معرفی و دانلود کتاب صوتی ملکه برفی

عکس جلد کتاب صوتی ملکه برفی
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ملکه برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ملکه برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ملکه برفی

کتاب صوتی ملکه برفی داستانی تخیلی است که توسط هانس کریستین آندرسن، نویسنده دانمارکی برای کودکان نوشته شده است. این کتاب صوتی با صدای محمد قدم پور مقدم، عاطفه مولائی طبری، پانیذ خرمی و سوگند رمضانی روایت شده است.

داستان ملکه برفی (The Snow Queen) داستان گردا و کای خواهر و برادری هستند که توی شهر کوچکی به خوبی و خوشی باهم زندگی می‌کنند. در آن زمان جادوگری بود که آینه‌ی جادویی برای خود ساخته بود و هر روز با آن آینه برای فریب دادن مردم به زمین می‌رفت تا این که روزی آینه از دست جادوگر می‌افتد و تکه‌هایش در همه جا پخش می‌شود و یکی از آن تکه‌ها در قلب " کای" می‌رود و قلب او را مثل یخ سرد می‌کند.

هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen) نویسنده، شاعر، نمایشنامه نویس که شاعر ملی دانمارک و پدر افسانه‌های نو نیز نامیده می‌شود. او با آمیختن قصه‌های عامیانه با تخیل خود، ۱۶۸ افسانه نو نوشته است. افسانه‌های او همچون "جوجه اردک زشت"، "بلبل"، "لباس تازه امپراتور"، "درخت کاج"، "پری دریایی"، "سرباز سربی" از آثار محبوب و کلاسیک کودکان است.

داستان این کتاب یکی از طولانی‌ترین و هم‌چنین تحسین برانگیزترین داستان‌هایی است که توسط این نویسنده نوشته شده؛ و از روی آن نسخه‌های مصور بسیاری به چاپ رسیده است.

در قسمتی از کتاب صوتی ملکه برفی می‌شنویم:

روزی روزگاری تو زمان‌های خیلی خیلی دور، شیطان یه آینه جادویی ساخته بود که همه چی رو زشت نشون می‌داد. اون هر روز با آینه‌اش به سمت مردم می‌رفت و با نشون دادن چهره زشت آدمای دیگه اونا رو فریب می‌داد. شیطان هر روز با آینه‌اش بازی می‌کرد تا اینکه یک روز فکر خیلی بدی به ذهنش رسید و خواست تا خدا رو تا آینه ببینه. آینه رو به سمت آسمون گرفت… اما همینکه می‌خواست توی آینه رو نگاه کنه. آینه جادویی که تحمل اون همه زیبایی و مهربونی خدا رو نداشت و نمی‌تونست اون‌ها رو زشت نشون بده با صدای وحشتناکی شکست و تکه تکه شد. هر تیکه از آینه به زمین ریخت و گوشه‌ای ناپدید شد. اما یکی از اون تیکه‌ها باعث اتفاق بدی شد…

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
ملکه برفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ملکه برفی
نویسنده
راویمحمد قدم پور مقدم، عاطفه مولائی طبری، پانیذ خرمی، سوگند رمضانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ملکه برفی

Bahar انیسا محمدی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
عاااااااااااااااااآااااااااااااااآاآااااااااااااااااااااااآللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییی بود👱👱👱👱👱👱👱👱 خیلی خوب بود فقلاده بود من آشقه این قصه بودم من بهاره فلاهیم اونایی که میگن السا اناس اشتباه می‌کنند👇👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝👐
ومبت بد عنق 🐨🩵
۱۳۹۹/۷/۲۰
نه اینتور نیست همه فکر می‌کنن این السا و انا هست اما هم نویسندش فرق داری هم کل داستانش من کتابش هم دارم تو این چند وقت دارم میخونمش خیلی خیلی قشنگه ععاااالللییییییی
lilith
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
ولی قصر ملکه برفی یک چیز دیگست و السا و آنا هم یک چیز دیگست
ریحان موسی
۱۳۹۹/۸/۱۴
خیلی خوب گویندگی شده دخترم هرشب گوش میده ممنون
زلفا درازهی
۱۳۹۹/۷/۲۰
عآااااااااااااآاااآااااااآللللللللللیییییییییییییییییی
ریحانه حلاجی
۱۳۹۸/۹/۱۵
عالی بود💞💞💞 بهترین کتاب بود💖💖💖 پنج ستاره براش کمه
آرمین قمری
۱۳۹۹/۷/۲۶
قشنگه. ولی السا و آنا یه چیز دیگه است.
𝐌𝖺𝗁y̸𝖺
۱۳۹۸/۹/۲۵
اینو هنوز نخریدم ولی این داستان همون السا و انا هستش؟؟
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ملکه برفی

برای دریافت کتاب صوتی ملکه برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.