معرفی و دانلود کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس

عکس جلد کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس

کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس نوشته‌ی دبورا هاج، داستانی هیجان‌انگیز و جذاب درباره‌ی خرس مهربانی است که در جنگلی بزرگ زندگی می‌کند و تمام حیوانات از او می‌ترسند.

موضوع کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس (Bear’s Winter Party) چیست؟

شخصیت اصلی این داستان خرس مهربانی است که در جنگلی بزرگ، کنار کوهستانی بلند زندگی می‌کند. خرس هر جایی که درختان زیبا را می‌دید، حس می‌کرد در خانه‌ی خود نشسته است. او شیره‌ی توت‌های شیرین جنگلی را می‌خورد و از آب رودخانه می‌نوشید و از تمام داشته‌های خود لذت می‌برد. اما گاهی احساس تنهایی می‌­کرد، زمانی که می‌خواست از درختان توت بچیند، آهو با دیدنش فرار می‌­کرد، هر وقت هم می‌خواست از رودخونه آب بنوشد، سگ آبی از ترس دست و پا می‌­زد و به اعماق رودخانه می‌رفت.

کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و هیجان‌انگیز هستند، مناسب خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس می‌شنویم:

بعد اون‌ها رو به دست حیوون‌ها رسوند. یکی رو برای آهو به اعماق جنگل برد و روی درخت چسبوند، یکی رو برای سگ آبی کنار رودخونه روی تخته سنگی گذاشت، یکی رو هم برای روباه توی مخفیگاهش گذاشت. بعد از درخت بالا رفت و دعوتنامه‌ی پرنده رو بالای درخت گذاشت. و در آخر نامه‌های خرگوش و سنجاب رو جلوی لونه‌هاشون گذاشت.

خرس با سرعت به غاری که خودش توش زندگی می‌کرد برگشت. زمین رو جارو زد، یک شاخه از گلِ همیشه بهار جلوی در غار آویزون کرد و دیوارهاش رو با شاخه‌های کوچیکِ درخت راج و بوته‌های توت تزیین کرد.

چند تا ظرف کیک زغال اخته، چند تا شیرینی با طعم عسل و زنجبیل و بعد از اون هم مقداری فندوقِ بو داده درست کرد. آتیش شومینه رو روشن کرد و فانوسی رو کنار پنجره آویزون کرد. در نهایت یک قوری بزرگ چای ترش دم کرد. دیگه همه چی آماده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مهمونی زمستونی خرس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس

برای دریافت کتاب صوتی مهمونی زمستونی خرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.