معرفی و دانلود کتاب صوتی موش ماراتن

عکس جلد کتاب صوتی موش ماراتن
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش ماراتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش ماراتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موش ماراتن

کتاب صوتی موش ماراتن نوشته‌ی ایمی دیکسن، درباره‌ی موش خارق‌العاده‌ای به اسم پرِستون است که می‌خواهد یک دونده‌ی مشهور شود و برای رسیدن به آرزویش تمام تلاش خود را می‌کند.

موضوع کتاب صوتی موش ماراتن (Marathon Mouse) چیست؟

در نیویورک موش‌های بسیاری وجود داشتند که آرزو می‌کردند در زیر پل مشهور این شهر بزرگ زندگی کنند تا مجبور نشوند از دست ماشین‌ها، آدم‌ها و گربه‌ها فرار کنند. آن‌ها از قدیم روزی در سال را برای مسابقه‌ی دو مشخص کرده بودند. اما اکثر موش‌­های نیویورک عقیده داشتند که آن روز، بدترین روز سال است. آن‌ها در روز دوی ماراتون باید از ترس، یک گوشه یا توی سایه­‌ها قایم می‌شدند یا زمانی طولانی را در خانه می‌ماندند. اما بین همه­‌ی آن‌ها، یک موش به نام پرستون بود که طور دیگری فکر می­‌کرد و... .

کتاب صوتی موش ماراتن مناسب چه کسانی است؟

پدران و مادرانی که می‌خواهند برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی خود داستانی درباره آرزوها و رویاها بگویند، این کتاب صوتی به آ‌ن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی موش ماراتن می‌شنویم:

روز دوی ماراتون، با علاقه و شادی بیدار شد. اتوبوس‌ها، با سر و صدا، از مرکز شهر میومدن تا دونده‌ها رو به خط شروع مسابقه برسونن؛ کامیون‌ها توی رفت و آمد بودن و تجهیزات دونده‌ها رو به خط پایان می‌بردن، همین‌طور صدای خش خش کاپشن‌هایی که مردم تنشون می‌کردن تا توی هوای سرد و خشک اول پاییز، گرم نگه‌شون داره، شنیده می‌شد.

موش بیشتر وقت‌ها این صداها رو زمانی می‌شنید که توی خونه‌اش قایم شده بود، اما امسال با سال‌های قبل فرق داشت. امسال، اون از زیر پل بیرون اومده بود و بین جمعیت زیادی که کفش‌های کتونی پوشیده بودن، ایستاده بود. اونجا پر از کتونی‌های صورتی پررنگ، آبی روشن و سبز با خال‌های زرد بود. پرستون کفش‌هایی رو دید که کفشون برق می‌زد، بندهای رنگارنگ داشتن و حتی بعضی‌هاشون شبیه جوراب بودن!

صدای مامانش که همیشه می‌گفت ممکنه یکسری از موش‌ها له بشن! رشته افکارش رو پاره کرد. حس می‌کرد شکمش داره پیچ می‌خوره و هر لحظه ممکنه صبحانه‌ای که خورده رو بالا بیاره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
موش ماراتون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موش ماراتن
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویعارف امیری، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موش ماراتن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موش ماراتن

برای دریافت کتاب صوتی موش ماراتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.