معرفی و دانلود کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه

عکس جلد کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه

کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه نوشتهٔ دنیل کرک، داستان موش کوچک و باهوشی به اسم «سم» را تعریف می‌کند که با دوست خود «سارا» در یکی از قفسه‌های کتابخانهٔ بزرگی زندگی می‌کنند. کتاب حاضر پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های موش کتابخونه است.

موضوع کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه چیست؟

سم موش کوچکی بود که در کتابخانهٔ خیلی بزرگ زندگی می‌کرد. او عاشق خواندن و نوشتن بود و هر روز در بین کتاب‌های آن جا پرسه می‌زد و با کتاب‌های مختلف آشنا می‌شد. او دوستی به اسم سارا داشت که برخلاف سم به ماجراجویی علاقه داشت و همیشه به دنبال کشف جاهای جدید بود. اما این دو دوستان خیلی خوبی برای هم بودند و همیشه در کنار هم می‌ماندند.

یکی از روزها که سم از خواب بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که اکثر کتاب‌ها در کتابخانه نیستند. کمی بعد می‌بیند که تابلویی روی کتابخانه نصب شده که روی آن نوشته‌اند: «در حال بازسازی». سم و سارا از این موضوع خیلی ناراحت می‌شوند اما چاره‌ای ندارند و باید به دنبال خانهٔ جدیدی باشند تا زمانی که تعمیر و بازسازی کتابخانه تمام شود.

سم برای پیداکردن ایده ساختن خانهٔ جدید به سراغ کتاب‌های معماری موجود در کتابخانه می‌رود و با توجه به مدل‌های مختلف و عکس‌هایشان در کتاب‌ها شروع به ساختن خانه‌های مختلف برای خود می‌کند. اما او با دیدن هیچ‌کدام از خانه‌های ساخته شده احساس خانه پیدا نمی‌کند و دوست دارد خانه‌ای بسازد که کاملاً مناسب یک موش کتابخانه باشد.

دنیل کرک در کتاب موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه (Library Mouse: Home Sweet Home) به کودکان یاد می‌دهد که چیزهای جدید را امتحان کنند و در هر موقعیتی سعی کنند با مطالعه و تحقیق اطلاعات و مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند.

درباره مجموعه موش کتابخونه:

این مجموعه پرطرفدار تابه‌حال برنده و نامزد جوایز مختلفی مثل «جایزه انجمن کانزاس»، «انتخاب کتاب‌خوان»، «جایزه طلای NAPPA»، «جایزه Young Hoosiers» و «Choose to Read» شده است. شخصیت سم در هر یک از این داستان‌ها ماجرایی خاص را دنبال می‌کند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد و هم‌زمان با او بچه‌ها نیز مطالب جدید و آموزنده‌ای را در دل یک داستان سرگرم‌کننده یاد می‌گیرند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه:

- نه‌تنها داستان سرگرم‌کننده‌ای است، بلکه اطلاعات موجود در آن برای کلاس‌های درس نیز مفید خواهد بود. (Kirkus Review - مجله نقد کتاب آمریکایی)

- طرف‌داران عناوین قبلی این مجموعه از کتاب حاضر استقبال خواهند کرد و کتابداران از آن در درس‌های تحقیقاتی خود به‌خوبی استفاده خواهند کرد. (School Library Journal - مجله ماهانه آمریکایی)

- این کتاب یک استفاده خوب از سبک فانتزی برای آموزش درس‌های کوچک در مورد ساختمان سازه است و به‌ویژه برای کودکانی که به بازسازی و مقولهٔ ساختن علاقه دارند، مفید خواهد بود. (بوکلیست)

کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که دوست دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

دنیل کرک را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده در سال 1952 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. بسیاری او را به‌عنوان نویسنده و تصویرگر پرفروش‌ترین مجموعه کتاب یعنی «موش کتابخونه» می‌شناسند. دنیل کرک (Daniel Kirk) همچنین تابه‌حال کتاب‌های مصور و رمان‌هایی برای خوانندگان خود نوشته که طرفداران زیادی دارند.

در بخشی از کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه می‌شنویم:

با اینکه سم خونه‌ی جدیدش رو خیلی دوست داشت، اون شب نتونست خواب راحتی داشته باشه. کمی که توی جاش غلت خورد و با خودش فکر کرد، دید آره! دیگه از پایین پله‌ها صدای کوبیدن چکش و جابه جایی قفسه‌ها نمیاد.

صبح زود، موش کوچولو با عجله به سراغ دوستش رفت تا اون رو هم درجریان این اتفاق بزاره: «هی سارا بیدارشو. فکر کنم بازسازی کتابخونه تموم شده. بیا بریم ببینیم اون پایین الان چه شکلی شده.»

طراحی جدید کتابخونه واقعا فوق العاده بود تا حدی که سم با دیدن ظاهر جدید اونجا زبونش بند اومد. بعد درحالیکه داشت با دقت به چیدمان جدید کتاب‌ها و قفسه‌ها نگاه می‌کرد، گفت: «فقط، فقط یک چیزی اینجا کمه.»

فردای اون روز وقتی بچه‌ها برای بازدید کتابخونه اومدن، متوجه تابلوی عجیبی روی یکی از قفسه‌ها شدن که روش نوشته شده بود «از اینجا میتونید خونه‌ی دلبخواهتون رو پیدا کنید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه

برای دریافت کتاب صوتی موش کتابخونه: هیچ جا خونه‌ی خود آدم نمیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.