزی که برادر جف به کمپ رفت و او تصمیم گرفت اتاقشان را مرتب کند، چند جفت جوراب کثیف زیر تخت وین پیدا کرد و تصمیم گرفت آن جا را هم مرتب کند. همان موقع بود که کلی ظرف پلاستیکی پیدا کرد و حالش از کثیفی آن‌ها بد شد. هنوز کمی غذا توی ظرف‌ها مانده بود! غذاهایی مانده با کلی کپک.

جف همهٔ آن‌ها را در پلاستیک زباله انداخت و بیرون برد. صبح روز بعد، شنید که مادرش دارد تلفنی دربارهٔ وین حرف می‌زند. او می‌گفت وین خیلی به چیزهای علمی علاقه دارد و درست بعد از تمام شدن مدرسه‌اش، پروژهٔ جدید را شروع کرد. یک چیزی درباره کپک‌ها و خیلی برای این کارش هیجان‌زده است...

میشل نودسن در کتاب معمای کپک (A Moldy Mystery: Mold) در قالب یک داستان سرگرم‌کننده و خنده‌دار به کودکان نحوهٔ رشد کپک‌ها و مسائل علمی دیگری را می‌آموزد و به آن‌ها یاد می‌دهد که نسبت به مسائل مختلف کنجکاو بمانند.

درباره مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند:

کتاب‌های این مجموعه به کودکان یاد می‌دهد که مثل دانشمندان فکر کنند و نسبت به مسائل اطرافشان کنجکاو باشند و سؤال کنند. تمرین‌ها و آزمایش‌هایی که در هرکدام از کتاب‌های این مجموعه گنجانده شده، کنجکاوی بچه‌ها را برمی‌انگیزد و آن‌ها تشویق می‌کند که کارهای علمی انجام دهند.

در این داستان‌های جذاب وضعیتی هوشمندانه ایجاد می‌شود که ذهن کنجکاو بچه‌ها در آن فعال می‌ماند و سؤال‌های مختلفی برای آن‌ها ایجاد می‌شود. به شکلی که آن‌ها وقتی این داستان‌ها را می‌شنوند تشویق می‌شوند که برای سؤال‌هایشان به دنبال پاسخ باشند و به آزمایش‌های علمی علاقه نشان دهند.

کتاب صوتی معمای کپک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

میشل نودسن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز تابه‌حال بیشتر از 45 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان و همچنین چند رمان بزرگسال نوشته است. معروف‌ترین اثر او جایزه «کتابخانه شیر» را دریافت کرد و به چهارده زبان دنیا ترجمه شد. مجله تایم، میشل نودسن (Michelle Knudsen) را به‌عنوان یکی از بهترین نویسندگان کودک در همه دوران‌ها نامید.

در بخشی از کتاب صوتی معمای کپک می‌شنویم:

سه‌تایی سوار ماشین شدیم و رفتیم. نان و یک کیک فنجونی خریدیم. فروشنده ازمون پرسید که فقط یکی می‌خواهیم یا دو تا! بهش گفتم: «فقط یکی، ما قرار نیست اون رو بخوریم. می‌خوایم روش کپک پرورش بدیم.»

خانم نانوا لبخند زد و کیک رو برامون بسته بندی کرد. نانی که از اونجا گرفتیم برای رشد کپک مناسب بود. خیلی زود لکه‌های سفید و سبز پیداشون شد. بعد از چند روز بالاخره اولین کپک رو روی کیک فنجونی هم دیدم. هیچوقت فکر نمی‌کردم از دیدن غذا‌های کپک‌زده خوشحال بشم. فردا وین از کمپ به خونه می‌اومد.

صبح اون روز، زود از خواب بیدار شدم. خیلی نگران بودم. وقتی برادرم از راه رسید، ‌ انقدر هول شده بودم که اصلا یادم رفت بهش سلام کنم. فقط جلو رفتم و گفتم: «وین، باید یه چیزی بهت بگم. من خیلی اتقاقی پروژه کپک‌هات رو دور انداختم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
معمای کپک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معمای کپک
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معمای کپک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معمای کپک

برای دریافت کتاب صوتی معمای کپک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.